wtorek, 20 grudnia 2016

Zabawne OUAT

Cześć. Dzisiaj naszło mnie na śmianie się, nie mam pojęcia dlaczego, więc dzisiaj wstawiam wam lużnego posta ze śmiesznymi obrazkami z Once Upon A Time. Mam nadzieję, że posty tego typu wam się podobają. Dla mnie bardzo miło się je pisze i myślę, że są też lekkie w odbiorze. Oczywiście zapraszam do rozwinięcia, bo warto. :D Na rozgrzeweczkę takie zdjęcie. xD
 
Znalezione obrazy dla zapytania Once Upon a Time humor 

Emma Swan. Nie wiadomo czemu płacze, czy dlatego, że Piotruś Pan porwał jej syna albo dlatego, że jej były mąż zabił Mufasę. xD

Znalezione obrazy dla zapytania Once Upon a Time humor 
Nie mów mojej mamie o Danielu.
Regina nie kocha króla.
Trzymamy ten sekret dla siebie do potwierdzenia.
Neal żyje.
Czy potrafisz dotrzymać sekretu?
Nie!!! Na Boga ona nie potrafi!!!

Podobny obraz 
Myślisz, że ten pocałunek coś znaczył?
Szpiegowałeś nas?

Znalezione obrazy dla zapytania Once Upon a Time humor 
Budzi się po mrocznej klątwie. Sprawdza swoją fryzurę.

Podobny obraz 
Śnieżko rozdzieliłam twoje serce na połowę. Nie mózg. xD
Podobny obraz 
Cześć, chciałabym zamówić dużą pizzę pepperoni.


Znalezione obrazy dla zapytania Once Upon a Time humor
Co masz na sobie? Nawet nie pytaj.

Znalezione obrazy dla zapytania Once Upon a Time humor
Dziadku znowu jesteś pijany?!
Zamknij się Bae.
Przysięgam na pijany, nie jestem Bogiem.


Znajdę cię. Zawsze cię znajdę.
Ta suka ukradła naszą kwestię.

Dlaczego musiałem umrzeć? Byłem taki przystojny.

Nareszcie pocałowała faceta, którego lubi. Facet zmarł.

Czy mogę to już zdjąć mamo?

O mój Boże świecisz się jak Edward Cullen. (główny bohater "Zmierzchu")

O mój Boże, nie mogę uwierzyć, że zapomnaiłem mojej poduszki do szyi i ipod'a.

 
Powiedz jej prawdę Emma.
Twoja lasagne jest do kitu.
Jak możesz suko.

Chciałam zabić najseksowniejszą żywą osobę, ale samobójstwo jest przestępstwem.

Zdjęcie użytkownika Karolina Chrzan. 

Ok, na dzisiaj to wszystko. Mam nadzieję, że chociaż trochę się pośmieliście. Któryś obrazek szczególnie wam zapadł w pamięci? Piszcie w komentarzach. Możecie także zaproponować pomysły na posty. Jutro na pewno pojaiw się druga część ciekawostek o Colinie i Jennifer, może jeszcze z kimś jutro chcecie? No i może jeszcze wstawię dyskusję, ale nie zdradzę na jaki temat. Piszcie czy chcecie jeszcze drugą część śmiesznych obrazków. :)

6 komentarzy:

  1. Nie mogę, prawie się tarzałam po podłodze :) Najbardziej spodobało mi się chyba to o rozdzieleniu serca Śnieżki, Bae z Piotrusiem i to ostatnie o Emmie i Davidzie. Uśmiałam się przy wszystkich, były genialne. Bardzo mi się podobają takie luźne posty i mam nadzieję, że jeszcze się pojawią, bo nic tak mi nie poprawia humoru. Dziękuję za to, że sprawiasz, że zapominam o problemach oraz tym że OUaT dopiero w marcu. Uzależniłam się od twojego bloga i bez niego chyba bym już nie dała rady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha!!! Nie mogę!!!
    Najlepsze: "Chciałam zabić najseksowniejszą żywą osobę, ale samobójstwo jest przestępstwem." <3
    Więcej takich postów proszę!
    Nie mogę się doczekać aż dodasz jakieś ciekawostki o Jennifer, bo aż głupio mi się przyznać, ale prawie nic o niej nie wiem. :(
    Możesz jeszcze zrobić post o Robercie, Ginny i Joshu oraz o Lanie (mimo, że jej cały życiorys znam na pamięć XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu jeszcze taki dodatek: https://68.media.tumblr.com/fd3a98f80af1aa8ffd2c6b8f2ce70226/tumblr_oii3x2bBtR1vdb118o1_540.jpg
      Nie wiem czemu, ale mnie to strasznie śmieszy XD

      Usuń
    2. A widziałam to! xD Jeszcze było takie zdjęcie z Laną i podpis: "Kiedyś byłam tak pijana, że chciałam utopić Arielkę". I to było to samo zdjęcie, co z tą najseksowniejszą osobą. Ale niestety nie mogłam go znaleźć. Jeżeli jesteś chętna to i zrobię oddzielne ciekawostki o Jen, bo mam już zaplanowane o Robercie, Ginny, Joshu i innych. :D

      Usuń
    3. Tak, z chęcią poczytam o Jennifer! Zresztą tak jak i o innych aktorach.

      Usuń
  3. Hah nie znałam tego o lazanii i striptizerze, ale najbardziej mnie rozwaliło to z sercem i mózgiem, tego też nie znałam i jest po prostu super :D

    OdpowiedzUsuń