niedziela, 30 kwietnia 2017

Dyskusja o odcinku 6x19

Cześć. Oczywiście dzisiaj przychodzę do was z dyskusją o odcinku 6x19. Mam nadzieję, że chętnie skomentujecie odcinek po jego obejrzeniu. Przypominam, że odcinek jest o 2.00 w nocy. Ja sobie już odpuszczam oglądanie na żywo, ponieważ bardzo zraziłam się po ostatnim takim oglądaniu, ponieważ stream tak mi się zacinał, był bardzo przeciążony, a najlepszy stream nadawał jakiś inny kanał. XD Podam wam też jakieś linki do streamów, mam nadzieję, że wam zadziałają. ;)
Happy Once Day!
P.S. Wstawię już jutro posta o convencie, ponieważ muszę jeszcze trochę potłumaczyć wam informacji i jeszcze poszperać na twiterze, więc na pewno pojawi się jutro. ;)
Znalezione obrazy dla zapytania its once day

3 komentarze:

  1. a juz pojawila sie nadzieja dla Rumpla, ale jak zawsze, zło go pokonalo. Mam nadzieje, że umrze w ostatnich odc i w końcu odkupi swoje winy. ile można.
    chociaz jesli moze dziala na dwa fronty i tak naprawde nie pomaga swojej matce, bylabym wtedy milo zaskoczona, bo to chyba jedyna postac, ktora nie zmienila sie na przestrzeni sezonow

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek świetny, kilku rzeczy naprawdę się nie spodziewałam, ciesze się, że po tylu sezonach nadal serial nie jest przewidywalny. Było kilka scen wzruszeń ale chyba najbardziej mnie wkurzyła końcówka.Nie mogę uwierzyć, że Rumple nie zabił Black Fairy kiedy miał na to okazję, jeśli naprawdę jej uwierzył w te bajeczki o rodzinie itp. to jest głupszy niż myślałam... jest też możliwe, że chce w tym jeszcze coś ugrać ale niewiadomo co... w końcu Gideon odzyskał serce. I po co oklamywac Charmingow?! Jestem strasznie ciekawa co się wydarzy w finałowej bitwie. Mam tylko nadzieje, że nie zepsuje bardzo ślubu Emmy i Killiana, bo to, że zostanie zakłócony jest niestety przesadzone. Z niecierpliwością czekam na musicalowy odcinek 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcinek świetny , nie mogłam wręcz uwierzyć ,że Gold miał być wybawicielem i walczyć z własną matką dlatego ona mu to odebrała .Dobra była scena Reginy i Zeleny nauka prawa jazdy , bardzo mi się podobało to ,że Regina poprosiła Zelenę ,że jak przegrają to by zaopiekowała się Henrym.Myślałam ,że dojdzie już do walki Reginy i Black Fairy , ale Zelena jak zwykle niezawodna świetne to było jak potrąciła autem Black Fairy.Gideon wreszcie odzyskał serce , dlatego sądzę ,że w finałowej walce Emma będzie walczyć z Black Fairy podszywającą się pod Gideona.No też nie mogę uwierzyć ,że Gold nie zabił Black Fairy jak miał okazję , ale serio myślicie ,że się dał nabrać na te ckliwe bajeczki o rodzinie przez tyle lat nienawidził swojej matki by teraz jej tak po prostu uwierzyć.Wiemy doskonale jak Gold jest przebiegły , więc sądzę ,że będzie udawał ,że jej wybaczył a w najmniej spodziewanym momencie zaatakuje ją.

    OdpowiedzUsuń