sobota, 18 marca 2017

Sneak Peek #2 z odcinka 6x13

Cześć. Tak jak obiecałam dzisiaj wstawiam drugi sneak peek z odcinka 6x13. Niestety nie doczekałam się napisów angielskich, więc będę tłumaczyła ze słuchu. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Robin: Ani kroku dalej. Jak mnie znalazłaś?
Regina: Możesz uwierzyć albo nie, ale ten drugi Robin przychodził tu, żeby pomyśleć.
Robin: Myślałem, że już przyjęliśmy, że nie znam tego mężczyzny.
Regina: Tak, wiem. I to dlatego tutaj jestem. Przyszłam, żeby przeprosić. Mogłam wywierać presję, żebyś był kimś kim nie jesteś.
Robin: Przepraszam. Ja tylko... Zajmuje mi to trochę więcej czasu, żeby przyzwyczaić się do tego świata, który wyobrażałem sobie inaczej.
Regina: Może ci pomogę.
Robin: Regina, naprawdę, to nie jest konieczne.
Regina: Mówi to mężczyzna, który chowa się w lesie i celuje strzałę we wszystko, co się rusza.
Robin: Nie patrzyłem tak na to. Może spotkamy się w twoim domu dziś wieczorem? Tylko daj mi trochę czasu, aby oczyścić umysł.

Jak wam się podoba sneak peek? Natreszcie dowiedzieliśmy się co jest w szkatułce. Jestem ciekawa co takiego knuje Robin i na czyje zlecienie, bo sam pewnie czegoś takiego nie wymyślił. Sporo ludzi pisze, że Robin może sprzymierzyć się z Zeleną, co by było dosyć ciekawe. Piszcie, co wy sądzicie. :)

4 komentarze:

  1. Wątpię by sprzymierzył się z Zeleną , skoro w poprzednim odcinku Zelena była wściekła na Reginę ,że ta nie powiedziała jej o Robinie i zakazała mu się zbliżać do małej.Bardziej mi tu pasuje ,że działa na zlecenie EQ , ale tej z tego życzeniowego świata .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wątpię, żeby działał na zlecenia Evil Queen z życzeniowego świata. Po pierwsze, została ona tam pokonana przez Charmingów, po drugie nawet gdyby przeżyła to byłaby tak samo stara jak oni (przyjmując, że nie znalazła żadnego sposobu by się nie zestarzeć) a po trzecie to Robin rozpoznałby przecież jej sobowtóra w Reginie. A przecież w ogóle jej nie zna.
    Nie wiem dla kogo pracuje ani co planuje, jednak mam nadzieję że będzie to miało jakiś związek z Evil Queen ze Storybrooke. Są w końcu zdjęcia Lany i Seana z planu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewidentnie to musi być ktoś kogo dobrze znamy , i kto dobrze zna Reginę zna jej kryptę wie co gdzie ma i czego miał szukać Robin.No nie wiem na myśl przychodzi mi tylko Zelena , ale po co miałaby ratować EQ skoro ta próbowała ją zabić .

      Usuń
    2. A może wie ,że Regina w tym świecie to EQ , a tylko udaje ,że nie wie .W końcu dlaczego w tym życzeniowym świecie się nie zestarzał , i najważniejsze czemu przeszedł przez portal skoro ten życzeniowy świat był nie prawdziwy i wszystko tam było nie prawdziwe w tym i on , więc nie mógłby przejść przez portal a przeszedł.Może działa na zlecenie Rumpla z tego życzeniowego świata , w końcu wiedział o Storybrooke ,że Emma jest tam wybawicielką , a Regina EQ itd.

      Usuń