poniedziałek, 19 grudnia 2016

Ciekawostki o OUAT cz.2

Cześć. Dzisiaj mam dla was drugą część ciekawostek związanych z naszym serialem i aktorami. mam nadzieję, że podoba wam się ta seria. Zapraszam do rozwinięcia. :)


#1
10 lat temu, głównym zamysłem serialu było to, aby Emma miała trójkę dzieci. W czasie pracy nad serialem zmieniono, aby miała tylko jednego Henry'ego.
Moim zdaniem była to bardzo dobra decyzja... xD
Wow #QOTD What do u think of this?
.
Oh hey I finally posted whoo .
Dt; @fruitsnackerz
#ouakfacts

#2
Lana i Jared po raz pierwszy spotkali się na przesłuchaniu. Lana spojrzała mu w oczy i pierwszą rzeczą, którą mu powiedziała było: "Ty zagrasz mojego syna", wtedy nie wiedziała nawet, że dostaną te role.
 This is adorable
.
Follow my group account if ya want @fruitsnackerz (it's once upon a time fanbased.. despite the name 😂)
#ouakfacts

#3
Fan raz zapytał Josh'a "Co jest najlepszą częścią w pracy z Colinem?"  a Josh natychmiast odpowiedział "Jego twarz". Innym razem powiedział "Jego miękkie dłonie".
Oj Josh... Zazdroszczę mu pracy z Colinem. :D
I'm tired of thinking I'm ugly; thinking I'm worthless. Today, let's be positive
#QOTD What's the best thing you like about yourself?

#4
Ulubionym sezonem Jared'a jest sezon 3A, ponieważ pracował wtedy z Robbie Kay.
Tej pracy też zazdroszczę. xD
#QOTD Who's interested in playing a game?🙋
.
#jaredgilmore  #henrymills #henrydanielmills  #henryswan  #henryswanmills  #henrydanielmills  #truestbeliever  #heartofthetruestbeliever #robbiekay #panneverfails #pan #peterpan #onceuponatime  #ouat  #once  #oncer  #oncers #oncersunite  #oncerforever  #oncernation  #onceabc  #ouatcast  #ouatfacts  #ouatfact  #onceuponatimefacts  #ouatabc

#5
Lana przyznała, że kiedyś czytała fanfiction, wliczając w to jeden o Swan Queen, w którym Regina liże Emmę. Powiedziała, że było to bardzo seksowne.
Tracę wiarę w ludzkość! Haha! xD
Some people are actually hating on her for this. Guys, LANA HAS A LIFE AND SHE'S ALLOWED TO DO WHAT SHE WANTS AND HAVE HER OWN OPINION ON THINGS.

Jak wam podobały się te ciekawostki? Mam nadzieję, że czegoś nie wiedzieliście? Z kim chcecie teraz ciekawostki? Chciałabym teraz porobić posty z ciekawostkami o danym aktorze, mam najwięcej o Colinie (przepraszam, ale ja go uwielbiam!), sporo o Jennifer, Joshu, Ginnifer, Lanie, Robercie. Do wyboru do koloru! Mam nawet coś o Georginie Haid, która grała Elsę. Więc piszcie o kim chcecie ciekawostki albo zrobię ankietę. Piszcie też czy wszystkie już znaliście ciekawostki. :D

7 komentarzy:

  1. Z tych nie wiedziałam żadnej. Bardzo mi się podoba ta seria, jest świetna. Nie wyobrażam sobie jak potoczyłby się serial, gdyby Emma miała trójkę dzieci. Cieszę się, że to zmienili :) Chętnie poczytałabym ciekawostek o aktorach. Najbardziej o Colinie, którego też uwielbiam, albo o Ginnifer i Joshu, bo o Jennifer, Lanie i Robercie czytałam już sporo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te ciekawostki :D Ja za to widziałam ostatnio obrazek z fragmentem wywiadów z aktorami i mieli opisać swój pierwszy dzień na planie Ouat. Ten wywiad był robiony parami po Comic Conie, Lana była z Jaredem, Jen z Colinem, Robert z Emilie. Lana powiedziała, że oblała tego pierwszego dnia Roberta, a wtedy jeszcze się nie znali i on się na nią wkurzył. Potem w tym wywiadzie po tym samym pytaniu Robert też o tym powiedział, że Lana wylała na niego picie i był na nią zły i że myśli, że się go trochę przestraszyła.
    Tak tylko piszę, bo bardzo mi się spodobało to jak czytałam ten obrazek. Fajna ta nasza obsada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten filmik. Strasznie się śmiałam z tego. xD

      Usuń
  3. Z tych ciekawostek to też nic nie wiedziałam , ahahaha nie wyobrażam se jakby to było jakby Emma miała trójkę dzieci i oczywiście każde by oddała do adopcji a potem by ją odnaleźli, dobrze ,że zdecydowali się na Henriego.Mnie tam wszystko jedno o kim teraz zrobisz ciekawostkę i tak chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna seria! Gdyby Emma miała 3 dzieci byłoby ciekawie xD I co? Kto by był ich ojcem? Wszystkie oddałaby by miały lepsze życie i wszystkich adoptowała Regina albo ktoś ze Storybrooke? hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wydaje mi się ,że Neal by był ojcem , ale wtedy by chyba musiały być trojaczki i Regina by je wszystkie adoptowała ahahaha.

      Usuń
  5. Super ciekawostki, dobry pomysł z dodawaniem ciekawostek o danym aktorze. Ja też uwielbiam Colina, więc chętnie bym poczytałam ciekawostki właśnie o nim ;)

    OdpowiedzUsuń