sobota, 4 marca 2017

Artykuły o odcinku 6x11

Cześć. Dzisiaj chciałam zrobić taki zbiorowy post z większością artykułów o nadchodzącym odcinku. Wczoraj był taki tego wysyp, wywiady, sneak peeki. Jakaś masakra, a ja niestety nie wyrobię się z przetłumaczeniem sześciu długich wywiadów. Chociaż ja i tak myślę, że już dużo wiemy o odcinku 6x11. Jeżeli ktoś jest zainteresowany tymi wywiadami i artykułami to zapraszam do rozwinięcia, a tam długa lista z linkami. :D


Gwiazdy Once Upon a Time zdradzają informacje o nowym niebezpieczeństwie w "Życzeniowym świecie"

Adam i Eddy odpowidają na nurtujące was pytania
Sneak Peek: Czy David i Hak uratują Emmę?
Sneak Peek: Czy Gideon i Gold zjednoczą siły?
Sneak Peek: Ponowne spotkanie Reginy i Robina + wywiad
Wywiad z Edwardem i Adamem o sezonie 6B
Twórcy serialu o powrocie Pinokia, starym Haku oraz musicalowym odcinku
5 informacji o odcinku 6x11
Kolejny wywiad z Eddym i Adamem o przyszłym odcinku
10 cytatów z odcinka 6x11

Mam nadzieję, że nie jesteście źli, że robię to w takiej formie. Przepraszam, że nic nie tłumaczę, ale wczoraj zwaliły się na mnie aż trzy sneak peeki i musiałam je tłumaczyć i do tego wczoraj właśnie był wysyp wszystkich tych wywiadów itd. Do tego jeszcze wyszedł opis odcinka 6x12, więc dzisiaj powinno pojawić się tłumaczenie. :) Jeżeli checie jednak żebym coś przetłumaczyła to piszcie w komentarzach, ale ostrzegam, że może to wyjść późno, ponieważ wciąż walczę z chorobą. :D Piszcie w komentarzach, co sądzicie o tych wywiadach, sneak peekach i cytatach. :)

7 komentarzy:

  1. Też mam grypę i za chiny nikt nie zmusiłby mnie do takiej roboty. Ale odpowiedz na pytanie bo może nie doczytałem kto/co ma grać główne skrzypce w 2 połowie sezonu jako ten czarny charakter?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się ,że albo Gideon albo Czarna Wróżka.

      Usuń
    2. Tak naprawdę to jeszcze nie wiadomo, kto będzie głównym złoczyńcą, ale mi także wydaje się, że będzie to Gideon albo Czarna Wróżka. Chociaż ma też pojawić się Jafar, ale to pewnie będzie postać poboczna.

      Usuń
    3. Też czytałam o tym ,że ma się pojawić Jafar .I też sądzę ,że będzie postacią raczej poboczną by wyjaśnić wątek Agrabahu ,że dlaczego chciał zabić Alladyna .Wydaje mi się ,że jednak to Czarna Wróżka będzie głównym czarnym charakterem 6B , jak wspominałam w którymś z postów ,że pewnie to był jej plan by Gideon zabił Emmę , a raczej tego wątku konfrontacji jego i Emmy raczej długo nie będą przeciągać .Emma go zabija i pojawia się Czarna Wróżka i koniec końców Gold się poświęca i ginie w walce z nią .

      Usuń
  2. Krążą teorie ,że jednak Emma nie będzie walczyć z Gideonem tylko z Goldem.Gold będzie chciał pomóc Gideonowi i on będzie walczyć z Emmą i będzie chciał ją zabić .Nie podoba mi się taki obrót sprawy , jak wyszło ,że to Gideon jest z postacią z wizji Emmy i chce ją zabić , to chcę zobaczyć jego konfrontację z Emmą .

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam pytanie, jestem od miesiąca na bieżąco z ouat i nie wiem jak będzie wyglądać tlumarzenie odcinków, czy to Wasz blog się tym zajmuje i to Wy wrzucaucie przetłumaczone odcinki czy ktoś inny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumaczeniem zajmuje się grupa Project Haven, którą możesz znaleźć na facebooku. Ja na blogu wstawiam wszystkie linki do odcinka i informuje na bieżąco jak tam napisy. Będzie można sprawdzić stan tłumaczenia na stronie napisy24.pl Wszystko będę wstawiała na bloga, więc nie masz się co martwić. ;) Jak coś to śmiało pytaj.

      Usuń