czwartek, 1 grudnia 2016

Script tease #2 i #3 z odcinka 6x10

Cześć. Adam na twittera wstawił kolejne dwa script tease, jeden z nich jest bardzo ciekawy, więc zapraszam was do rozwinięcia. :)
 
Emma
Regina. Nie pozwól jej się do ciebie dostać.

Regina
Za późno.


 
NA HAKA I EMMĘ. Wszystko z nią w porządku. EQ uśmiecha się do Emmy, kiedy ona zaczyna wychodzić --

Zła Królowa (kontynuując)
Powiedz cześć do śpiącej piękności/śpiącej królewny... albo to jest śpiący Tata? Tak trudno jest kontrolować, kto jest obudzony w te dni.

I, tak, rozmawianie o jej rodzicach denerwuje ją. Emma staje na jej drodze. TRACI PANOWANIE NAD SOBĄ. Podnosi swój miecz --

Hak
Emma, nie --

Jak wam się podobają? Kiedy zobaczyłam ten drugi script tease myślałam, że umrę. Chyba dowiemy skąd Zła Królowa ma taką ranę na twarzy. :D
Ja już tak nie mogę się doczekać odcinka i zastanawiam się, czy oglądać na żywo. :D Piszcie w komentarzach, co sądzicie. :) Zaraz powinnam wstawić posta z  zdjęciami z kręcenia odcinka 6x10. ;)
 

3 komentarze:

  1. Jak to Emma zraniła EQ to będę miała na nią focha! Nikt nie może ranić mojego skarba. Haha.
    Nie wiem czemu, ale ten drugi script tease, a zwłaszcza to jak Emma podnosi miecz, a Hak ją powstrzymuje, skojarzył mi się ze sceną z 5x02, gdy podczas balu Robin zostaje zaatakowany, a Emma próbuje powstrzymać napastnika magią, i Hak zatrzymuje jej rękę. To było takie komiczne, nie mogłam przestać się śmiać, nawet teraz gdy o tym myślę, płaczę ze śmiechu. Polecam wam obejrzeć sobie tą scene! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha też ten drugi script tease przypomniał mi tę scenę , komiczna była ta scena , też się na niej nieźle uśmiałam.

      Usuń
  2. Fajnie, że będzie jakaś konfrontacja z EQ. A mnie ta scena kojarzy się z tą Snow i EQ z retrospekcji w 3x02, kiedy to Snow zraniła ją w policzek.

    OdpowiedzUsuń