czwartek, 8 grudnia 2016

Wspólne oglądanie

Cześć. Ostatnio wpadłam na pomysł, żeby w czasie zimowej przerwy, przypomnieć sobie stare odcinki Once Upon A Time. Zapraszam was do rozwinięcia, będzie mi bardzo miło jeżeli w komentarzach wyrazicie swoją opinię. Więcej szczegółów w rozwinięciu. ;)
Znalezione obrazy dla zapytania Once Upon A Time 
Wspólne oglądanie polegałoby na tym, że co jakiś czas obejrzymy jeden odcinek. Następnie na blogu pojawi się dyskusja o tym odcinku i wypunktowanie albo podsumowanie.
Myślałam o tym, żeby oglądać odcinki co tydzień, ale to wy zdecydujecie, co jaki czas chcecie oglądać i który sezon. Mam nadzieję, że ten pomysł wam się podoba i jak najwięcej osób weźmie w tym udział. Piszcie w komentarzach, co sądzicie o tym pomyśle. Zaraz pojawi się ankieta na ten temat.
Jeżeli zadeklaruje się na przykład 2 osoby czy 3 to w ogóle nam to się nie opłaca,a le jeżeli udział zadeklaruje sporo osób to z przyjemnością mogę to zorganizować. :)

10 komentarzy:

  1. Kiedy dodasz wywiad? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, chętnie wzięłabym w tym udział. Może dzięki temu lepiej zniosę przerwę :) Według mnie fajnie by było właśnie oglądać co tydzień, sezon pasuje mi każdy, chociaż 1 i 2 znam chyba na pamięć, bo oglądałam jeszcze raz w wakacje. Ale OUaT nigdy mi się nie znudzi, ulubione odcinki oglądałam nawet po cztery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! Mimo, że 1 sezon oglądałam już 4 razy, to z chęcią oglądnę i 5 raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oni się tutaj wygłupiają, czy ćwiczą scenę?:
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/4d/18/52/4d1852ce7b75064e07a014761f994dd5.jpg

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o mnie, to akurat prawie kończę oglądać na nowo tak jakby na własną rękę. Zaczęłam w sierpniu, a teraz jestem na 5x12 odcinku. Nie sądzę, że zacznę oglądać po raz trzeci tak szybko, ale przez moje zafascynowanie się serialem dobrze pamiętam stare odcinki i mogłabym wypowiadać się w dyskusjach o nich, może od czasu do czasu też bym oglądała, no bo Ouat nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja planowałam oglądać po świętach , wiadomo teraz za bardzo czasu nie ma .Który sezon wspólnie oglądać mi tam obojętne , ale chyba najlepiej by było , jakby oglądać właśnie od początku jak to się wszystko zaczeło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł mi się wydaje bardzo fajny , dobrze jest se poprzypominać stare wątki .Ale trzeba zdecydować , czy oglądamy od początku , czy wybrane sezony , bo może większość będzie chciała oglądać od początku, a niektórzy wybrane sezony.Bo zrobi się zamieszanie , i w końcu pomysł nie dojdzie do skutku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się ankieta i to wy wybierzecie, ktory sezon obejrzymy. ;)

      Usuń
  8. Szkoda że taką perełkę jak wspólne oglądanie proponujesz teraz, ja właśnie kończę 5A a oglądałem całkiem od początku.

    OdpowiedzUsuń