niedziela, 9 kwietnia 2017

Carrie Pilby online

Cześć. Tak jak pisałam w którymś poście, przychodzę do was z linkiem do filmu Carrie Pilby, w którym zagrał Colin O'Donoghue. Zainteresowanych filmem zapraszam do rozwinięcia.
Znalezione obrazy dla zapytania carrie pilby 

Jeżeli wejdziecie w ten link to tam znajdziecie film w oryginale, czyli po angielsku bez żadnych napisów. Natomiast jeżeli chcielibyście obejrzeć tylko sceny z Colinem, to na tym koncie na instagramie znajdują się wszystkie sceny z filmu:

Na początku obejrzałam tylko sceny z Colinem i powiem szczerze, że gra sukinsyna w tym filmie. XD Film mnie zaciekawił i zamierzam go obejrzeć nawet w oryginale. Wiem, że film ma być w moim kinie, ale jestem takim leniem, że chyba poczekam na film online z polskimi napisami.
Taka ciekawosta, film zajmuje pierwsze miejsca na iTunes, więc może to was jeszcze bardziej zachęci do jego obejrzenia.
I tutaj ostrzegam przed spoilerem!
Na instagramie znajdziecie taką scenę, w której profesor Harrison i Carrie leżą razem w łóżku. W tej scenie profesorek szepcze jej coś do ucha. I to jest zagwostka całego fandomu: "Co jej powiedział?!". Oficjalny profil na twitterze udostępnił taki oto post:
Kiedy wciąż próbujesz zgadnąć wszystkie rzeczy, które profesor Harrison mógł wyszeptać Carrie.
Najwyraźniej nie jestem normalna.

Idealne zdjęcie. XD
To takie na rozluźnienie, musiałam to wam wstawić. :D
Co sądzicie o filmie? Oglądaliście już go? Zamierzacie iść na niego do kina? Czekam na wasze komentarze. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz