czwartek, 15 grudnia 2016

Oglądamy: odcinek 1x01

Cześć. Jak widzicie, startujemy z nową serią. Parę osób zgłosiło się, więc mam nadzieję, że ktoś będzie się udzielał. Chciałabym także napisać, że jeżeli jakiś czas temu przypominaliście sobie odcinki i już nie chce wam się drugi raz oglądać, to na blogu będą pojawiały się posty przypominające odcinek i jeżeli coś z niego pamiętacie to możecie udzielać się w dyskusji. Ok, po więcej informacji zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Przepraszam, że wstawiam wam to w taki głupi dzień, ale postanowiłam dodać ten post spontanicznie. I to będzie tak wyjątkowo, ale chciałabym, żebyśmy o odcinku 1x01 porozmawiali 17 grudnia, czyli w sobotę. Mam nadzieję, że wyrobicie się z jednym odcinkiem?
W sobotę pojawi się taki krótki opisik odcinka, zwiastun oraz moja ulubiona scena itd. Potem pojawi się także dyskusja o tym odcinku. Mam nadzieję, że będziecie chętnie brali udział. I chciałabym także napisać, że ja też niedawno oglądałam wszystkie odcinki, ale oglądam je ponownie. ;D O i jeszcze, proszę nie piszcie mi, że o szkoda, że tak późno to organizujesz czy coś w tym stylu, ale nie będę robiła oglądania poprzednich odcinków, kiedy mamy w trakcie sezon. 
Czy podoba wam się taka forma? Obejrzycie chociaż pierwszy odcinek? Czy starczy wam czasu, jeżeli będziecie chcieli przełożę na późniejszą datę. :) O napiszcie też o czym chcielibyście poczytać na blogu. 

Skrót:
Odcinek: 1x01
Na kiedy: 17 grudnia (sobota)
Kiedy dyskusja: 17 grudnia
Linki do odcinka: [IITV] [ZALUKAJ] [ANYFILES]

3 komentarze:

  1. Według mnie właśnie fajnie, że robisz to teraz. Oglądanie dwóch sezonów naraz nie miałoby sensu, a w ten sposób spędzimy miło zimową przerwę. Najbardziej pasuje mi właśnie sobota, czy niedziela, bo wtedy obejrzę w piątek, kiedy jeszcze nie stresuję się upływającym weekendem i jeszcze się lenię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie podyskutuję, ale dopiero w niedziele niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! Mam nadzieję, że dużo osób będzie się udzielać. Przypomnimy sobie stare odcinki i wymienimy się zdaniami.
    PS. Sezon 1 jest moim ulubionym, więc cieszę się podwójnie!

    OdpowiedzUsuń