czwartek, 1 grudnia 2016

Tytuł odcinka 6x14

Cześć. Dzisiaj na twitterze Adam podzielił się z nami tytułem odcinka 6x14. Ciekawi? Zapraszam do rozwinięcia. :)

"Strona 23"

Napisany przez
David'a H. Goodman'a i Brigitte Hales

Co przychodzi pierwsze na myśl? Oczywiście strona z książki Henry'ego z Reginą i Robinem, która tak naprawdę nie znajdowała się w książce. Może tu chodzić o Outlaw Queen, ponieważ jak wiecie lub nie, Sean jest na planie.
Jeśli dobrze się przyjrzeć to na tej stronie widnieje rzymska cyferka XXI:
Podobny obraz 

Komentarz o odcinku od scenarzystki:
 
Nasz tytuł wyszedł na światło dzienne! Jestem dumna z tego, bardzo emocjonalnego, odcinka. Zabrało to ode mnie bardzo wiele  -- w najlepszy możliwy sposób.

Co sądzicie o tytule? Czekacie na powrót Robina i Outlaw Queen? Napiszę jeszcze, że niedługo wstawię także zdjęcia z planu odcinka 6x13, na których dzieje się coś bardzo ciekawego, ale nie zdradzę. Do tego na nich są Regina i Robin.
Piszcie, co sądzicie. :)

3 komentarze:

  1. Ale się cieszę! Nareszcie coś o Robinie, tak mi brakuje OQ. Będę czekać z niecierpliwością. Uroczy był ten motyw ze stroną z książki, fajnie, że do niego nawiążą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że ten alternatywny świat, który zaczyna się od odcinka 6x10 może potrwać o wiele, wiele dłużej. W każdym odcinku może być alternatywa dla każdej innej postaci, i na przykład tu mamy Outlaw Queen.
    Fajnie, że zobaczymy co by było gdyby Regina weszła do knajpy, w której siedział Robin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jest to prawdopodobne. Pewnie byłoby na zasadzie podobnej jak retrospekcje, takie wplatane w fabułę odcinka. Myślę, że byłoby to ciekawe i mam nadzieję, że masz rację.

      Usuń