piątek, 2 grudnia 2016

Sneak peek #2 z odcinka 6x10

Cześć. Zapraszam was na drugi sneak peek z odcinka 6x10. Zobaczymy genialną trójkę: Davida, Haka i Emmę oraz Jasmine, Złą Królową i dżina Aladdyna. Zapraszam. ;)
Jasmine: Pomóżcie mi!
Emma: Jasmine! 
Zła Królowa: Uh, uh. Tu chodzi o mnie. Tu zawsze chodzi o mnie.
Emma: Cholerna racja.
Zła Królowa: Mogę skręcić jej kark zanim podejdziesz krok bliżej. Tak lepiej.
Hak: Co do diabła...
Zła Królowa: Nie diabeł. Mój dżin.
Aladdyn: Przepraszam.
Zła Królowa: Wierzę, że mam trzy życzenia.
Aladdyn: No dawaj. Życzenia zawsze przychodzą ze swoją ceną. 
Zła Królowa: Tak, przychodzą, więc nie będę życzyła czegoś sobie. Zamierzam podarować ci coś, coś czego zawsze chciałaś. Coś, o czym mówiłaś Aladdynowi.
Emma: Słyszałaś nas?
Zła Królowa: Nie wiesz tego już? Słyszę wszystko. Życzyłaś sobie, żeby nie być Wybawicielką.  Więc to dokładnie to, co otrzymasz. Dżinie Agrabahu, życzę sobie, żeby życzenie Emmy Swan, nigdy nie zostać Wybawicielką, się spełniło.
Emma: Nie!
David: Emma!
Hak: Co się stało? Gdzie ona zniknęła?

O mój Boże! Na wstępię, scena Davida, Haka i Emmy bardzo mi się podoba, kocham ich trójkę. A co do całego sneak peeku, kocham go! Jak już wiecie, strasznie nie mogę się doczekać tego odcinka. A wy co sądzicie? Piszcie w komentarzach. :)

8 komentarzy:

  1. Coś przeczuwam, że jest to ostatni odcinek, w którym występuje Zła Królowa. Nie chcę, żeby odchodziła! :(
    Tak w ogóle, to co z wątkiem Jasmine i Alladyna? Kończy się już pierwsza połowa sezonu, a u nich zero postępu, a właściwie się cofają, bo Alladyn został uwięziony w lampie. Mam nadzieję, że Alladyn nie zostanie w friend-zone do końca tego sezonu. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak nie mają już na nią pomysłu to lepiej by sie jej pozbyli ,bo jeszcze przejdzie na stronę friend-zone.Pewnie rozkręcą wątek Alladyna i Jasmine w 6B.

      Usuń
  2. Może pominęłam gdzieś tą informację, ale czy ktoś się orientuje czy po jutrzejszym odcinku będzie dłuższa przerwa czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie przerwa około 2-miesięczna.

      Usuń
    2. Podobno ma być przerwa do lutego, ale nie jest to jeszcze potwierdzone.

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo :)
      Wcześniej mówili, że nie będzie przerwy, a w promo było napisane winter finale i mnie trochę zmylili xD

      Usuń
    4. Miało nie być w ogóle żadnej przerwy, teraz okazało się, że jednak będzie. Pokręcone to trochę. ;D

      Usuń
    5. Jak całe OUAT ��

      Usuń