niedziela, 18 grudnia 2016

Ciekawostki o OUAT

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z ciekawostkami o serialu i aktorach. Ostatnio właśnie napotkałam na wiele ciekawych faktów, więc postanowaiłam się z wami nimi podzielić. Wielu sama nie znałam, więc mam nadzieję, że coś was zaskoczy i nie wiedzieliście czegoś, więc zapraszam was do rozwinięcia. :)
Znalezione obrazy dla zapytania once upon a time facts 
#1
Kwiaty we włosach Śnieżki to te same, które przynosiła Davidowi, kiedy był w śpiączce w szpitalu.
 

#2
Rola Niebieskiej Wróżki była oferowana dla Lady Gagi. Jednak twórcy niegdy nie otrzymali odpowiedzi.
 

#3
W pierwszym odcinku sezonu pierwszego, podczas obrad, Babcia dziergała na drutach. Jest to nam dobrze znany kocyk małej Emmy, w którym została przeniesiona do nasezgo świata.
 

#4
Scenarzyści wyznali, że Rumple nie miał żadnych wspomnień przed usłyszeniem imienia Emmy. Dlatego tak bardzo chciał je poznać od Śnieżki. Była to jego luka w pamięci.
 

#5
Regina ma mały posąg konia nad kominkiem w swoim biurze. Ma to symbolizować jej ulubionego rumaka, któremu zmiażdżyła serce, w nadziei, że uda jej się rzucić klątwę.
 

Ok, na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że podobają wam się takie ciekawostki. Mam ich jeszcze bardzo dużo, więc jeśli chcecie więcej to piszcie w komentarzach. Czy czegoś nie wiedzieliście? Piszcie w komentarzach. ;)





3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ten post, bo uwielbiam ciekawostki. Te akurat już widziałam, ale fajniej się je czyta przetłumaczone i zebrane razem. Chętnie poczytałabym jeszcze takich postów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post , chęcią poczytam więcej ciekawostek o serialu .Nie wiedziałam ,że rola Niebieskiej Wróżki była oferowana dla Lady Gagi , szczerze nie wyobrażam se jej w tej roli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam o tych kwiatach, a myślałam, że już wszystkie najfajniejsze ciekawostki znam. Miłe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń