środa, 7 grudnia 2016

Jennifer Morrison | Brooks Brothers

Cześć. Na wstępie chciałabym napisać, że w czasie przerwy w serialu, na blogu w większości będą pojawiały się posty dotyczące naszych aktorów, na jakich imprezach byli, moje propozycje filmów z ich udziałem itd. Mam nadzieję, że spodobają wam się takie posty. Oczywiście będą się pojawiały też posty o serialu, jakieś zdjęcia, spoilery, wywiady itp. Mam nadzieję, że was tym zainteresuję. A dzisiaj o Jennifer Morrison, która 3 grudnia wzięła udział w celebrowaniu świąt Bożego Narodzenia. Spotkanie to zostało zorganizowane przez Brooks Brothers z udziałem Szpitala dziecięcego St. Jude. Impreza odbyła się w Beverly Hills, w Kalifornii.
 
 
 
Czy tylko ja zazdroszczę tej dziewczynce? :)

Natomiast 1 grudnia, pojawiła się na 26 rozdaniu nagród Pokonać Przeciwności Losu, którego organizatorem jest  Children's Defense Fund (Fundacja Ochrony Dzieci). Gala odbyła się w Regent Beverly Wilshire Hotel także w Beverly Hills, Kalifornia. 
The Children's Defense Fund - California's 26th Annual Beat The Odds Awards
The Children's Defense Fund - California's 26th Annual Beat The Odds Awards
 The Children's Defense Fund - California's 26th Annual Beat The Odds Awards

The Children's Defense Fund - California's 26th Annual Beat The Odds Awards
Aktorka Jurnee Smollett-Bell, CDF prezydent Marian Wright Edelman, aktorka Keke Palmer i aktorka Jennifer Morrison.

The Children's Defense Fund - California's 26th Annual Beat The Odds Awards  The Children's Defense Fund - California's 26th Annual Beat The Odds Awards

 The Children's Defense Fund - California's 26th Annual Beat The Odds Awards  The Children's Defense Fund - California's 26th Annual Beat The Odds Awards
The Children's Defense Fund - California's 26th Annual Beat The Odds Awards  The Children's Defense Fund - California's 26th Annual Beat The Odds Awards

The Children's Defense Fund - California's 26th Annual Beat The Odds Awards
Zauważyłam, że nasi aktorzy uczestniczą w wielu akcjach charytatywnych, biorą udział w imprezach charytatywnych i innych takich rzeczach. Moim zdaniem jest to bardzo dobra rzecz i jestem szczęśliwa, że aktorzy, których uwielbiam oglądać na ekranie mają dobre serca. Co wy sądzicie? Czy dalej chcecie takie posty o takiej tematyce? Ponieważ mam jeszcze kilka takich postów, jednego z nich na pewno wstawię, ponieważ jest on o bardzo ważnej sprawie, więc na pewno się pojawi. :)




6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba taki post, mam nadzieję na kolejne :) Wcześniej, gdy coś oglądałam to znałam może nazwisko głównego bohatera, ale obsada OUaT mnie urzekła. Dzięki nim oglądanie serialu sprawia mi jeszcze większą przyjemność. Jennifer z tą dziewczynką była taka słodka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jennifer na tych zdjęciach wygląda przepięknie , a te zdjęcie z tą dziewczynką słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczynka na zdjęciach to siostrzenica/bratanica Jennifer. Słodko razem wyglądają!
    Ogólnie cieszy mnie to, że aktorzy OUAT biorą udział właśnie w takich akcjach. Zazwyczaj mają one na celu nieść pomoc innym, więc jak widać nasi aktorzy mają wielkie serca! <3

    Super pomysł na posta. Mam nadzieję, że dodasz zdjęcia z eventu, na którym była Lana, Colin i Jared oraz ostatni występ Ginny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nawet nie wiedział o tej dziewczynce! :D
      Właśnie posty z tymi wydarzeniami, mam w planach, wstawić. :D

      Usuń
    2. O, super! Nie mogę się doczekać! :)

      Usuń
    3. Też nie wiedziałam ,że ta dziewczynka to siostrzenica/bratanica Jennifer .Fajnie ,że dodasz też inne posty .

      Usuń