czwartek, 5 stycznia 2017

Dyskusja: postać Killiana

Cześć. Przepraszam za tak długą przerwę, ale mam nadzieję, że się jakoś wam zrewanżuję. Dzisiaj chciałabym porozmawiać z wam o postaci Killiana Jones'a. W rozwinięciu znajdziecie informacje o nim, jego życiorys, miłości oraz przemianę. Zapraszam do dalszej części posta. :)
Znalezione obrazy dla zapytania killian jones gif
Killiam Jones znany też jako Kapitan Hak. Gra go Colin O'Donoghue. Na początku miał pojawić się w sezonie pierwszym, jednak pojawiły się problemy z prawami autorskimi. Krótko o postaci Haka.
Znalezione obrazy dla zapytania killian jones gif

Nie będę tu przedstawiała całego życiorysu Killiana, ponieważ zajęloby mi to bardzo dużo czasu. Kiedy był już dorosły, na rozkaz króla, on i jego starszy brat Liam wyruszyli na statku zz ałogą do Nibylandii, aby zdobyć roślinę, która może wyleczyć człowieka ze wszystkiego. Tam spotkali Piotrusia Pan, który ostrzegł ich, że jest to trucizna, Killian mu uwierzył, jednak jego brat postanowił zranić się tą rośliną i pokazać bratu, że jest to roślina lecznicza. Killian miał rację, okazało się, że jest to trucizna. Dzięki pomocy Piotrusia znalazł wodę, która uleczyła Liama, jednak musieli zostać w Nibylandi. Jones nie posłuchał tego ostrzeżenia i wyruszył do domu. Na statku Liam zmarł. Doprowadziło to do zmiany Killiana w pirata. Ukradł statek i przekonał załogę, aby razem z nim pływali jako piraci na Jolly Rogerze.
Podobny obraz

W Zaczarowanym Lesie Killian poznał swoją pierwszą miłość, żonę Rumple'a, Milah. Kobieta postanowiła opuścić swojego męża i syna, aby zostać z Killianem na statku. Po wielu latach Jones powrócił do Zaczarowanego Lasu i spotkał się z Rumplem, która stał się Mrocznym. Postanowił on się zemścić na piracie i żonie, która go opuściła. Koniec był tragiczny dla Killiana. Rumple zabił na jego oczach Milah, której zmiażdżył serce. Do tego w ramach zemsty odciął mu dłoń. Rękę postanowił zamienić na hak, stąd jego pseudonim Kapitan Hak.
Znalezione obrazy dla zapytania killian jones gif

W 2 sezonie dowiedzieliśmy się, że nie objęła go klątwa i współpracuje z Corą, z którą ma układ. Dzięki tej współpracy miał dostać się on do Storybrooke i zemścić się na Mrocznym. W Zaczarowanym Lesie poznaje Mulan, Aurorę, Śnieżkę i Emmę. Zaczyna on czuć coś do Emmy, która go odrzuca. Razem wspinali się po fasoli, aby znaleźć kompas, potrzebny do przeniesienia się do Storybrooke.
Znalezione obrazy dla zapytania killian jones gif

Kiedy Hak dostaje się do Storybrooke postanawia odnaleźć Mrocznego i go zabić. Udaje mu się to zrobić w Nowym Jorku, jednak Śnieżka aby zabić Corę, ratuje życie Goldowi.
Killian dowiedziawszy się o tym, że Rumple wciaż żyje, zaczyna współpracować z Gregiem i Tamarą. Okazuje się jednak, że aby zemścić się na wrogu, musi on sam zginąć. Jednak dla niego, jego życie jest najważniejsze i postanawia współpracować z bohaterami. Razem z Davidem kradną magiczną fasolkę Gregowi i Tamarze. Killian jednak nie chce jej oddać Emmie, jednak po namowach oddaje pustą sakiewkę. Dowiedziwaszy się, że Tamara i Greg porwali Henry'ego do Nibylandi, postanawia tam zabrać Emmę, Reginę, Śnieżkę, Davida i Rumple'a na swoim statku.
Znalezione obrazy dla zapytania killian jones gif

W pierwszej części sezonu 3 znajdujemy się w Nibylandii i widzimy akcję ratunkową Henry'ego. Tu już widzimy, że Killianowi zależy na Emmie i próbuje ją uwieść, wszystko to widzi m.in. David, któremu nie podoba się ta sytuacja i to, że Killian jest piratem. W Nibylandii David został zraniony strzałą, która była pokryta tą samą trucizną, która zabiła brata Haka. Killian postanawia wyleczyć Davida podstępem. Emma dowiaduje się, że pirat uratował życie jej ojca i odwdzięcza się mu pocałunkiem, która miał nic nie znaczyć. Emma i reszta odnajdują w Nibylandii także Neal'a, który miał być nieżywy. Aby go uwolnić musieli wyznać swoje największe sekrety. Killian wyznał, że nie wiedział, czy znajdzie jeszcze miłość po straceniu Milah aż do poznania Emmy. Neal został uwolniony, później Hak oznajmił mu, że pocałował Emmę. Tak zaczęła się ich rywalizacja o Emmę.
Znalezione obrazy dla zapytania killian jones gif

W finale sezonu 3 Emma i Hak przenoszą się do przeszłości i tam muszą naprawić swój błąd, ponieważ zapobiegli spotkaniu Charminga i Śnieżki. Po powrocie do Storybrooke, Hak wyznał Emmie, że dla niej pozbył się swojego statku i wtedy był ich przełomowy moment, możemy to nazwać początkiem ich związku tak jakby.
Podobny obraz

Nakreśliłam wam trochę historię Killiana z drugiego sezonu i trzeciego a później to chyba pamiętacie co było. Nie chcę się za bardzo rozpisywać, ale wiemy, że Killian przeszedł wielkie zmiany. Między innymi zmienił swój wizerunek i ze złoczyńcy stał się bohaterem. Odpuścił sobie także zemstę na Mrocznym.
Podobny obraz

Killian przeszedł przez wiele rzeczy m.in. został opuszczony przez ojca, stracił brata, widział śmierć ukochanej, uratował Davida, ponownie się zakochał, umarł w sumie 3 razy, ponownie stracił brata w Podziemiu, spotkał swojego drugiego brata i ponownie ma rodzinę. Mam także dla was taki obrazek, który krótko opisuje przemianę Haka.
 
Rumple zabił ukochaną Killiana na jego oczach, kiedy on nie mógł niz zrobić poza staniem i patrzeniem.
Killian uratował ukochaną Rumple'a na jego oczach, kiedy on nie mógł nic zrobić tylko stać i patrzeć.
Tak jesteś bohaterem.
Podobny obraz

 Jak widać, Killian bardzo się zmienił. Z "jednorękiego pirata z problemem alkholowym"" stał się bohaterem, któremu zależy na rodzinie. 
Znalezione obrazy dla zapytania killian jones gif

Co sądzę o jego postaci? Teraz postanowiłam sobie obejrzeć cały serial od początku i jestem w połowie sezonu 3 i powiem szczerze, że brakuje mi Haka, tego prawdziwego Kapitana Haka, który flirtował z każdym i zależało mu tylko na zemście. Teraz, przepraszam za słownictwo, ale jest przydupasem Emmy. Wciąż uwielbiam jego postać, ponieważ zakochałam się w tym bohaterze i będę lubiła go do końca, ale jednak ta zmiana jest, napiszę tylko, że jest bardzo widoczna. xD Colin odwala świetną robotę i genialnie pasuje do postaci Killiana, jego najlepsze sceny to moim zdaniem te improwizowane. Pamiętacie scene, w której rękę Emmy obwiązuje hustą i zaciska ustami? Tego nie było w planach. xD Ale scena w podziemiach, gdzie Emma z nim się żegna i całuje ją w dłon to także była improwizacja. Ah i pomyśleć, że Colin mógł być jakimś artystą a nie aktorem...
Znalezione obrazy dla zapytania killian jones gif

O jeszcze dodam, że uwielbiałam postać Mrocznego Haka. Powrócił wtedy dawny Killian, którego uwielbiałam... <3
Znalezione obrazy dla zapytania killian jones gif

Chciałabym także podzielić się z wami moimi ulubionymi filmikami, oczywiście w roli głównej jest Killian:


Teraz pytania do was.
Lubicie postać Killiana? Wiem, że dużo osób albo go lubi albo go nienawidzi albo go lubili, ale już nie. Jeśli go lubicie to za co, a jeżeli nie to też napiszcie czemu go nie lubicie. Wolicie go teraz czy w pierwszych sezonach? Shipujecie go z Emmę? A może z kimś innym? (Moim zdaniem on ma chemię z każdym, nawet z podłogą. xD) Podobał wam się wątek z Milah? Jak zareagowaliście na jego śmierci? Co sądzicie o jego przemianie? I czy czekacie na spotkanie Emmy i Haka w życzeniowym świecie? Piszcie w komentarzach. :)
Znalezione obrazy dla zapytania killian jones gif

5 komentarzy:

  1. Jak już pewnie wiecie nienawidzę Haka. W 2 sezonie w początkowych odcinkach jednak go bardzo lubiłam, natomiast teraz? Scenarzyści bardzo zepsuli tę postać, z czego wynika moja nienawiść. Współczuję Colinowi, że marnuje się tutaj, bo ma ogromny talent i nie zasługuje być tylko "przydupasem" Emmy. Sam raz chyba powiedział, że nie podoba mu się teraz postać Haka. Według mnie fajnie by było, jakby wróciła Milah i zostali parą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Killiana :) Bardzo lubiłam go w pierwszych sezonach, ale teraz też. Trochę tęsknię za nim jako złoczyńcą, dlatego cieszę się, gdy są jakieś flashbacki. Lubię go za to, że nigdy się nie poddaje, walczy o to czego chce oraz za to jak bardzo kocha Emmę. Shippuję Captain Swan, to mój ulubiony ship. Wątek z Milah był ok, chociaż średnio spodobała mi się jej postać, głównie z powodu, że porzuciła tak po prostu syna. Rozumiem, że z Rumplem się jej nie układało, ale dziecko w niczym nie zawiniło i nie powinno przez to cierpieć. Gdy umierał w 5x11 płakałam, ale ja się zawsze łatwo wzruszam, tak samo było z Robinem. Przemiana Killiana mi się podoba, ponieważ zrobił to wszystko dla Emmy i pokazał tym jak bardzo mu zależy. Czekam na jego spotkanie z Emmą w życzeniowym świecie, kocham ich wszystkie pierwsze spotkania, a były już cztery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam postać Killiana , szczególnie w pierwszych sezonach i trochę tęsknie za nim jako złoczyńcą.Shippuję CS , uważam ,że idealnie do siebie pasują , czy jest przydupasem Emmy , no nie wiem .Moim zdaniem zmieniając się pokazał jak bardzo ją kocha i jak bardzo mu zależy,wątek z Milah był ok , ale zgadzam się tutaj z Zuzą , nie spodobała mi sie jej postać ze względu na to ,że porzuciła syna .Tęsknię trochę za Dark Hook , myślałam ,że trochę pociągną jego wątek jako mrocznego .Też płakałam jak umierał w 5x11 , i też nie mogę się doczekać jego spotkania z Emmą w życzeniowym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Killiana ♥ Faktycznie trochę zepsuli Jego postać, ale i tak go uwielbiam. CS to moja ulubiona para, za Milah za bardzo nie przepadałam. Ale zgodzę się z Tobą odnośnie tej chemii..nawet z podłogą xD Ciekawi mnie jaki będzie w życzeniowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam tą postać!!! Dopiero teraz odkryłam ten serial i bardzo mi się podoba :) co do Hooka to na początku bardziej mi się podobał z tym nadzorem, potem trochę złagodniał i w sumie też mi tego dawnego pirata trochę brakuje, ale nie jest źle ;) fajnie pokazane jak można się zmienić z miłości :) co do Milah to jakoś mi do niego nie pasuje, zupełnie nie czuje chemii U nich, za to z Emmą genialne połączenie :))) trafili w sedno :)
    Mam kilka pytań:
    Gdzie można obejrzeć serial online?
    Skąd wiesz, że to były improwizowane scenki, możesz podać źródło?
    Czy wiesz może jak było z castingiem do roli Hooka, ilu było kandydatów itd?:)
    Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń