środa, 19 kwietnia 2017

Gwiazdy serialu o plot twist w historii Śnieżki i Charminga

DO ROZWINIĘCIA ZAPRASZAM TYLKO OSOBY, KTÓRE OBEJRZAŁY ODCINEK 6X17!
Cześć. Mam dla was tłumaczenie krótkiego wywiadu z Ginnifer Goodwin oraz Joshem Dallasem, którzy mówią m.in. o historii Śnieżki i Charminga z odcinka 6x17. Jeżeli jesteście już po odcinku 6x17 to zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Wywiad: [LINK]


Są dobre i złe wieści dla rodziny Charmingów po niedzielnym odcinku Once Upon a Time.

Po pierwsze, dobre wiadomości: Po wielu tygodniach bycia pod wpływem klątwy snu, w której tylko jedno z nich było obudzone, Śnieżka i Charming uwolnili się od tej klątwy dzięki mieszkańcom Storybrooke, którzy wypili po łyku trucizny i "rozdzielili" tę magię.

Złe wiadomości: Ich łamiąca serce przeszłość, no cóż, jeszcze bardziej łamie serce niż ta, którą znaliśmy wcześniej. Podczas pierwszej Mrocznej Klątwy, Mary Margaret przypadkiem przyniosła kwiatek z magicznym pyłem wróżek, który obudził John'a Doe. To znaczy, że Śnieżka i Charming jednak byli razem, ale nie mogli dotrzeć do córki, której przeznaczeniem było wrócić po 28 latach i złamać klątwę. Dlatego wzięli eliksir, który wymazał ich wspomnienia i pozwolił wypełnić się przeznaczeniu.

Po stronie plusów, Charmingowie mają co świętować wraz z powrotem Haka, który szybko i bez zbędnego gadania oświadczył się Emmie pod koniec niedzielnego odcinka. Twist: Ich ślub odbędzie się w musicalowym odcinku. Poniżej, Goodwin i Dallas mówią o niespodziewanym twiście w przeszłości Charmingów.

EW: Jak zareagowaliście, kiedy dowiedzieliście się, że Śnieżka i Charming wybudzili się podczas klątwy?
Josh Dallas: To bardzo łamie serce i myślę, że to wspomnienie wróci i będą siebie obwiniali, a on obwinia się bardzo. On [Charming] bardzo siebie obwinia, "Może mógł zrobić coś inaczej. Może ona mogła mieć inne życie. Może ona mogła zostać w Zaczarowanym Lesie. Może mogło być dobrze. Ona byłaby tą księżniczką  i miałaby to życie." Tak, myślę, że jest to coś, z czym bardzo długo się zmaga; to definitywnie ma na niego duży wpływ.
Ginnifer Goodwin: Było mi bardzo ciężko wyobrazić to sobie w prawdziwym życia, zwłaszcza teraz, kiedy sama mam dzieci, z całego serca, sama opiekowałabym się samą sobą i najbliższą rodziną, jak nojmocniej było by to możliwe. Więc było mi ciężko znaleźć mniej wspaniałomyślne miejsce we mnie, ale dowiedziałam się, co zrobiła Śnieżka, aby być najbardziej uczciwą i bardzo "Śnieżkową"; bardzo zgodnie z jej charakterem.

EW: Powiedzcie o pojednaniu Śnieżki i David'a po obudzeniu się z klątwy snu.
Goodwin: Jest takie samo jak wiele innych pojednań w Once Upon a Time. Jest dramatyczne i krótko radosne, ponieważ uświadamiają sobie, że coś innego nadchodzi.

EW: Tak chyba jest zawsze w Storybrooke?
Goodwin: Tak jest zawsze.
Dallas: Cóż, zawsze dobrze jest widzieć oczy Śnieżki i trzymać ją, kiedy jest przytomna. Tak. Miło było uwolnić się od tego.

EW: Co Śnieżka i Charming myślą o tym, że ich córka bierze ślub w trakcie akcji z Czarną Wróżką?
Goodwin: Czy jest jakaś inna nazwa dla matki bridezilla? Cóż, jakąś wymyślimy. Jest jak matka Bridazelli. Nie, jest jak Motherzilla (mother-matka) panny młodej. Jest każdym na ślubie przez cały czas.

EW: Czy David się z nią zgadza?
Goodwin: Będzie musiał, jeżeli będzie chciał spokoju w domu.

EW: Czy to wydarzenie ich podzieli?
Goodwin: Może to spowodować trochę komedii.
Dallas: Śnieżka to przeżywa, i chce tego tak jak publika, ludzie, żeby utrzymać nadzieję żywą. Aby zobaczyć, że coś dobrego się dzieje podczas tego zła; to świetny punkt i coś w tym jest, ale czuję, że David wie, że dzień, w którym ożenił się ze Śnieżką, to najlepszy dzień w jego życiu, ale to, co stało się później było jego najgorszym. To bardzo podoba sytuacja do tej, która dzieje się w Finałowej Walce, więc co stanie się później? On tego dla niej nie chce, chce żeby mogła wyjść za mąż i być szczęśliwą i nie przeżywać tych rzeczy, przez które Śnieżka i Charming przeszli. Definitywnie jest skryty. Jest skupiony na tym,aby to wszystko skończyć, żeby ona mogła być wolna i żeby mogła wziąć ślub i po prostu żyć swoim życiem zamiast przygotowywać się do Finałowej Walki.

EW: Co możecie zdradzić o musicalowym odcinku?
Dallas: Pogrążałem się w mojej garderobie, próbując nauczyć się tych wszystkich rzeczy. Śpiew z czegoś się bierze. Nie jest przypadkowy, że sobie po prostu śpiewamy, jest częścią czegoś -- może być klątwą albo zaklęciem albo czymś, co przekłada się w piosenkę.
Goodwin: Śpiewam, może to niektórych smucić, ale śpiewam. Pytałam się, czy mogą mnie wsadzić w tle, ale tego nie zrobili, więc po prostu zobaczymy co się stanie. Nie umiem śpiewać karaoke. Próbowałam śpiewać tylko wtedy, kiedy byłam postacią animowaną, więc to będzie dla mnie wrażliwe doświadczenie.

I to na tyle. Muszę wam się przyznać, ale to był chyba najcięższy wywiad, który przyszło mi tłumaczyć. Nawet trochę wstydzę się go wam udostępniać. XD Mam nadzieję, że jednak coś z niego zrozumiecie. Co o nim sądzicie? Czekam na wasze komentarze. :)


3 komentarze:

  1. Dobrze jest! Wiadomo, że nie da się przetłumaczyć wszystkiego dosłownie. Wszystko jest zrozumiałe, nie martw się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram wszystko jest zrozumiałe nie przejmuj się .

      Usuń
    2. To bardzo się cieszę. :D

      Usuń