sobota, 17 grudnia 2016

Dyskusja o odcinku 1x01

Cześć. Tak ja pisałam wcześniej, wstawiam dyskusję o odcinku 1x01. Mam nadzieję, że chociaż kilka osób obejrzało ten odcinek i będę mogła poczytać wasze komentarze na temat tego odcinka. Zaraz pojawi się także post z informacjami o tym, kiedy i co oglądamy teraz. Więc jeżeli dalej będzicie brali udział w tej akcji Oglądamy to czekajcie. I oczywiście zapraszam do komentowanie odcinka 1x01. :) Piszcie, co wam się podobało, która scena jest waszą ulubioną i może macie jakiś ulubiony cytat. Jeżeli będziecie chcieli to wstawię oddzielny post z moją opinią.
Znalezione obrazy dla zapytania once upon a time 1x01 gif

12 komentarzy:

  1. To jeden z moich ulubionych odcinków. Ulubione sceny to Regina przerywająca ślub Snow i Charming'a, Rumple w więzieniu, złamanie klątwy snu oraz narodziny Emmy, chociaż było to bardzo smutne. Cytat to oczywiście ,,Sory I'm late". Po tej scenie wiedziałam już, że pokocham EQ. Chętnie przeczytałabym twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To też jeden z moich ulubionych odcinków .Ulubione sceny to też Regina przerywająca ślub Snow i Davida , Rumple w więzieniu , złamanie klątwy snu oraz narodziny Emmy.Bardzo podobała mi się scena , jak David na rękach trzyma Emmę i walczy z rycerzami by wsadzić Emmę do szafy .Zawsze się zastanawiałam właśnie dlaczego Emma porzuciła Henriego i jakoś nigdy o tym nie rozmawiali , a Emma oddała go by dać mu lepsze życie .Kurczę Emma tak ładnie wyglądała w 1 sezonie ,że aż normalnie płakać mi się chce nad tym jak ją stylizują w 6 sezonie .Mój ulubiony cytat to też oczywiście:Sorry im late .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wam brakuje tej starej Emmy, która była silna, uparta i zawzięta? To jak zajęła się tym gościem, który uciekał z jej randki - cudowne. Szkoda, że tej Emmy już teraz nie mamy, a w zamian za nią otrzymaliśmy spłoszonego szczeniaczka...

      Usuń
    2. Tak! Mi też brakuje tej silnej Emmy, która potrafiła się każdemu postawić. Dzisiaj jeszcze oglądałam scenę, gdzie Emma niszczy jabłoń Reginy. Ah, cudowna scena. :D

      Usuń
    3. Co jak co, ale brakuje mi jak Emma z Reginą się non stop kłóciły. Albo to jak się pobiły o Grahama! Haha.

      Usuń
    4. Omg kocham sceny Emmy i Reginy z 1 sezonu .Sceny jak Emma niszczy jabłoń Reginy , albo jak się pobiły o Grahama , albo jak Emma se wszystko przypomniała i omal nie pobiła Reginy w szpitalu klasyk.Macie rację też mi brakuje tej silnej Emmy , która potrafiła się każdemu postawić , była uparta i zawzięta , teraz mamy za to spłoszoną Emmę bojącą się umrzeć , stara Emma by się nie poddała tak łatwo walczyła by.

      Usuń
  3. Moją ulubioną sceną jest zdecydowanie obudzenie Śnieżki przez Księcia. Następnym uwielbianym przeze mnie momentem jest sprowadzenie Emmy przez Henrego do Storybrooke i spotkanie Emmy z Reginą: "You're Henry's birthmother?", "Hi..." - klasyk, tak jak "Sorry, I'm late." Moim ulubionym cytatem są słowa wypowiedziane przez Mary Margaret podczas lekcji biologii: "If you love them and they love you, they will always find you." Podoba mi się to, że ten cytat jest aktywny aż po odcinki teraźniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mnie zastanawiała taka kwestia: skoro Charming umarł, a po klątwie dalej żył, tylko że był w śpiączce, to czemu Regina nie zrobiła tego samego z Danielem?
    Pewnie jest to jedna z takich rzeczy, które nie były do końca przemyślane przez twórców jak tworzyli pilotażowy odcinek, tak jak np. to, że Śnieżka mówi, że Zła Królowa zatruła jabłko z zazdrości o jej urodę, a Charming o groźbie EQ powiedział, że wszystkie zwierzęta w lesie o niej mówią (a w Ouat one nie gadają przecież, chyba że w Krainie Czarów XD). Mimo to kocham ten odcinek. Pamiętam, że jak go pierwszy raz widziałam (jakoś w styczniu tego roku, ach rocznica się zbliża XD), zapełniając "pustkę w sercu" po innym serialu, który skończyłam niestety oglądać, to po tym jednym odcinku wiedziałam, że to też będzie serial w moim typie. No i jest, i teraz to Ouat jest moim ulubionym serialem. Jedyne co mi przeszkadzało w tym odcinku to szkaradne ujęcia kamery w chwili, gdy Charming ginie. Przebicie mieczem i kawałek, gdy upada na ziemię... Ugh, co jak co, ale to nie jest za ładnie nakręcone jak dla mnie. Poza tym to uwielbiam ten odcinek i znam prawie prawie na pamięć. Lubię scenę, gdy Regina robi wejście smoka na ślub, gdy Śnieżka oddaje Emmę, scenę z Rumplem (szalony Rumple z celi zawsze wydaje mi się jakiś taki słodki), jak Henry przychodzi do Emmy z tekstem "Hej, jestem twoim synem" XD i mina Emmy w łazience..., i dmuchanie świeczki... i poruszenie się zegara... Dobra, kończę, bo zaraz cały odcinek wymienię znając siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszym odcinku David miał umrzeć tak na zawsze, ale Adam i Edward pomyśleli: "A co tam, zostawmy go w śpiączce może się przyda". No i jak możemy zobaczyć, zostawili go na zawsze. ;D

      Usuń
    2. Myślę, że klątwa padła na Zaczarowany Las od razu po śmierci Charminga, a od zabicia Daniela no mineło kilka lat no i był już pogrzebany wiec moz dlatego nie mogła tego zrobić.:/

      Usuń
    3. Tak, umarł dużo wcześniej, ale jego ciało Regina trzymała pod zaklęciem takim "zamrażającym", widać to było w jakimś z odcinków 2 sezonu, a ten grób przy stajni był tylko symboliczny. Chociaż może rzeczywiście nie mogła zrobić tego ze względu na czas, bo np. Emma nie mogła podzielić serca z Killianem, bo umarło mu się wcześniej ;)

      Usuń
    4. A mnie się zawsze wydawało ze on był bardzo mocno ranny i tracił przytomność i dlatego później był w śpiączce

      Usuń