czwartek, 1 grudnia 2016

Sneak peek #1 z odcinka 6x10


Cześć. Szybciutko dla was wstawiam pierwszy sneak peek, który jest przegenialny. Sneak peek wyszedł 5 minut temu, więc szybko chcę dla was go przetłumaczyć. Zapraszam do rozwinięcia. :)
Hak: Naprawdę sądzisz, że masz coś w swojej krypcie, co może to zniszczyć?
Regina: Nie chcemy tego zniszczyć. Checemy to zrozumieć.
Hak: To ma przeznaczenie zabić ją.
Emma: Zakapturzona osoba, która tego używa, ma przeznaczenie zabić mnie. Musimy rozgryć, kto jest tą osobą.
Regina: I wtedy możemy martwić się niszczeniem rzeczy.
Hak: Jasna cholera.
Regina: Odejdź od niego!
Zła Królowa: Uh, nie martw się. Nie jestem tutaj aby zniszczyć nagrobek Robina. Ja go też kochałam, przecież wiesz. Kochałam. Czas przeszły. Utrata Robin Hood'a była najlepszą rzeczą, jaka mogła nam się przytrafić. Popchnęło cię to do uwolnienia mnie, wypuszczenia mnie z więzienia nienawiści do samej siebie, uczynienia mnie lepszą wersją nas.
Emma: Regina. Nie pozwól jej na dostanie się do ciebie.
Regina: Już za późno.
Zła Królowa: Co masz zamiar zrobić? Rzucić kulą ognia w samą siebie? Jedynym sposobem aby skrzywdzić mnie jest skrzywdzenie ciebie, przez który twoi przyajciele nie będą zdolni do zatrzymania mnie. Widzisz? Miłość jest słabością. Powiedz cześć do śpiącej królewny-- albo to śpiący tatuś?
Hak: Emma, nie!
Emma: Czy ty?
Regina: Wszystko... w porządku.
Emma: Możemy ją zabić.

Ja pierniczę! Cudowny sneak peek! Ja nie wiem jak ja wytrzymam. Brak mi słów na opisanie moich emocji. Będę odpowiadała wam w komentarzach, co sądze. Piszcie w komentarzach, co sądzicie. :)

8 komentarzy:

  1. Pierwsza, najważniejsza rzecz - te efekty są po prostu okropne. Czy to 5-letnie dziecko siedzi przed komputerem i edytuje odcinki? No kurczę, to aż rani moje oczy.

    Po drugie - wow. Kocham EQ, kocham jak jest taka wredna.

    Po trzecie - Emma, serio? Najpierw pomyśl, zanim coś zrobisz. Emma rzuciła się na EQ z mieczem, nawet nie myśląc o tym, że może zranić Reginę.

    Btw. sposób w jaki Emma rzuciła się drugi raz na EQ mieczem przypominał mi o wizji Emmy. Dokładnie w ten sam sposób nasza wybawicielką zostaje zabita. Hmm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydawało, że po prostu nic nie może bezpośrednio zranić EQ, tylko przez Reginę, a nie na odwrót. Sądziłam, że jeśli rzuci się na EQ z mieczem to i tak nie zadziała.

      Usuń
    2. To draśnięcie EQ przez Emmę mieczem jest po prostu "cudowne". Chociaż przymykam na te efekty specjalne oko. Myślę, że to po prostu był odruch, na jej miejscu też bym się chyba na nią rzuciła. :D

      Usuń
    3. Trzeba przyznać, że pogrywała sobie nieźle. Najpierw Robin, później rodzice Emmy. Trafiała w najczulsze punkty.

      Usuń
  2. Nie spodziewałam się, że pojawi się jeszcze dzisiaj sneak peek i chybabym się nie zorientowała. Ale mi sprawiłaś miłą niespodziankę :) Genialny! Miecz staje się coraz bardziej zagadkowy, tak samo jak działanie eliksiru Hyde'a. Więc jednak coś może zniszczyć tę ,,złą wersję". Bardzo ta scena przypominała mi tę Snow. To zaskoczenie na twarzy EQ-tak samo jak wtedy była pewna, że nie może jej zranić. No i po tym wydarzeniu Snow zyskała nową nadzieję i siłę. Mam nadzieję, że tak samo będzie z Emmą. Już się nie mogę doczekać! Zapowiada się na to, że poruszą najbardziej interesujące mnie wątki. Chociaż nie wiem jak z tym wszystkim zdążą. Nareszcie też wspomnieli Robina. Podoba mi się ta konfrontacja Regina-EQ w związku z nim. No i to, że Emma zaczęła bezpośrednio atakować EQ. Brakowało takich jej scen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobała konfrontacja Regina-EQ, no i nareszcie wróciła dawna Emma nie użalająca się nad sobą.

      Usuń
  3. Omg , ale się będzie działo , czyli tym mieczem można skrzywdzić też EQ.Co dziwne Reginie nic nie jest , pewnie w ramach zemsty EQ przeniesie Emmę do tego alternatywnego świata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahahaha mina EQ jak Emma ją drasneła mieczem i ,że nie może się uleczyć magią bezcenna.

    OdpowiedzUsuń