sobota, 31 grudnia 2016

Szczęśliwego nowego roku!

Dzisiaj sylwester, czyli koniec roku 2016... Czy tylko dla mnie on tak szybko minął? Z jednej strony był to bardzo dobry rok a z drugiej nie. Za co kocham rok 2016? Poznałam Once Upon a Time. Nie pamiętam nawet jak ja na niego trafiłam, ale pokochałam go od pierwszego odcinka.  Drugą taką rzeczą jest założenie bloga. Dzięki niemu mogłam poznać was, ludzi, którzy uwielbiają ten serial tak samo jak ja. Czego mogę wam życzyć na nadchodzący rok 2017? Oczywiście, żeby ten przyszły rok był lepszy niż poprzedni. Żebyśmy dalej mogli cieszyć się naszym ulubionym serialem a bardzo na to liczę, ponieważ chciałabym jeszcze poprowadzić bloga. Mam nadzieję, że w 2017 będziemy także dyskutowali jak w 2016 i że będzie wam się przyjemnie czytało mojego bloga oraz żeby czytelników ciągle przybywało. Szczęśliwego nowego roku kochani! 
Znalezione obrazy dla zapytania Once Upon a Time new year

2 komentarze:

  1. Życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku, oby ten nadchodzący rok był lepszy od poprzedniego, i oczywiście byśmy się mogli dalej cieszyć OUAT.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie oraz czytelników również! <3

    OdpowiedzUsuń