niedziela, 9 kwietnia 2017

Once Upon a Time na Fox

 Cześć. Zupełnie zapomniałam was poinformować, że od dzisiaj na kanale Fox ponownie będzie emitowane Once Upon a Time. Dzisiaj o 20.05 będzie można obejrzeć odcinek 6x11. W każdą niedzielę będzie emitowany jeden odcinek. Czy tylko mi się wydaje, że Fox wogóle nie reklamuje tego serialu? Ja nietsety nie mam Fox'a, ale na facebooku dopiero dzisiaj, po raz pierwszy, wstawili posta z informacją, że będą puszczane nowe odcinki. Trochę szkoda, że tak zaniedbują OUaT. Czy tylko ja mam takie wrażenie?
Oglądacie OUaT na Foxie? Czy wolicie jednak oglądać tylko z napisami? Ja jeżeli miałabym Fox'a to z przyjemnością bym oglądała, ale niestety, kiedyś miałam, ale już nie. :D Czekam na wasze komentarze.

2 komentarze:

  1. Gdyby nie Dawno, dawno temu Wiki to w ogóle nie wiedziałabym, kiedy FOX emituje serial :/

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt że Fox ze swojego naprawdę flagowego serialu nie wykorzystuje potencjału, pamiętam ten boom przy czwartym i piątym sezonie, szósty jest trochę potraktowany po macoszemu.

    OdpowiedzUsuń