wtorek, 18 kwietnia 2017

Script tease #1 z odcinka 6x18

Cześć. Adam już uraczył nas pierwszym script teasem z odcinka 6x18, jak na niego to bardzo szybko. A opisu i zdjęć promujących odcinek jeszcze nie ma, ale liczę, że dzisiaj pojawi się opis. Ok, a teraz script tease.. :D Zapraszam do rozwinięcia. 
 
Emma
Co ona zrobiła?

Śnieżka
Ty chyba sobie ze mnie żartujesz.

Regina
Niestety, nie żartuję.

Co sądzicie o script teasie? Czy tylko mi się wydaje, że rozmawiają o Czarnej Wróżce albo Zelenie... Podobno Czarna Wróżka ma grozić córce Zeleny, więc może rozmawiają o tym. Czekam na wasze komentarze. 
I tak na marginesie, mam nadzieję, że ja wam jakoś nie spoileruję odcinka przed obejrzeniem, oczywiście nie mówimy tu o postach, w których wiadomo, że będą spoilery. Ale jestem właśnie ciekawa, czy coś wam spoileruję, a później już tak nie cieszycie się oglądając odcinek, bo niestety dostałam taki komentarz. :D Czekam na wasze opinie.

2 komentarze:

  1. Też mi się wydaje ,że rozmawiają o Zelenie ,skoro Zelena mówiła w promo odcinka ,że Black Fairy groziła jej córce i zrobi wszystko by ją powstrzymać.Cieszę się ,że teraz wszyscy z sobą się tak dobrze dogadują , nie ma między nimi jakiś nieporozumień .Nic nam nie spoilerujesz przynajmiej ja nie mam takiego odczucia.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja właśnie o tym mówiłem.

    Super są te Scripty które tłumaczysz czyli rozmówki To jest ok tylko nie potrzebnie chcesz robić te opisy ciut ręce mi opadają.

    OdpowiedzUsuń