czwartek, 23 marca 2017

Informacje o finałowych odcinkach sezonu 6 część 2

Cześć. Tak jak pisałam w poprzednim pości, mam dla was drugą część informacji. W sieci zamieszczono nowe zdjęcia z planu oraz wiemy, że trójka aktorów z głównej obsady na pewno się pojawi w odcinkach finałowych. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :D
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 

Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler. 
Oba zdjęcia pochodzą z instagrama Jennifer Morrison, która pojawiła się na planie odcinka 6x21.
Na planie pojawili się także Ginnifer Goodwin oraz Josh Dallas, którzy byli ubrani w stroje, które możecie już kojarzyć. ;) Oto zdjęcia:







Wszyscy powinniście zobaczyć Ginny i Josh'a! Patrząc na kostiumy, które mieli na sobie, przypomina mi się odcinek 1 z sezonu 1.

I jeszcze śliczne zdjęcia Alison z Ginny oraz Joshem:
 
   

Czy ktoś mi może powiedzieć, co tu się do cholery dzieje?! :D Jestem ciekawa czemu noszą oni swoje stroje z Zaczarowanego Lasu... Mam taki mętlik w głowie, bardzo chciałabym się dowiedzieć, o co tu biega, ale z drugiej strony nie chciałabym już zobaczyć finału sezonu 6. Tak bardzo chciałabym sezon 7...

Oczywiście w poprzednim poście napisałam, że mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Teraz przypomniało mi się, że zapomniałam o jednej z ważniejszych rzeczy. :D Niestety zepsuje to trochę sielankową atmosferę tego posta. Jednak zapraszam do zerknięcia na te zdjęcia, bo jeszcze bardziej namieszają wam w głowach.
 
   
 

Pewnie pomyślicie sobie: "Co tu robią takie zdjęcia?!". Otóż, prawdopodobnie, jest to miejsce, w którym nagrywane są też sceny do odcinków 6x21/6x22. Domyślamy się, że może to być... szpital psychiatryczny! Tak, dobrze przeczytaliście, szpital psychiatryczny. Są to tylko podejrzenia, ale na pewno sceny w tym miejscu pojawią się w którymś z odcinków.

Ok to chyba na tyle. O wszystkim będę próbowała informować wa sna bieżąco. Niestety jestem jedna, mam tylko dwie ręce i trochę nauki. :D Chociaż uwielbiam tutaj pisać i czytać wasze komentarze. Niestety teraz muszę wszystko śledzić, każdą stronę o OUaT i kiedy widzę te wszystki zdjęcia fanów z aktorami to aż zielenieję jak Zelena. ;D Robert, kiedy ostatnio kręcił sceny, w deszczu zrobił zdjęcie i dał autograf KAŻDEMU. Ten facet jest niesamowity...
Ok, bo trochę się rozpisałam. Co sądzicie o zdjęciach i kostiumach? I co sądzicie o zdjęciach lokalizacji? I czy wam też jest tak smutno kiedy widzicie jak fani robią sobie zdjęcia z aktorami? Czekam na wasze komentarze, mam nadzieję, że nie jestem sama. XD

8 komentarzy:

  1. Czyli ktoś wyląduje w psychiatryku ciekawa jestem kto , pewnie będą jakieś flashbacki z Zaczarowanego Lasu.Kurczę zazdroszczę tym fanom , sama chętnie bym se porobiła trochę zdjęć z aktorami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze się okaże że cała historia i postacie to wymysł schizofremika, którym okaże się Henry :-) patrząc co zrobili z serialem "Lost" nic mnie już nie zdziwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha albo Emmy w końcu to ona jest główną bohaterką tego serialu.

      Usuń
    2. Ja też bym się bardziej tutaj skłaniała ku Henriemu .W końcu to on od początku serialu żył tą książką ,że postacie z tej książki żyją w Storybrooke , nawet pojechał do NY by sprowadzić Emmę ,że jest wybawicielką itd.Więc może tak bardzo w to wszystko uwierzył ,że biedaczek nie odróżniał już fikcji od rzeczywistości i skończył w psychiatryku.W sumie to bym nie chciała takiego zakończenia zobaczyć , nie po to oglądam serial 6 lat , no może 7 jak będzie 7 sezon by na końcu zobaczyć ,że to wszystko się działo w głowie Henriego.

      Usuń
    3. Lostów tak załatwili człowiek czekał 6 sezonów co się stanie a na końcu się okazało że wszyscy i tak zginęli w katastrofie samolotu a wyspa to czyściec oby tego samego nie zrobili z Ouat

      Usuń
    4. No chyba nie zrobią takiego zakończenia , bo po co wtedy by był 7 sezon.

      Usuń
  3. A ja się tak zastanawiam ,że dlaczego tutaj jest zakładane ,że jak będą sceny w szpitalu psychiatrycznym to pewnie serial się skończy tak ,że pewnie ktoś w tym szpitalu skończy najprawdopodobniej Henry i wszystko co się działo do tej pory w serialu , to tak na prawdę działo się w jego głowie bo jest chory psychicznie.Btw to od początku jest serial o nadziei , więc twórcy pewnie by tak nie zakończyli serialu .

    OdpowiedzUsuń
  4. A co z Colinem czyżby go nie było w finałowych odcinkach.

    OdpowiedzUsuń