czwartek, 1 grudnia 2016

BTS S6 | 6x10: Central Park, Burnaby

Cześć. Dzisiaj zebrałam dla was trochę fotek zza kulis kręcenia odcinka 6x10. Jest to dopiero pierwsza część, jeżeli będzie dobry odzew z waszej strony to pojawi się jeszcze druga ze zdjęciami ze Steveston. Zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Zdjęcia te pochodzą z 21 października. Sceny nagrywane były na cmentarzu. Hmm...
 
Czy tylko ja tak mam, że dla mnie Colin w zwykłych dżinsach wygląda dziwnie? xD I bez eyeliner'a? 

 
Emilie i Bobby nagrywali sceny o godz. ok. 1.30 w nocy.

    
 
    
   

Zdjęcia z 23 października:
    
   
       
 
  
   

Jeszcze z 21 października:
    
 
Niestety na tą chwilę to wszystkie zdjęcia z Burnaby. Mam nadzieję, że podobają wam się notatki ze zdjęciami. Muszę wam się przyznać, że wczoraj myślałam, że "umrę" od tego przypływu informacji. Myślałam tylko wczoraj: "Ale poczekaj... Czy te zdjęcia to z 6x10 czy 6x11? A może on pojawił się w 6x11 a nie w 6x10? Ale kiedy oni to nagrywali? Gdzie mam zapisaną tą stronę?!". Myślałam, że nie zasnę. Mam nadzieję, że już się nie pogubię. Chociaż szczerze w to wątpię, ponieważ znowu się gubię. xD Ale jakoś sobie poradzę. Jeśli chcecie więcej zdjęć z 6x10, napiszcie w komentarzu, chętnie dla was je wstawię. :)
źródło: [LINK]
 

9 komentarzy:

  1. Było by fajnie jakbyś wrzuciła więcej zdjęć :) Chętnie obejrzę, inni pewnie też

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie co nasi bohaterowie będą robić na cmentarzu :) To dziewczyna z jasnobrązowymi włosami na zdjęciach 1-4 z 23 października to aktorka, czy ktoś inny? Jakoś tak przypomina mi Lily, ale pewnie mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie obejrzałbym więcej zdjęć. Bardzo lubię tego typu posty.

      Usuń
    2. Mi też ona skojarzyła się z Lily.

      Usuń
    3. Też chętnie obejrzałabym więcej zdjęć , ta dziewczyna też mi się właśnie skojarzyła z Lily.

      Usuń
    4. Dużo ludzi pytało się autorki zdjęć, czy jest to aktorka grająca Lily. Odpisywała, że nie. Jest to po prostu osoba pracująca na planie. A na początku też myślałam, że to Lily. :\

      Usuń
    5. Tyłem to bardzo podobna do aktorki grającej Lily.

      Usuń
  3. Lana i Jennifer jak zwykle ubrane jak burrito, haha. Colin w dżinsach i bez eyelinera najpiękniejszy! Czy wspomniałam już o tym jak bardzo kocham tych aktorów?!

    Jestem ciekawa, co Emma, Hak i Regina będą robić na cmentarzu i dlaczego to jest ta trójka, a gdzie jest Henry? Możliwe, że jest to związane z Robinem.

    Koniecznie powinnaś zrobić posta ze zdjęciami ze Steveston, gdzie wszyscy się przytulali i przybijali sobie piątki. Albo to jak Lana i Sean znowu zachowywali się jak dzieci robiąc sobie zdjęcia w oponach. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę ,że to ,że Emma , Hak i Regina są na cmentarzu będzie to miało związek z Robinem.Tylko ,że oni będą się próbowali z nim skontaktować czy wskrzesić bo nie rozumiem tego właśnie.

      Usuń