poniedziałek, 5 grudnia 2016

Promo odcinka 6x11

DYSKUSJA O ODCINKU 6X10: [LINK]
Cześć. Wiedzcie, że dzisiaj jestem zdruzgotana i nie wiem, jak ja dam radę pisać coś na blogu. Po najnowszym odcinku przeżywam załamanie nerwowe, a po obejrzeniu nowe zwiastuna chce mi się płakać, ponieważ musimy czekać aż do marca. Oczywiście, optymistycznie, zapraszam was do rozwinięcia.
W MARCU, NASTĘPNY ROZDZIAŁ ONCE UPON A TIME BĘDZIE NAJBARDZIEJ EPICKIM JAK DOTĄD
Gold: Wojna przybywa do Storybrooke.
JAKO SIŁA MAGII, ROMANSU, NIEBEZPIECZEŃSTWA I NADZIEI KOLIDUJĄCEJ
David: Czy on jest tu po to, aby zabić Emmę?
Belle: Tak.
Gideon: Czekałem. 
Z NIESPODZIANKAMI ZAKLĘCIA WIĄŻĄCEGO
Regina: Czy wykorzystasz szansę na nową historię?
Robin: Nowa historia brzmi dla mnie bardzo dobrze.

Co tu się odpiernicza?! Wraca Robin, Pinokio, do tego jakiś pierścionek, chyba zaręczynowy. WTF?! Ja dzisiaj jestem niestabilna emocjonalnie...
Zapraszam was oczywiście do dyskusji na temat odcinka 6x10, do komentowania promo. I mam jeszcze pytanie, pojawił się wywiad z Adamem i Edwardem i tam tłumaczą wiele rzeczy, chcecie abym go przetłumaczyła? I czy chcecie moje świeżuteńkie wrażenia po odcinku? Piszcie w komentarzach. ;D
 


15 komentarzy:

  1. Ale żałuję, że jeszcze nie obejrzałam tego odcinka, bo zaraz po szkole miałam wyjazd. Pewnie uda mi się wrócić i obejrzeć dopiero późnym wieczorem. Ale nie mogłam oprzeć się pokusie zajrzenia na twojego bloga :) Obudziłam się dzisiaj ok. 4 i obejrzałam promo. Przez tę ostatnią scenę z pierścionkiem cały czas w szkole byłam pewna, że to był tylko sen. Zapowiada się super, nie wierzę, że trzeba tyle czekać. Szkoda tylko, że nie zamknęli tego wątku z wizją, bo nie wiem, czy wytrzymam tyle w niepewności i liczyłam na jakieś nowe główne zagadnienie. To troszkę mi się już znudziła, ale i tak jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle o czymś zapomniałam. Chętnie przeczytałabym ten wywiad, bardzo lubię takie rzeczy, zwłaszcza w formie.

      Usuń
  2. CS się pewnie zaręczą , skoro Robin wraca tylko na jeden odcinek , ale mam nadzieję ,że jakoś przywrócą go na stałe i wraz z Reginą będą mieli swój szczęśliwy happy ending.Wątek z wizją raczej się trzeba było spodziewać ,że nie zamkneli go w 6x10 skoro Emma i Regina utkneły w alternatywnym świecie.Skoro August się pojawia w odcinku to pewnie powie Emmie jak pokonać Gideona , jak wrócą do Storybrooke.Czas szybko zleci , zanim się obejrzymy będzie już premiera nowego odcinka.Jasne ,że przetłumacz wywiad z Adamem i Edwardem , skoro wyjaśniają tam wiele rzeczy , może sie dowiemy czegoś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd informacja, że Robin wróci tylko na jeden odcinek? Czyżbym przegapiła? Jeśli tak, to strasznie słabo, jak go wprowadzili, to mogliby juz na stałe z powrotem :x

      Usuń
    2. Nie wiem tak słyszałam ,że podobno ma wrócić na jeden odcinek .Też bym wolała , jak go już wprowadzili to na stałe , no ale zobaczymy jak to przedstawią.

      Usuń
    3. Robin wraca na pewno na więcej niż jeden odcinek. Prawdopodobnie będą to 3 lub 4 odcinki.

      Usuń
    4. I tak mnie to nie zadowala , wolałabym by wrócił na stałe.

      Usuń
    5. To już byłoby zdecydowanie przesadzone gdyby wrócił na stałe. Byłoby to nie fair w stosunku do innych super postaci, które umarły raz i zostały martwe.

      Usuń
    6. Może i tak ,ale i tak fajnie ,że będzie w paru odcinkach , a nie w jednym.

      Usuń
  3. Czy tylko ja mam wrażenie ,że Robin wygląda dużo lepiej niż w poprzednich sezonach , jest bardziej sexy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam.

      Usuń
    2. Mogli go tak charakteryzować w poprzednich sezonach .

      Usuń
  4. A którego dokładnie marca będzie premiera 6x11.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie podano jeszcze dokładnej daty. Wiemy tylko, że w marcu.

      Usuń
    2. prawdopodobnie 5 marca.

      Usuń