piątek, 16 grudnia 2016

Dyskusja: Kto zostanie wypuszczony?

Cześć. Dzisiaj postanowiłam sobie odświeżyć promo odcinka 6x11 i ponownie naszła mnie myśl, kogo Rumple wypuszcza z klatki? No właśnie i dzisiaj wydaje mi się, że to rozszyfrowałam, ale nie bierzcie tego na poważnie, ponieważ są to moje domysły. Zapraszam do rozwinięcia. :)
Zdjęcie może nie jest dosyć wyraźne, ale możecie przyjrzeć się dokładniej, oglądając zwiastun. Otóż sądzę, że jest to Zła Królowa... Adam i Edward mówili w wywiadzie, że jest szansa, że zobaczymy EQ w życzeniowym świecie. Od początku wiedziałam, że pomysł z wypuszczeniem Rumple jest zły... Ehh... xD
A wy co sądzicie? Kto może być w tej klatce? Piszcie w komentarzach. Przypominam także, że od jutra zaczynamy dyskusję o odcinku 1x01! Ja oglądam już dzisiaj i może obejrzę film "Rytuał" z Colinem. Może ktoś chce razem oglądać, że na bieżąco byśmy dyskutowali o tym filmie. Ale ja mam wymysły. ;D
Piszcie w komentarzach. :)

11 komentarzy:

  1. Wygląda mi ma EQ lub Zelene hmm🤔
    Nie mogę doczekać się, na nowy odcinek
    Jak ja przeczekam to do marca?!😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stawiam ,że może to być Regina , w końcu chyba w tym świecie jest brana za EQ .Może została schwytana i Rumple ją wypuści , ale nie wykluczam ,że to może być wygnana w tym świecie EQ , albo Zelena.Ja tam nie uważam ,że pomysł z wypuszczeniem Rumpla jest zły, w końcu skoro wie o Storybrooke i ,że Emma jest tam wybawicielką , to może też wie jak Emma ma pokonać jego syna Gideona.Ahahaha ależ to by była ironia losu Rumple mówi Emmie jak ma zabić jego syna.Z chęcią bym obejrzała z tobą Rytuał z Colinem , ale już oglądałam ten film , bardzo dobry film Colin i Hopkins są w tym filmie świetni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie zwróciłam na to uwagi, ale faktycznie to może być EQ i mam taką nadzieję. Wypuszczenie Rumple było zdecydowanie złym pomysłem, ale mnie bardzo cieszy, bo uwielbiam jego wersję z EF. Ten czarny koń kojarzy mi się z karetą EQ, ale to już drobiazg i raczej nie będę porównywać karety do klatki :) Nie wierzę, że trzeba jeszcze tyle czekać na ten odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz po dokładnym przyjrzeniu się faktycznie może to być EQ , w końcu chyba mamy zobaczyć jej starszą wersję w tym świecie , a ja z chęcią bym zobaczyła jak ją właśnie pokonali i wygnali .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok a nikogo nie dziwi fakt ,że skoro to jest świat bez magii , to jakim cudem Rumple jest w nim mrocznym , i jak go tam uwięzili bo jakoś nie chce mi się wierzyć ,że poddał się dobrowolnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy było powiedziane, że to świat bez magii? Przecież to inna wersja EF, a tam była magia. Bez tego nic nie miałoby sensu. Do tego Regina i Emma użyły tam magii, tak samo jak EF w przeszłości tej krainy.

      Usuń
    2. Ahahaha faktycznie przecież Emma użyła tam magii by uratować Reginę , a Regina by Emma se przypomniała ,że jest wybawicielką .Ahahaha nie wiem jak ja oglądałam ten odcinek ,że myślalam ,że w tamtym świecie nie ma magii, a tylko Emma nie była w nim wybawicielką .

      Usuń
  6. A co do stworzenia mrocznej klątwy , czy nie było czasem tak ,że do tej pory myśleliśmy ,że to Rumple stworzył właśnie tę klątwę .A w 5 sezonie w którymś tam odcinku wyszło na jaw ,że to jednak nie on ją stworzył , ale wykorzystał ją do znalezienia Neala .

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaję mi się, że oni wygnali Złą Królową z EF, więc to raczej nie ona jest w klatce. Natomiast bardzo możliwe, że będzie to właśnie Regina. Tak jak ktoś napisał wyżej - Regina jest brana za EQ w tym świecie, więc mogą ją schwytać, no i Rumple ją wypuści. Hmmm... Ale za jaką cenę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to być Regina, chociaż myślę, że jest to jednak Zła Królowa. Adam i Edward powiedzieli, że prawdopodobnie zobaczymy wersję Złej Królowej z tego życzeniowego świata. No właśnie, ale za jaką cenę ją wypuści... :D

      Usuń
    2. Jeśliby faktycznie w tej klatce była EQ , to nie wiem za jaką cenę by miał ją wypuścić .Praktycznie ona może zażądać , by Rumple zabił Snow i Davida , ale zrobiła to Regina , a jeśli to Regina , to też nie wiem za jaką cenę bo chyba ponownie Regina nie poprosi by dał jej magiczną fasolkę .

      Usuń