czwartek, 16 marca 2017

Colin O'Donoghue na okładce izraelskiego magazynu dla nastolatek

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z okładką izraelskiego magazynu dla nastolatek, na której znajduje się Colin O'Donoghue. Zdjęcie na okładce jest już stare, ale fajnie, że OUaT jest zauważalne nawet tam. A żeby nie była to taka pusta notatka to w rozwinięciu znajdziecie parę okładek magazynów z aktorami z OUaT. Zapraszam do rozwinięcie, aby pocieszyć oczy. :D
 
Ciekawostka
Czy wiedzieliście, że Once Upon a Time miało swój własny magazyn? Pierwszy numer ukazał się 26 lutego 2013 roku. Niestety, ukazały się tylko dwa numery.
 
Która podoba wam się bardziej? :D

TV Guide





 

Series Mag (Francja)

   Podobny obraz Podobny obraz 

 

Entertainment Weekly
 Znalezione obrazy dla zapytania once upon a time magazines 

Z okładkami z Once Upon a Time to chyba wszystko, a teraz parę z aktorami. Niektóre są naprawdę świetne. ;)

Jennifer Morrison
Podobny obraz
  
Podobny obraz
 


No i powiedzcie mi, czy ta okładka nie jest piękna? Moim zdaniem magazyn Bello ma najlepsze okładki z aktorami z OUaT. :D

   


Colin O'Donoghue
 
Bardzo podoba mi się ta okładka jak i cała sesja do tego magazynu. Niestety jest to jedyna okładka Colina. :/
Ginnifer Goodwin












  Lana Parrilla


 
Josh Dallas


 

Na dzisiaj to wszystko. Jak wam się podobają te okładki? Czy tak jak mi, wam też najbardziej podobają się okładki magazynu Bello? Czekam na wasze komentarze. Mam nadzieję, że podobałam wam się taka luźna notatka. :)



  

4 komentarze:

  1. Tak masz rację najlepsze okładki to z magazynu Bello , w szczególności okładka z Colinem .Jeszcze podoba mi się okłada z Splash i Cosmopolitan z Jen oraz In Style z Ginnifer.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lana jest taaaaaka śliczna! ♥ Też miała całą sesję do Bello, do Regard zresztą tak samo ♥
    Zgadzam się, Bello ma najlepsze okładki i bardzo chciałabym mieć je wszystkie u siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha ja też chce mieć je wszystkie , a w szczególności tą okładkę z Colinem.

      Usuń
  3. Jakby co to są już 2 sneak peeki z 6x13.

    OdpowiedzUsuń