piątek, 9 grudnia 2016

Trevor Live 2016

4 grudnia 2016 roku w Los Angeles odbyła się gala TrevorLIVE!, w której wzięli udział Colin O'Donoghue, Lana Parrilla oraz Jared Gilmore. Zapraszam do rozwinięcia. :)
  
TrevorLive to impreza, na której zbierane są fundusze, organizowana przez The Trevor Project. TrevorLive to wydarzenie, w którym biorą udział aktorzy, muzycy i inne sławne osoby. TrevorLive powstało po to, aby zapobiec samobójstwom oraz zainterweniować w sytuacjach kryzysowych. Lana i Colin mieli okazję powiedzieć kilka słów na gali oraz zaprezentować jak wygląda rozmowa nastolatka z osobą z Trevor Project. Cieszę się, że nasi aktorzy biorą udział w takich wydarzeniach to tylko pokazuje, że nie myślą tylko o sobie. Mam nadzieję, że napisałam wam wystarczająco dużo informacji. Jeżeli macie jakieś pytania na ten temat to piszcie śmiało w komentarzach. A teraz duża dawka zdjęć i filmików. :)

    
   

Lana na czerwonym dywanie: 
 

   
    

Jared Gilmore na czerwonym dywanie:
 


 
   Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar 

Colin na czerwonym dywanie:


Przemówienie Colina i Lany: 
  

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar  

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar  Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar 
Jeśli będziecie chcieli mogę wstawić jeszcze więcej zdjęć, ale myślę, że to wystarczająca ilość. Czy wy też uważacie, że Lana wygląda cudownie w okularach i w tej sukience? Do tego Colin, tu brak mi słów... <3



4 komentarze:

  1. Lana wyglądała naprawdę świetnie, pasowała do niej ta sukienka, do tego uwielbiam ją w jej obecnej fryzurze. Co do Colina to też brak mi słów :) Fajnie, że był też Jared. Ten jego uśmiech. Nigdy jeszcze nie słyszałam o tej gali, naprawdę się cieszę, że wstawiasz takie posty, bo dzięki nim mogę nie tylko poczytać o ulubionych aktorach, ale też dowiedzieć się wielu interesujących rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lana wyglądała naprawdę świetnie. Pasowała do niej ta sukienka, do tego uwielbiam ją w jej obecnej fryzurze. Na Colin'a mi też brak słów :) Fajnie, że był także Jared. Ten jego uśmiech. Nie słyszałam wcześniej o tej gali, dlatego bardzo cieszę się, że wstawiasz takie posty. Dzięki nim mogę nie tylko poczytać o ulubionych aktorach, ale też dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, gdy pierwszy raz zobaczyłam zdjęcia Lany i Colina dosłownie oszalałam. Oni są tacy kochani razem! Szkoda, że oboje są zajęci, bo idealnie do siebie pasują. (A girl can dream XD)
    Co do samej gali... Obejrzałam cały filmik i mogę powiedzieć, że to co robi ta fundacja poruszyło moje serce... Oraz to w jaki sposób Lana i Colin to przedstawili. Cieszę się, że OUATowi aktorzy mają tak wielkie serca i pomagają innym bezinteresownie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lana ,Colin , Jared prezentowali się cudnie na tej gali.Też do tej pory , nie słyszałam o tej gali i bardzo się ciesze ,że nasi ulubieńcy biorą udział t takich galach i pomagają innym bezinteresownie.

    OdpowiedzUsuń