czwartek, 8 grudnia 2016

Powrót Kapitana Nemo!

Cześć. Na twitterze pojawiła się bardzo ciekawa informacja od Farana Tahira, który gra Kapitana Nemo. Zapraszam do rozwinięcia. ;)
"Powrót do Once Upon a Time jako Kapitan Nemo na kilka odcinków. Będę w odcinku s06e14 ("Strona 23"), który wychodzi 26 marca 2017 roku."

Dzięki tej informacji, możemy dowiedzieć się, kiedy wychodzi odcinek 6x11, czyli 5 marca. Mam nadzieję, że jest to pewna informacja, chociaż już na kilku stronach także znajduje się taka data, więc myślę, że jest to pewna informacja.
Premiera odcinka 6x11: 5 marca 2017

Kurczę, bardzo się cieszę, że będziemy mieli okazje zobaczyć Kapitana Nemo ponownie. Bardzo spodobała mi się jego postać i mam nadzieję, że zobaczymy także Liama 2.0.
A wy co sądzicie? Czekacie na powrót kapitana? Polubiliście jego postać?

2 komentarze:

  1. Cieszę się na powrót Kapitana Nemo i ,że wróci na kilka odcinków , bo myślałam ,że w 6x06 to jest ostatni odcinek z jego udziałem .I pewnie dowiemy się więcej o nim , na co liczę , też liczę ,że zobaczymy brata Killiana .Chciałabym zobaczyć więcej scen z nim i Killianem , bo bardzo podobała mi się ich scena w szpitalu , jak Killian siedział przy jego łóżku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też cieszy jego powrót, postać mi się spodobała. Intryguje mnie jego przeszłość i chętnie dowiedziałabym się o nim więcej. Ciekawi mnie też jak ułożą się stosunki Hook'a z młodszym bratem. Szkoda, że się jeszcze nie przewinął, choćby w tle jakiejś sceny.

    OdpowiedzUsuń