piątek, 2 grudnia 2016

Script tease #4 z odcinka 6x10

Cześć. Na twitterze Adama pojawił się kolejny script tease z zimowaego finału. Zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Zła Królowa
Uh uh. Tu chodzi o mnie. Zawsze chodzi o mnie.

Emma
Cholerna racja.

Emma podnosi miecz. Zła Królowa DUSI Jasmine -- która się dławi.

Zła Królowa
Mogę skręcić jej kark zanim zrobisz krok na przód.
(kiedy Emma ZATRZYMUJE SIĘ)
Tak lepiej.

EQ pociera lampę i -- POOF! -- DŻIN ALADDYN się pojawia.

Hak
Co do diabła --

Co sądzicie o tym script tease? Piszcie w komentarzach. :) Dzisiaj powinny pojawić się zdjęcia z kręcenia odcinka 6x10 oraz informacje o tym odcinku.

8 komentarzy:

  1. Właśnie na IG zauważyłam zdjęcie EQ z Dark Robin Hood i jedni piszą,że to manip inni, że jest prawdziwe. I już sama nie wiem.

    Chodzi mi o to zdjęcie:https://www.instagram.com/p/BNYYMbvDzQf/
    Wiesz coś o nim więcej?

    Adam nas wykończy do niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie z Instagrama to tylko manip. :) Ale prawdopodobnie Robin pojawi się w 6x10 lub 6x11.

      Usuń
    2. Niestety to manip, ale jest kilka fotek, które potwierdzają, że Robin wróci. :)

      Usuń
  2. Coraz bardziej nie mogę się doczekać się odcinka , będzie się działo.Nie wiem jak dla was , ale dla mnie troszeczkę jest to dziwne ,że miecz z wizji Emmy i który potem znalazła w sklepie jest w stanie zranić EQ , ale Reginy już nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale długie sneak peek pojawiają się do tego odcinka. Wiedziałam, że nic dobrego nie wyniknie z tego bycia dżinem przez Alladyna. Ale chyba mu się nie dziwię- jak Jasmine przy każdej okazji mu nawijała o Agrabahu to poszukał sposobu. Ciekawi mnie jak z tego wybrną, bo po uratowaniu królestwa Jasmine, nie wiem, czy będzie mu się uśmiechała wizja siedzenia w lampie. Zapowiada się interesująco. Dziwi mnie tylko to, że EQ dopiero teraz zabrała się za pozbycie wybawicielki. W tym sezonie jej gierki są jakieś dziwne. Dopiero teraz przechodzi do sedna i przestaje się bawić. Gdyby zabrała się za to wcześniej miałaby duże pole do popisu, nie będąc zagrożoną, a teraz bohaterowie mają szanse ją pokonać. Wcześniej była bezpieczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz wcześniej myślała ,że jak zrobią cokolwiek by się jej pozbyć muszą pomyśleć z dwa razy bo tym samym skrzywdzą i Reginę , to była bezpieczna.Teraz jak istnieje broń która może ją zniszczyć i przy tym Regina nie ucierpi to teraz wzieła sprawy w swoje ręce i pozbyła się Emmy.

      Usuń
    2. Wydawało mi się, że to działało raczej w stronę, że jeśli coś stanie się Reginie to też EQ, a nie na odwrót. Przecież, gdy Gold dźgnął Hyde'a sztyletem nic mu się nie stało i tak samo Jekyllowi. Rozumiem to, że teraz poczuła się zagrożona, więc zaczęła działać, ale według mnie mogła zrobić to wcześniej. Przecież wiadomo, że jak to bohaterowie, zawsze coś wymyślą.

      Usuń
    3. No tak masz rację , no właśnie EQ mogła działać dużo wcześniej , ale chyba wtedy to sama nie wiedziała czego chce.A teraz to wygląda ,że faktycznie mogą ją zabić więc działa.

      Usuń