środa, 28 grudnia 2016

Spostrzeżenie na temat ubioru wybawicieli

Cześć. Dzisiaj wstawiam wam coś innego, bo nie jest to teoria tylko jakby takie spostrzeżenie. Spotkałam się z tym na instagramie, przez przypadek. Może tytuł nie jest zachęcający, ale nie miałam pojęcia jak to ładnie zatytułować. Przyjrzymy się wybawicielom w sezonie 5A a dokładnie ich ubiorze. Więcej informacji w rozwinięciu. :)
Znalezione obrazy dla zapytania ouat regina season 5 outfits 
Na początku kilka słów o ubiorze wybawicielki Emmy. Jej znakiem rozpoznawczymy jest czerwona, skórzana kurtka. Jak dowiedzieliśmy się w jednym odcinku z sezonu 5, kurtka ta dla niej jest zbroją. Na pewno dla wielu osób czerwona kurtka kojarzy się z wybawicielką.
 Podobny obraz

Teraz natomiast parę słów na temat sezonu 5A. W tym sezonie Emma stała się mroczną. Stanęła ona w obronie Reginy. Jej ubiór zmienił się diametralnie. Czerwoną kurtkę zamieniła na czarną. Cały jej ubiór był czarny.
Podobny obraz

Natomiast w Camelocie, kiedy rodzina pomagała jej pozbyć się mroku, ubierana byla w jasne kolory, był to zazwyczaj biały. Nosiła białe, długie sukienki.

Podobny obraz   Znalezione obrazy dla zapytania emma season 5 outfits

W sezonie 5A w Camelocie to Regina mówiła wszystkim, że jest wybawicielką. I powiedzmy sobie szczerze, jej ubiór także się zmienił. Co nosiła najczęściej? Czerwone sukienki. Często w czerwone ciuchy ubierała się także w Storybrooke w sezonie 5A. A czyim znakiem rozpoznawczym jest kolor czerwony? Wybawicielki.

Znalezione obrazy dla zapytania ouat regina season 5 redZnalezione obrazy dla zapytania ouat regina season 5 outfits

Jak wam się podoba? Myślicie, że ma to coś ze sobą wspólnego? Piszcie w komentarzach, co sądzicie? Może chcecie jakieś ciekawostki o kimś dzisiaj? Piszcie jeżeli chcecie i o kim. ;)

4 komentarze:

  1. Uuu fajne
    Tylko szkoda, że Aladdyn nie chodzi w czerwonym, z tego co kojarzę, a ponoć też jest wybawicielem. Ale w sumie dziwnie by wyglądał w czerwieni, to bardziej pasuje do wybawicielek (w sensie kobiet):D
    Mam wrażenie, że twórcy zapomnieli o motywie z Reginą wybawicielką (bo o ile w Camelocie tylko się podawała za wybawicielkę, to w Storybrooke autentycznie nią była pod "nieobecność" Emmy jako wybawicielki). Wszyscy główni bohaterowie byli zaskoczeni tym, że istnieje inny wybawca Aladdyn, a przecież sezon temu Regina też przejęła tę funkcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło o to ,że wszyscy byli zaskoczeni bo do tej pory myśleli,że tylko Emma jest wybawicielką.Nie wiedzieli ,że przed nią byli też inni.Dla mnie to trochę dziwne jest ,że Gold nie wiedział ,że Emma nie była jedyną wybawicielką, no ale można to przypiąć pod to ,że Emma była potrzebna by złamać klątwę rzuconą przez Reginę.

      Usuń
  2. Możesz dodać ciekawostki o Colinie i Jennifer cz 3 skoro mówiłaś ,że tego jest tak dużo , chętnie bym se poczytała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje mi Emmy czerwonej kurtki. Mam nadzieję, gdy skończą się jej problemy z byciem Wybawicielką jej szafa się zmieni. Z tego co zauważyłam Regina w 6 sezonie w każdym odcinku ma na sobie coś czerwonego. Zazwyczaj jest to strój, w którym dominuje czarny z domieszką czerwonego. (PS. dziewczyny, widziałyście płaszcz Reginy z 6x10 w Zarze? Bo ja miałam już ochotę go kupić, haha!) Ogólnie nie mam pojęcia o co może chodzić z tą garderobą, ale raz zadałam pytanie Adamowi, czy ma on wpływ na to w co ubierani są bohaterowie i czy ich ubrania są wybierane z jakiegoś konkretnego powodu i Adam odpowiedział, że tak.

    OdpowiedzUsuń