niedziela, 5 marca 2017

30 Day Challenge: Dzień 30

Cześć. Dzisiaj jest już ostatni dzień naszej zabawy, co oznacza, że dzisiaj w nocy nareszcie będzie miał premierę nowy odcinek OUaT! Zapraszam wszystkich do rozwinięcia i komentowania. Mam nadzieję, że dzisiaj więcej osób będzie aktywnych. :D
Dzień 30: Co cię zainteresowało w Once Upon a Time?
Hmm... Przyznam się szczerze, że nawet nie wiem, jak ja znalazłam ten serial, ale pamiętam, że miałam takiego kaca serialowego po obejrzeniu Pretty Little Liars i zaczęłam szukać sobie jakiegoś ciekawego serialu. I chyba niechcący na youtube wyświetlił mi się crack z OUaT. Poczytałam o nim więcej i sięgnęłam po niego. Najbardziej zainteresowała mnie fabuła i to, że bohaterami są postacie z bajek. Byłam tym strasznie podjarana, że ktoś wymyślił coś takiego. No i od pierwszego odcinka pokochałam ten serial! Aż doszło do tego, że założyłam tego bloga. :)
Znalezione obrazy dla zapytania ouat gif 

A was co zainteresowało w serialu? Czekam na wasze komentarze. :)

7 komentarzy:

  1. Hah, świetny gif! Idealnie pasuje! :D
    Ja pierwszy raz zetknęłam się z OUAT też na youtube, był to chyba fragment z odcinka 4x01, w którym pojawia się Elsa. A jako że byłam świeżo po Frozen, to mnie to zaciekawiło. No i ten tytuł Once Upon A Time, taki tajemniczy i w ogóle. Wtedy też zaczęłam szperać i dowiedziałam się właśnie, że to dopiero sezon 4. Więc stwierdziłam że tak trochę głupio by było oglądać serial od 4 sezonu, że wypadałoby wiedzieć o co tam chodzi :D No i tak to się zaczęło. Znalazłam w Internecie pierwszy odcinek, kliknęłam w niego i wciągnęłam się tak bardzo, że teraz całe moje serce należy do tego serialu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje serce też <3 cały czas o tym myślę a najgorsze jest to że moje przyjaciółki tego nie oglądają i nie mam z kim o tym pogadać ;( -A

      Usuń
    2. Ja mam tak samo - od roku namawiam przyjaciółkę do obejrzenia, jak na razie zmusiłam ją do obejrzenia tylko 7 odcinków :( Kiepsko to idzie...

      Usuń
  2. Też oglądałam Pretty Little Liars, gdy skończyłam obejrzałam Teen Wolf a potem szukałam kolejnego serialu. Na instagramie zobaczyłam pare zdjęć z OUAT tak przez przypadek i starsznie mnie to zaciekawiło bo od zawze kochałam bajki i w ogóle. A gdy już zobaczyłam pierwszy odcinek to tak mi się spodobało, że w chyba trzy dni obejrzałam pierwszy sezon. W sumie to było nie dawno bo jakoś w styczniu �� Potem to oglądałam codziennie po pare odcinków aż do 6x10. I szukałam jakichś ciekawostek w internecie bo nie mogłam się doczekać 11 odc i znalazłam tego bloga i meeeega mi się spodobało ❤️ -A

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na OUAT trafiłam przez przypadek , gdy skończyłam oglądać Przygody Merlina szukałam jakiegoś serialu właśnie baśniowego.Z początku byłam trochę sceptycznie nastawiona , ale po obejrzeniu pierwszego odcinka tak mnie ten serial wciągnął ,że ani się obejrzałam a kończyłam oglądać 5 -ty sezon , no i od razu pokochałam relacje Emmy i Reginy a potem CS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę szczera. W moim przypadku było tak, że obejrzałam jakiś fanowski filmik z Sevmione, który miał w sobie motyw pięknej i Bestii właśnie z OUaT. Zobaczyłam tylko malutka scenkę z Robertem i to było coś w guście:
    *_* muszę wiedzieć co to za film
    Pół roku szukałam tego i nie znalazłam potem przyjaciółka wspomniała ze musimy razem obejrzeć ten serial kiedy dowiedziałam się że to jest to czego szukałam obejrzałam 4 sezony w 6 dni.
    No ogólnie wątek Rumbelle podoba mi się i mnie nie rozczarował... No może trochę bo kiedy już miało być dobrze to zła królowa namieszała :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znalazłam go dzięki młodszej siostrze, która miała fazę na Frozen. Zobaczyła gdzieś, że postacie z tego filmu pojawiają się w OUaT i zaczęła oglądać, ale tylko 4a. Pewnego razu zaczęłam z nią. Zainteresowało mnie i wyszło na to, że ona przestała oglądać, gdy zniknęły Anna i Elsa, a ja po kilka razy wszystkie sezony :) Dotąd mam jakiś sentyment do 4a.

    OdpowiedzUsuń