wtorek, 27 grudnia 2016

Dyskusja: zakończenie serialu

Cześć. Dzisiaj chciałabym poznać wasze opinie na temat zakończenia serialu. Spokojnie, jak narazie nie ma takiej informacji, że OUAT zakończy się po 6 sezonie. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. ;)

Na pewno czasami myślicie, jak zakończy się nasz serial. Dzisiaj przychodzę z moimi dwoma pomysłami na zakończenie serialu. Na samym wstępie chciałabym powiedzieć, że to tylko takie moje marzenia, wiem że na pewno serial tak się nie skończy, więc nie bierzcie tego za poważnie. ;D

1. Sen Emmy
Moim pierwszym pomysłem na zakończenie jest sen Emmy. Co jeśli po zdmuchnięciu świeczek, Emma położyła się spać i to wszystko było tylko jej snem? Mogła być tak bardzo zdesperowana, aby znaleźć rodzinę, że aż jej się to przyśniło. Moim zdaniem byłby to fajny pomysł na zakończenie serialu, ale zbyt prosty.

2. Sen Śnieżki
Znalezione obrazy dla zapytania ouat Snow 1x01
Moim drugiem pomysłem jest sen Śnieżki. Wszystko to mogłoby przyśnić się jej w czasie, kiedy była pod wpływem klątwy snu.

A wy macie jakieś teorie, co do zakończenia serialu? Moje pomysły nie są jakieś skomplikowane i fajne, ponieważ ja nie jestem jakaś pomysłowa. xD
Piszcie, co wy byście chcieli zobaczyć w finale serialu. Jakie byście chcieli zakończenie? Mam nadzieję, że sporo osób coś napiszę, ponieważ jestem bardzo ciekawa jakie wy macie pomysły, więc zachęcam do pisania. :)






11 komentarzy:

  1. Szczerze, dla mnie pomysł ze snami jest kompletnie do bani, ponieważ czułabym się mega urażona, gdyby tak rzeczywiście było. To znaczyłoby, że to wszystko się wcale naprawdę nie wydarzyło... Nie wiem, mi to nie podchodzi jakoś.
    Tutaj jest teoria o zakończeniu serialu jaką znalazłam:
    "Regina poświęci się dla Emmy i w ten sposób umrze. Pójdzie do nieba, gdzie spędzi wieczność z Robinem oraz swoimi rodzicami. Rumple również umrze podczas niszczenia ciemności swojego syna. Ostatni odcinek serialu będzie pokazywał życie w Storybrooke 5 lat po śmierci Reginy. Śnieżka będzie burmistrzem, Belle będzie prowadziła własną księgarnię oraz opiekowała się swoim synem. Emma i Hak będą małżeństwem oraz będą mieli córeczkę, której na imię będzie Regina. Dziewczynka będzie prosić Henrego o przeczytanie historii na dobranoc o Złej Królowej i Wybawicielce. Podczas jego czytania będzie pokazana retrospekcja do wszystkich poprzednich sezonów. Kiedy będzie przy końcu książki, ukazana zostanie Regina, Robin i jej rodzice w niebie. Henry skończy historię podczas stania na grobie Reginy, która będzie pochowana zaraz obok Robina. Henry zostawi książkę na Reginy grobie. Henry pójdzie do "Babci", aby spotkać się z Emmą, Hakiem, Śnieżką i Davidem oraz resztą rodziny. Będzie to impreza pożegnalna dla Henrego, ponieważ chłopak uda się na studia. Emma i Henry będą mieć płaczliwe pożegnanie. Henry opuści Storybrooke odjeżdżając Emmy żółtym autem."
    Powiem wam, że nie podoba mi się kompletnie to zakończenie, bo nie po to Regina i Rumple przebyli całą drogę do bycia dobrym (Rumplowi jeszcze trochę zostało) żeby umrzeć i nie otrzymać ich Happy Ending. Serial jest o nadziei, o tym, że można się zmienić na lepsze i być szczęśliwym. Piszcie co wy o tej teorii myślicie!
    Jeżeli znajdę jeszcze jakieś inne pomysły na zakończenie serialu to postaram wam się przetłumaczyć i tu wstawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam jeszcze zaznaczyć, że zakończenie serialu będzie z pewnością okropnie pokręcone. Jak wiecie albo i nie, Adam i Eddy byli scenarzystami serialu "Zagubieni", ja osobiście nie oglądałam tego serialu, ale z opowiadań słyszałam, że to jak zakończyli całą historię było naprawdę niespodziewane i wiele fanów się oburzyło, ale też i wielu ucieszyło. Adam i Eddy mają bujną wyobraźnie i mega pokręcone mózgi (pozwólcie, że to tak określę). Także zakończenie tego serialu na pewno nie będzie proste i wszystko się zmieni.

      Usuń
    2. No właśnie, serial jest o nadziei i wątpię, żeby Regina miała umrzeć na koniec serialu... Tak, w Lost zakończenie było strasznie pokręcone i jeżeli zrobią tak samo z Once Upon a Time to ja chyba nie wiem, co sobie zrobię... :D Na pewno chciałabym happy endingu dla wszystkich postaci. ;)

      Usuń
    3. Chciałabym, żeby serial zakończył się tak jak i się zaczął - złamaniem klątwy i ślubem, na którym zobaczylibyśmy całe szczęśliwe Storybrooke. Chciałabym również, żeby Henry odegrał dużą rolę podczas zakończenia oraz książka "Once Upon A Time".

      Usuń
    4. Albo żeby zakończyło się kolacją U Babci. Fajnie by było jakby Henry odegrał dużą rolę w ostatnim odcinku, ponieważ to on to wszystko rozpoczął i sprowadził Emmę do Storybrooke. :)

      Usuń
    5. Ja jednak chciałabym coś "większego" na zakończenie. Coś w stylu Henrego czytającego "Once Upon A Time" swojemu synowi, który jest dokładnie taki sam jak on był kiedyś. Henry opowiada o swoich mamach oraz dziadkach, a przy tym spływa mu łezka oraz patrzy na zdjęcie wiszące na ścianie, na którym znajdują się właśnie oni. Obiadek u "Babci" mogli by nam pokazać w aktualnych odcinkach, a nie ciągłe walczenie ze złem.

      Usuń
    6. Dla mnie pomysł ze snami też jest do bani.Nie po to oglądam ten serial , by dowiedzieć się na końcu ,że to wszystko co oglądałam do tej pory się nie wydarzyło i było to tylko snem Emmy , albo Snow.Śmierć Reginy albo Golda , też jest złym pomysłem , właśnie nie po to przebyli całą tą drogę do bycia dobrym by na koniec umrzeć.Chciałabym zobaczyć na koniec jak pokonują złoczyńcę , ślub Emmy i Haka , i potem przeskok o 5 , 10 lat i pokazanie wszystkich szczęśliwych z ewentualnie otwartą furtką na spinn-off .

      Usuń
    7. No właśnie jeszcze miałam się zapytać, gdzie ty znajdujesz takie fajne teorie? :D Ciągle szukam i szukam i nie mogę nic znaleźć. Czy mogłabyś podesłać mi link. Z góry dzięki. :)

      Usuń
    8. Szczerze, tą teorię znalazłam na twitterze jakiś czas temu, bo była wielka drama w fandomie właśnie przez to, ponieważ ta osoba upierała się, że jest to informacja od kogoś z obsady... Także linka nie podam, mam tylko screen-shota. Reszte teorii znajduję na tumblerze, pod hasztagiem Swan Queen. ;)

      Usuń
  2. Nie będę zbyt oryginalna. To bardziej takie moje oczekiwanie, bo teorii żadnych nie mam. Mam nadzieję, że serial zakończy się happy endem dla wszystkich, ponieważ według mnie to jest właśnie w nim piękne. Opowiada mi.in. o nadziei i otrzymywaniu drugiej szansy niezależnie kim się było w przeszłości, dlatego właśnie chciałabym, aby wszyscy byli na końcu szczęśliwi, do tego nie lubię smutnych zakończeń :) Na koniec mam nadzieję na coś takiego jak w OUaTiW- przeskok kilka lat do przodu. Bardzo chciałabym zobaczyć Neal'a dorosłego i dowiedzieć się, czy on też ma jakieś moce, albo kim będzie Henry. Bardzo mi się podoba ta teoria ze snem, ale raczej wolałabym żeby nie było to tylko snem. Mam oprócz tego oczywiście nadzieję, że Emmie i Hook'owi się dobrze razem ułoży, a także aby Regina i Robin byli razem, choć wiem, że wraca on tylko na kilka odcinków, więc nic z tego :( No i żeby Snow i David nie musieli się więcej odnajdywać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakończenie serialu snem któregokolwiek z bohaterów byłoby wysoce nie logiczne, ze względów chociażby w 1 sezonie jak Emma nie wierzyła w magie i "młody" jej ją uświadomił. Poza tym kto u licha śpi kilka lat zakładam że sezonów będzie ok 8 więc nawet na sen Śnieżki, byłoby to zbyt pokręcone.

    OdpowiedzUsuń