środa, 14 grudnia 2016

Dyskusja: Życzeniowy świat

Cześć. Widzę, że strasznie spadła aktywność i nikt nic nie komentuje, więc dzisiaj wpadłam na pomysł stworzenia dyskusji, na początku myślałam o jakiejś postaci, ale teraz kiedy jeszcze jesteśmy w klimacie finałowego odcinka to porozmawiamy, mam taką nadzieję, o świecie z życzenia. Więcej w rozwinięciu. :) 
Pierwszą sceną z tego świata była scena, gdzie Emma zdmuchuje świeczkę z okazji swoich urodzin. Następnie mogliśmy zobaczyć Śnieżkę, Davida i innych gości m.in. krasnoludki. Na przyjęcie wbiegł Henry, który w tym świecie wciąż był synem Emmy i Neal'a.
Kolejną ważniejszą sceną było pasowanie na rycerza Henry'ego. Pasowanie przerwała Zła Królowa, pod którą podszywała się Regina ze Storybrooke.

Najważniejsze rzeczy, które wiemy o tym świecie:
  • Śnieżka i David są starsi, wyglądają na około 50-60 lat.
  • Emma nie została Wybawicielką.
  • Henry jest synem Emmy i Neal'a.
  • Rumple ciągle był uwięziony.
  • Śnieżka i David zniszczyli Złą Królową. W jaki sposób? Gdzie teraz ona się znajduje? Nic nie wiemy
  • W tej krainie znajduje się Robin Hood, który wcale się nie zestarzał. 
  • Rumple został wypuszczony z celi przez Reginę ze Storybrooke.
  • Śnieżka i David zostali zabici przez Reginę ze Storybrooke.
Czego dowiemy się/zobaczymy w najbliższych odcinkach:
  • Dowiemy się, dlaczego Robin wciąż jest w tym samym wieku.
  • Zobaczymy o 30 lat starszą Bellę.
  • Zobaczymy Pinokia.
  • Zobaczymy też pierwsze spotkanie Emmy i Killiana.
  • Wszyscy mieszkańcy Zaczarowanego Lasu wyruszą w pościg za Złą Królową. Będą myśleli, że porwała ona także Emmę.
  • Możliwe jest, że pojawi się wersja starszej złej Królowej.

I teraz pytania do was.
Czy podobał wam się ten świat? Spodobało o wam się jak poprowadzili wątek Henry'ego? Czy podoba wam się wygląd Śnieżki i Davida? Czy wam także brakowało Killiana w tym świecie? Co sądzicie o powrocie Robin Hooda?
Piszcie w komentarzach, co sądzicie. :) O jeszcze mam pytanko, czy chcecie abym przetłumaczyła wam ten wywiad: [LINK]

33 komentarze:

  1. Świat bardzo mi się spodobał. Emma była bardzo zabawna, chociaż liczyłam na to, że będzie taką waleczną księżniczką. Watek Henry'ego poprowadzili według mnie dobrze, miło go zobaczyć jako rycerza. Przesłodka była ta scena, kiedy Regina patrzy na niego dumnie, gdy wchodzi aby zostać pasowanym, a chwilę później udaje EQ. Snow i David też mi się podobali. Wyglądali całkiem realistycznie, może brakowało troszkę zmarszczek, ale było ok. Ogromnie mi brakowało Killiana, cieszę się, że się jeszcze pojawi, ciekawi mnie tylko w jakiej wersji. Fajnie, że wraca Robin Hood, tęskniłam za nim. Ale niestety skoro ma on być tylko przez kilka odcinków to mam niemiłe wrażenie, że Regina ponownie będzie musiała przeżywać śmierć ukochanego(podobnie jak fani OQ, którym dają tym fałszywą nadzieję).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądając sceny, które działy się w świecie z życzenia miałam wrażenie, że twórcy mieli niezłą bekę przy nich. Tak samo jak alternatywna rzeczywistość z finału sezonu 4, ten ośmiesza bliskie nam postacie. W alternatywnym świecie zabawny był tchórzliwy Killian wraz ze swoim kozim mlekiem, zła Śnieżka, rycerz Rumple itd., a w tym Emma błagająca na kolanach o litość, przesłodki jak dla mnie Rumple xD i oczywiście Regina, której reakcje i zabawa w Złą Królową mnie rozwalały.
    Podobały mi się wszelkie nawiązania do pierwszego odcinka, całe sceny, kwestie postaci, niektóre nawet na zasadzie kopiuj-wklej, ruchy postaci, ujęcia kamery i strój Reginy jako Złej Królowej (czerwone piórka na pelerynie, to coś ładne na czole, naszyjnik - wszystko odnosi się do jej stroju sprzed rzucenia klątwy, co jak dla mnie jest suuper).
    Mam złe przeczucia co do Henrego, myślę że w tym świecie stanie się zły. Wymyśli jakąś Operację Żmija (=zabić EQ!) czy coś w tym stylu i będą kłopoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jeszcze zapomniałam, że Rumple jest na wolności, a to też nie za dobrze, ale może będzie zabawnie.

      Usuń
    2. A mnie jedno ciekawi skoro to świat stworzony przez życzenie , to z skad Rumple w nim wiedział o Storybrooke ,że Emma jest tam wybawicielką , a Regina to Regina i nie jest już EQ .

      Usuń
  3. Chciałabym zobaczyć ten świat przez kolejne kilka odcinków, ale najprawdopodobniej w 6x11 już wrócą do Storybrooke. A szkoda, bo mogłoby być rzeczywiście ciekawie. Nie podobała mi się Emma w tym świecie. Według mnie zachowywała się trochę żałośnie. Ma ponad 30 lat (i syna), a udawała 5-letnią księżniczkę. + nadal nie mogę zrozumieć dlaczego nie mogą pomalować Emmy tak jak w poprzednich sezonach, bo nadal wygląda na chorą. Myślę, że klejenie chociaż sztucznych rzęs to nie problem (no chyba, że obcięli im budżet i ich nie stać). Szkoda też, że cały wątek z wybudzeniem Emmy trwał zaledwie 5 minut. Liczyłam na jakąś akcję. No i też to pojawienie się Robina... Nie był to chyba dobry pomysł, bo twórcy tylko narobią fanom nadzieji, a potem go z powrotem zabiją albo i nawet gorzej. Jestem ciekawa, czy Emma będzie chciała się miziać ze stu-letnim piratem z długą, siwą brodą. Jak zobaczę Haka to będę jak Regina podczas spotkania ze Snowing: "You are so old". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wygląd Emmy w 6A , jest spowodowany tym ,że chcą pokazać jaki wpływ mają te wizje na Emmę .Co moim zdaniem jest dobrym zabiegiem , bo trochę głupio by było jakby w obliczu ,że czeka ją śmierć chodziła wymalowana i nic by ją to nie obeszło.Pewnie w 6B będzie już malowana jak w poprzednich sezonach .

      Usuń
    2. Regina też miała umierać a wyglądała normalnie. Chodzi mi o wygląd Emmy w tym alternatywnym świecie - tam nie miała przepowiedni, więc powinna wyglądać normalnie.

      Usuń
    3. I tak Emma wygląda już lepiej niż na początku 6 sezonu.

      Usuń
    4. Mi też się wygląd Emmy nie podobał, niby ładnie, ale i tak coś jest nie tak..Ale trzeba przyznać, że na pewno wygląda lepiej niż na początku tego sezonu. W sumie Emma najlepiej wyglądała w S1..

      Usuń
    5. No niby macie rację , ale chyba Jennifer mówiła w wywiadach ,że miewała częste migreny i trudno się jej było skupić na pracy .Może twórcom właśnie o to chodziło by Emma tak wyglądała , ale mam nadzieję ,że w 6B wszystko wróci do normy i będzie wyglądać lepiej.

      Usuń
    6. Racja Emma najlepiej wygladała w s1 ,w sumie Emma wygląda ładnie i w kucyku i w rozpuszczonych włosach .Ale jej stylizacja w tym sezonie to masakra jakaś , o ile w pierwszych odcinkach fajnie wyglądała jakaś bluzeczka kurtka , ale potem te koszule płaszcz .

      Usuń
    7. Ulizane włosy, to chyba jej najgorsza fryzura. W S5, nie wyglądała za fajnie, ale to rozumiem mrok, później śmierć Haka, w 6 wizje, okey, ale nie przesadzajmy..i wiem, że Jennifer miała/ma migreny, to wiele wyjaśnia, ale jednak chyba mają na planie makijażystki, więc..do tego w tym alternatywnym świecie bez zmartwień z zachowaniem pięciolatki powinna o wiele lepiej wyglądać ;)

      Usuń
    8. W sumie wiesz nawet najlepszy makijaż nie jest w stanie zatuszować zmęczenia itp.Może się starali a wyszło , jak wyszło.Nawet jak Regina powiedziała Emmie ,że żeby pokonać EQ musi umrzeć , to wyglądała normalnie niż Emma przez te 10 odcinków co się zamartwia tymi wizjami .Teraz se w sumie tak myślę ok ,że mieli zabieg pokazać zmartwienie Emmy tymi wizjami , ale bez przesady w sumie mogli ją malować jak w poprzednich sezonach .

      Usuń
    9. Ja już w sumie nie wiem czy to chodzi o to, że robią jej inny makijaż, czy faktycznie chodzi o migreny Jennifer, ale w sumie chyba w 5 migreny nie miała, a też jakoś świetnie nie wyglądała. A co do Reginy, to faktycznie ona cały czas wygląda tak samo, no a kurczę też swoje przeszła..

      Usuń
    10. Wystarczą sztuczne rzęsy oraz róż na policzki i wygląda od razu o wiele lepiej! To jest naprawdę kwestia makijażu. Przyglądnęłam się jej oczom w jaki sposób miała pomalowane i to bardzo wpływało na pogorszenie jej wyglądu. Miała cienie do powiek, w dodatku dosyć ciemne, a samo to dodaje lat. Jeżeli chcieli ją odmłodzić nie powinni używać ciemnych cieni, a najlepiej wcale - powinni rozjaśnić oko. Możecie zobaczyć jak Regina w wieku 18 lat była pomalowana - miała cienie rozświetlające i sztuczne rzęsy i dzięki temu właśnie Lana wyglądała na 18 lat.

      Usuń
    11. Co do stylizacji to macie rację, ubierają Emmę okropnie. Kompletnie ten styl do niej nie pasuje, do naszej Wybawicielki. Z Reginą jest tak samo, brakuje mi tych jej władczych strojów. Teraz natomiast Regina dzieli się garderobą z Hakiem.

      Usuń
    12. Może faktycznie obcięli im budżet xD Niestety ze zdjęć z planu możemy wywnioskować, że stylizacje Emmy w najbliższym czasie raczej się nie zmienią :/

      Usuń
    13. Emmie w ogóle nie pasują ciemne cienie do powiek , jej pasują jasne kolory a nie ciemne.Nie cierpię jej ulizanych włosów w kucyk w tym sezonie , we flashbackach miała fajne włosy uczesane w kucyk takie trochę podkręcone , albo właśnie taki kucyk jaki miała na randce z Hakiem w 4 sezonie , i ładnie jej też w rozpuszczonych włosach . Nie ważne jaka będzie jej stylizacja w 6B byleby ją ładnie malowali i nie miała ulizanych włosów.

      Usuń
    14. Emmie pasują kreski, cienie rozświetlające oko oraz sztuczne rzęsy - czyli klasyczny makijaż z sezonów od 1-4. Nie wiem, chyba im się makijażysta zmienił, bo Regina i EQ czasami też mają nieciekawą sytuację na twarzy. Nienawidzę, gdy malują Lanie czarnym cieniem cała powierzchnie powieki - to jej nie pasuje i ją postarza!
      Te ich makijaże tak rażą moje oczy, że nie mogę po prostu tego przeboleć. Największa plama w tym serialu. Co jak co, ale wydaje mi się, że Haka już ładniej malują.

      Usuń
    15. Haha ja już nawet przestałam zwracać uwagę na "makijaż" Haka, ale skoro jesteśmy w temacie wyglądu, zauważyliście, że Robin wygląda jakoś lepiej w tym sezonie? :D

      Usuń
    16. Chyba Sean pofarbował włosy, bo ma jakieś ciemniejsze XD Też uważam, że wygląda o wiele lepiej i młodziej.

      Usuń
    17. Robin tak jak teraz wygląda , mógł tak wyglądać w poprzednich sezonach.Caroline masz rację mnie też strasznie rażą w oczy te ich makijaże , a makijażysta i stylista to chyba na haju muszą być ,że ich tak malują i ubierają .

      Usuń
    18. Dokładnie, też mi się wydaje, że pofarbował włosy i zdecydowanie zmiana na lepsze :D

      Usuń
  4. Nie podoba mi się wprowadzenie Robina, niepotrzebnie robią faną nadzieję. Bardzo chcę zobaczyć Killiana, ale nie jestem pewna czy chce go zobaczyć w starszej wersji �� Snow i David są starsi, ale co z krasnoludami i babcią? Henry jako rycerz? Jakieś to dziwne, ale postacią Emmy całkowicie mnie załamali, co to było? Jeżeli tak by miała wyglądać jej osoba, to chyba wyszła jej na dobre ta klatwa. Nie podobało mi się także przełamanie zaklęcia za szybko i w ogóle jakieś to mało logiczne było. I co z Neal'em, jest synem Rumpla w tym świecie czy nie? To mnie najbardziej zastanawia bo w końcu to Rumpel stworzył klątwę, żeby odnaleźć syna, jeżeli miał go na miejscu to po co? Emma na początku wspominała, że miała być wybawicielką, jednak udało im się pokonać EQ, to oznacza, że klątwa była w planach..chyba, że w tej rzeczywistości twórcy chcą pokazać kogoś innego jako twórcę klątwy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie podoba się wprowadzenie Robina , racja robią fanom fałszywą nadzieję .A ja bardzo czekam na pojawienie się w tym świcie Killiana w jakiejkolwiek wersji i jego spotkanie z Emmą .Emma mnie rozwaliła kompletnie w tym świecie , fajnie było zobaczyć Emmę w takiej roli , ale masz rację na dobre jej wyszło ta klątwa i zostanie wybawicielką .Te przełamanie zaklęcia wyszło moim zdanie słabo , tak jakby Emmę w ogóle nie obeszła śmierć rodziców , ale jak Henry chciał zaatakować Reginę to się przebudziła.Też mnie właśnie ciekawi czy Neal jest w tym świecie synem Rumpla czy nie .Emma na początku o wspomniała ,że nie miała być wybawicielką tylko miała sen ,że jest wybawicielką w mieście Storybrooke i nadal tam walczą z EQ.Ciekawa jestem właśnie hak w tym świecie pokonali EQ , no ale skoro ma się pojawić jej starsza wersja , to może pokażą jak ją pokonali.

      Usuń
    2. No właśnie ja to zrozumiałam tak, że rodzice opowiadali jej o tym, że miała być wybawicielką, ale udało im się pokonać EQ. W sumie spotkanie Reginy z jej starszą wersją może być ciekawe. Kurczę ja miałam nadzieję, że Robina wprowadza na stałe i nie jestem sobie w stanie wyobrazić jak wybrną z tej sytuacji. Co do Killiana to chodziło mi o to, że jakoś tak dziwnie będzie patrzeć na Jego starsza wersję i młodą Emme, trzeba też pamiętać, że być może będzie miał żonę i dzieci..

      Usuń
    3. Emma mówiła rodzicom ,ze miała sen ,że jest wybawicielką w mieście Storybrooke i tam nadal walczą z EQ.A jak w tym świecie pokonali EQ to nie mam pojęcia , jednak liczę ,że nam to pokażą .Spotkanie Reginy z jej starszą wersją może być ciekawe masz rację , też se nie wyobrażam po co w ogóle wprowadzają Robina na kilka odcinków , a potem go zabiją pewnie , chyba tylko dlatego by on i Regina mieli godne pożegnanie.Nie mogę się normalnie doczekać spotkania Emmy i Haka w tym świecie , ahahaha Emma i Regina wracają z tego świata do Storybrooke , a Emma potem Hakowi opowiada o tym świecie i ,że sie w nim spotkali , ale on był starszy i miał żonę i dzieci.

      Usuń
    4. Haha chciałabym zobaczyć minę Haka na te rewelacje, ale w sumie to też może dac coś do myślenia Emmie, w końcu ma te wizje i zdaje sobie sprawę, że nie będzie w stanie dac Killian'owi tego na co zasługuje.

      Usuń
    5. W sumie ona odkąd miewa te wizje to niby zaproponowała Killianowi by zamieszkali razem , ale i tak mówiła ,że nie może mu dać tego na co on zasługuje .Ale i tak wiemy ,że Emma pokona te wizję i nie umrze więc może będzie gotowa na zaręczyny z Hakiem , a potem na dziecko .Bo w sumie czytałam ,że większosć sądzi ,że Emma nie jest jeszcze gotowa na ślub i dziecko , no ale tego nie wiemy a skoro planuje przyszłość z Hakiem więc może chce mieć jeszcze jedno dziecko .

      Usuń
    6. No tak my to wiemy, ale postacie jeszcze nie xd swoją drogą, zwiastun, w którym widać pierścionek zareczynowy jest zwiastunem 6x11, czy ogólnie 6B, jeżeli 6x11, to gdyby faktycznie chodziło o CS to tylko mi się wydaje to trochę dziwne, że Emma jest w innym świecie, a Killian planuje zaręczyny, już nie mówiąc o tym, że pojawił się Gideon i ja np. na miejscu Haka, wolałabym żeby Emma została tam gdzie jest niż wracała do Storybrook.

      Usuń
    7. Ale nic by to nie dało jakby Emma została w tamtym świecie , a nie wracała do Storybrooke.Tak czy siak wizja i tak by się musiała spełnić i Emma by walczyła z Gideonem , a wydaje mi się ,że pierścionek będzie pokazany na końcu odcinka , że właśnie Killian planuje zaręczyny .

      Usuń
    8. Mam nadzieję, że to w ogóle chodzi o zaręczyny bo twórcy lubią zaskakiwać..

      Usuń