sobota, 10 grudnia 2016

Dyskusja: Kto się zaręczy?

Cześć. Widzę, że chcecie podyskutować a ja bardzo chętnie podyskutuję z wami. Dzisiaj chciałabym poruszyć temat zaręczyn w Once Upon a Time. Jak wiemy, po obejrzeniu promo odcinka 6x11, w serialu odbędą się zaręczyny. Mam już informacje na temat tej pary, jest to pewne źródło, więc nie będziemy musieli się dłużej głowić. Jednak ja chcę was jeszcze chwilę potrzymać w niepewności, ale dzisiaj i tak pewnie pojawi się ten post ze spoilerem. Zapraszam was do rozwinięcia. ;)
 
Kiedy zobaczyłam w zwiastunie pierścionek, krzyczałam z radości. Obojętnie która para miałaby się zaręczyć to i tak będę szczęśliwa. Przeglądają różne strony, natykałam się już na różne teorie. Były już nawet porównywane ręce mężczyzn...
No teraz podyskutujmy. Jak myślicie, która będzie tą szczęściarą? Kto się oświadczy? Czy chcielibyście aby wasz ulubiony ship się zaręczył? Jak wyobrażacie sobie te zaręczyny? Śmiało piszcie w komentarzach, jeżeli będzie sporo komentarzy to będziecie mogli liczyć na więcej dyskusji. Postaram się jeszcze znaleźć wam jakieś ciekawe teorie. ;)

55 komentarzy:

  1. Może Henry z Violet się zaręczą. :D
    A tak na serio - od razu jak zobaczyłam promo, wiedziałam, że to będzie Hak i Emma. Jak wiemy 14 odcinek jest ostatnim odcinkiem, w którym pojawia się Robin, więc Outlaw Queen odpada. Kto inny nam zostaje? Kto ostatnio zamieszkał razem? Captain Swan. Wydaje mi się jednak, że to nie będzie takie proste zważając na Emmę, która ma przepowiedzoną śmierć. A tym bardziej nie będzie to tak szybkie, gdy szykuje nam się sezon 7.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha Henry z Violet , ale się uśmiałam Emma i Regina chyba by padły na zawał .Też uważam ,że tą parą która się zaręczy to będzie Captain Swan, Emma nie umrze bo okaże się najsilniejsza z wybawicieli i pokona Gideona.Zaręczyć się mogą teraz ,a ślub może być w 7 sezonie.

      Usuń
    2. Też uważam, że ślub będzie w 7 sezonie - pewnie w ostatnim odcinku. Ślub Snowing rozpoczynał serial, a ich pewnie będzie kończyć. Twórcy lubią tak robić.

      Jakby Henry miał brać ślub to Emma by była zdecydowanie za, bo ona jest tą "cool" mamą, a Regina pewnie by była jak: "Henry jest za młody, to mój dzidziuś!" Haha, już mogę to sobie wyobrazić.

      Usuń
    3. No tak Emma jest tą cool mamą , ale jakby Henry miał się hajtać to raczej podzielałaby zdanie Reginy,że jest jeszcze za młody i przyjdzie na to odpowiedni czas.Aahhaha chyba padnę , jak Killian się oświadczy a Emma na to , sorry ale jeszcze nie jestem gotowa.

      Usuń
    4. Nie zdziwiłabym się jakby Emma tak rzeczywiście powiedziała. To będzie coś w stylu: "Wybacz Killian ale umieram, więc nie ma sensu się pobierać. Nie chcę cię krzywdzić." Jestem przekonana, że tak właśnie będzie.

      Usuń
    5. Wiadomo juz ze bedzie 7 sezon?

      Usuń
    6. Zaręczyny pewnie będą na końcu odcinka , jak już Emma wygra walkę . Nie widzę sensu by wprowadzać zaręczyny na początku odcinka , wiedząc ,że Emma musi walczyć bo tak by mu odpowiedziała ,że nie chce się pobierać bo umiera i tym samym nie chce go krzywdzić .

      Usuń
    7. Są duże szanse ,że będzie , nawet i 8 sezon może być .

      Usuń
    8. ABC jeszcze nie potwierdziło oficjalnie sezonu 7. Jednak wydaje mi się, że gdyby był to rzeczywiście ostatni sezon to już by o tym trąbili w promach i sneak peekach "This is the last season", żeby przyciągnąć jak najwięcej widzów.

      Usuń
    9. Są duże szanse ,że powstanie 7 sezon .

      Usuń
    10. Jest to serial z największą oglądalnością ze stacji ABC, więc myślę, że będzie 7 sezon. :D

      Usuń
  2. Ja też od razu pomyślałam o Captain Swan, ale nie wiem, czy przeciągaliby wątek ich zaręczyn i ślubu przez 1,5 sezonu. Myślę, że może byłoby to w ostatnim odcinku 6 sezonu. Jak już uporają się z kwestią śmieci Emmy i jej wizji. Chociaż masz rację, bardziej w stylu twórców byłoby zrobić to na koniec serialu. Chciałabym jednak zobaczyć ich chociaż przez jeden odcinek jako małżeństwo :) To z 7 sezonem to już jest taka pewniejsza informacja? Wiedziałam o tym, że twórcy nie piszą tego sezonu jako ostatniego, ale oglądalność jest nadal trochę słaba. Mam nadzieję, że będzie, bo nie jestem w stanie się pożegnać z OUaT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 sezon nie jest pewny dopóki stacja tego nie ogłosi. Jednak osoby, które się na tym znają, mówią, że jest to baaardzo możliwe, że będzie 7 sezon, ponieważ ABC nie ma pomysłu na serial, który mógłby być emitowany w niedzielę o 20, a w dodatku OUAT jak na razie zarabia spore pieniądze. 3 miliony widzów w porównaniu do reszty seriali ABC jest całkiem dobrym wynikiem, a zwłaszcza przy 6 sezonie. Są nawet spekulacje, że jeśli dobrze pójdzie, to możemy zobaczyć nawet i sezon 8!

      Usuń
    2. Dziękuję, ale mi poprawiłaś humor! Wiem, że nie jest to pewne dopóki nie ogłosi tego stacja, dlatego napisałam ,,pewniejsze"(nie do końca wiedziałam jak ująć to co mam na myśli). Chodziło mi o to, że jeszcze niedawno czytając różne artykuły i dyskusje spotykałam się praktycznie tylko ze zdaniem, że na 7 sezon nie ma co liczyć, więc takie coś mnie zdziwiło. Cieszę się, że jednak mogę mieć nadzieję. Jeszcze nigdy się w żaden serial tak nie wkręciłam. Bez niego poniedziałki to już nie będzie to samo. Nawet mijający weekend już tak nie boli.

      Usuń
  3. O choinka to Morfeusz będzie aż do 7 sezonu? To pewniak? to by znaczyło że Bóg snów zakończy erę mrocznych. Albo to on nim jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morfeusz aka Gideon na pewno będzie do końca 6 sezonu , bo w 6B mamy się dowiedzieć dlaczego się stał tym kim się stał.Wątpię ,że dadzą go na 7 sezon .

      Usuń
  4. Jakby to dobrze rozegrali to mogliby zakończyć na 8 sezonie ale wprowadzić ostateczną mroczną, najsilniejszą w 7B do końca 8, ja bym tu widział Morgause. Wiem wątek Camelotu się zakończył, ale... albo jakaś starożytna wiedźma albo czarownik. Dlatego tak myślę? Było już kilku bogów i żaden nie okazał się zły do końca wręcz się nawracali.

    Królowa śniegu
    Hades

    tutaj sprawdziłby się ktoś a`la Frollo tylko podrasowany z magią, bo Jafara mamy teraz to odpada chyba że mógłby się odrodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałabym zobaczyć jakiegoś złoczyńcę będącego czystym złem. Miałam pod tym względem duże nadzieje co do Nimue. Jej historia mi się spodobała, ale oczekiwałam czegoś innego. Najfajniejsza byłaby właśnie Morgause. Mi pasuje jeszcze trochę Hekate, bo można by z niej zrobić naprawdę potężną i ,,istniałaby" jeszcze przed Merlinem. Ale wolałabym żeby była to właśnie Morgause, bo chciałabym zobaczyć więcej z legend arturiańskich w stylu OUaT.

      Usuń
    2. Też chciałabym zobaczyć właśnie złoczyńcę będącego czystym złem.Przeważnie jak zapowiadają jakiegoś złoczyńcę , to pobędzie tym złoczyńcą przez parę odcinków , a potem się okazuje ,że stała za tym jakaś łzawa historia i staje się dobrym.Chciałabym właśnie zobaczyć Morgause i Hekate , one by pasowały idealnie , ale znając twórców po czasie i ona stałyby się dobre.

      Usuń
  5. Co jak co, ale ślub Captain Swan wyobrażam sobie tylko i wyłącznie na statku Haka. XD Jestem tylko ciekawa jak całe Storybrooke się tam pomieści!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczę ,że zaręczyny jak i ślub się odbędą na statku Haka.

      Usuń
    2. Ja tam liczę na zaręczyny jak i ślub na statku Haka.

      Usuń
  6. Ja liczę ,że zaręczyny jak i ślub się odbędą na statku Haka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm... A co wy na to, że Robin oświadczy się Reginie przed jego odejściem? To dopiero byłby plot twist!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłoby genialne , ale z drugiej strony po co by się miał jej oświadczać jak i tak odchodzi to nie miałoby sensu.

      Usuń
    2. Nie widzę sensu by się miał jej oświadczać przed swoim odejściem.

      Usuń
    3. Nie widzę sensu by się miał jej oświadczyć tuż przed swoim odejściem.

      Usuń
    4. Ale nie powiem to byłby niezły plot twist.

      Usuń
    5. W tym serialu jest wszystko możliwe!

      Usuń
    6. Racja w sumie to chciałabym zobaczyć szczęśliwą Reginę , bo każdy ma kogoś tylko ona taka samiuteńka .

      Usuń
    7. Reginie wystarczy Henry :)

      Usuń
    8. No ale w końcu Henry dorasta i sam założy własną rodzinę .A Regina zasługuje na miłość , i chciałabym by te szczęście znalazła z Robinem.

      Usuń
    9. To byłoby ciekawe...Ale pudełko nie pasuje do Zaczarowanego Lasu xd

      Usuń
    10. Robin ma się znaleźć w Storybrooke już chyba w 11 odcinku o ile się nie mylę. ;)

      Usuń
    11. Ooo... chyba to przegapiłam :)

      Usuń
    12. A może Robin zostanie na stałe i jednak chodzi o niego i Reginę, ona zasługuje w końcu na szczęście, a nie na odzyskanie go na chwile, po to, by znowu stracić :(

      Usuń
    13. 14 odcinek jest ostatnim, w którym występuje Robin niestety :(

      Usuń
    14. No nieee :( ale głupio to zrobili :( biedna Regina

      Usuń
    15. To mogli go w ogóle nie sprowadzać , jeśli ma być tylko przez kilka odcinków.I przez te kilka odcinków ma być zaś coś między nim a Reginą , a potem co bye bye.Chyba faktycznie dążą do tego ,że Regina na koniec serialu zostanie sama , bo wątpię by zaś wprowadzali dla niej jakiegoś faceta , który byłby jej kolejną true love.

      Usuń
    16. To mogli go w ogóle nie sprowadzać , jeśli ma być tylko przez kilka odcinków .I przez te kilka odcinków zaś ma być coś między nim a Reginą , i co potem bye bye.Chyba faktycznie dążą do tego ,że Regina zostanie sama na koniec serialu , bo wątpię by dali jej zaś kolejnego faceta , który byłby jej kolejną true love.

      Usuń
    17. Twórcy gdzieś to potwierdzili? Już o tym wiedziałam, ale nie z jakiś pewnych źródeł. Też sądzę, że mogli go nie sprowadzać. Niby fajnie, że ten wątek zostanie lepiej zamknięty, ale robią to samo co z Danielem. Powraca na chwilę żeby Regina została ze złamanym ponownie sercem. Jakby jego jedna śmierć jej nie wystarczyła.

      Usuń
    18. Ja słyszałam ,że miał wrócić tylko na jeden odcinek .Potem tu ktoś napisał ,że jednak nie będzie w jednym odcinku a w kilku .Właśnie Regina zostanie zaś ,ze złamanym sercem , nie podoba mi się to chyba ,że no zostanie jednak na stałe .

      Usuń
    19. Bardzo chciałabym żeby wrócił. Brakuje mi OQ. Żałuję, że go w ogóle uśmiercili. Zrobili to pewnie głównie po to żeby wprowadzić znowu EQ, ale według mnie mogli to zrobić jakoś inaczej niż ponownie niszcząc szczęście Reginy. Do tego relacja EQ z Robinem mogłaby być ciekawa. Brakuje mi także bardzo Rolanda <3

      Usuń
    20. Masz rację uśmiercili Robina tylko dlatego by wprowadzić zaś EQ , która i tak nie jest już taka jak w poprzednich sezonach.Ale i tak fajnie go będzie zaś zobaczyć przez te parę odcinków z Reginą, może tym razem Regina lepiej zniesie jego odejście bo będą mogli spędzić ten czas z sobą i już nikt nie będzie ingerować w ich związek.

      Usuń
    21. I kto wie może to on będzie tym który pogodzi z sobą Reginę i Zelenę .

      Usuń
    22. Też uważam, że fajnie będzie go znów zobaczyć. Może też dadzą o nim jakieś retrospekcje, bo o jego przeszłości nie wiadomo prawie nic. Bardzo chciałabym żeby Regina pogodziła się z Zeleną. Zapowiadała się taka fajna siostrzana więź, a tu co.

      Usuń
    23. Coś słyszałam ,że właśnie się mamy dowiedzieć więcej o przeszłości Robina.No też bym chciała by Regina i Zelena się pogodziły , ale bądźmy szczerzy to Regina odepchneła Zelenę , wydaje mi się ,że ponowne pojawienie się Robina też ma na celu właśnie pogodzenie Reginy i Zeleny.

      Usuń
    24. Ale skoro oficjalnej informacji o pojawienia się Robina tylko na chwile nie było, zawsze można neic jeszcze nadzieję, ze zostanie na stałe :D

      Usuń
  8. Na bank chodzi o Captain Swan bo jest spoiler ,że Killian zaplanuje oświadczyny względem Emmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko ładnie pięknie , ale nawet jeśli chodzi o CS , to jestem ciekawa z skąd Killian ma kasę na taki pierścionek przecież nie pracuje i nie zarabia .

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet jeśli chodzi o CS , to jestem ciekawa z skąd Killian miał kasę na kupno pierścionka zaręczynowego przecież nie pracuje i nie zarabia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprosił Reginę i ta mu wyczarowała.

      Usuń
    2. Ahahahaha no tak Regina w końcu jest burmistrzem więc i tak nie zbiednieje .A Killian się jakoś musi pokazać przed Emmą , jej rodzicami i Henrym , to nie mógł tam kupić byle jakiego pierścionka ,że byle by był.

      Usuń
    3. Mam szczerą nadzieję, że chodzi o Emmę i Killiana <3 Oby tylko dobrze poprowadzili ten wątek i nie zrobili z niego czegoś płytkiego. Ja też to widzę tak że w 6B oświadczyny, a ślub w ostatnim odcinku serialu+jakieś kilka lat później na koniec

      Usuń
    4. Kurcze nie tu xd Miał być nowy komentarz xd

      Usuń