sobota, 29 kwietnia 2017

Sneak Peek #2 z odcinka 6x19

Cześć. Dzisiaj mam dla was drugi sneak peek z odcinka 6x19. Przepraszam, że wczoraj nic się nie pojawiło, ale wczoraj cały dzień nie było mnie w domu. Do tego czekałam na napisy angielskie, a doczekałam się tylko czeskich, więc znowu muszę improwizować. :D Zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Śnieżka: Niebieska?
Niebieska: Śnieżka?
Killian: Hej, Tiger Lily dała mi połowę tego, a potrzebujemy drugiej, widziałaś gdzieś ją? Wiesz gdzie jest?
Śnieżka: Hak, daj jej chwilę. 
Niebieska: Ta druga połowa... Jest w centrum Storybrooke.
Śnieżka: Już wystarczy tego. Nie potrzebujemy, żebyś zdradzała nam wszystkie swoje sekrety.
Emma: Mamo? Co robisz?
Śnieżka/Czarna Wróżka: Oh, nie jest twoją matką Emmo. Ale jego. A teraz odsućcie się, wy wszyscy, wróżki mają bardzo delikatne szyje.
David/Gideon: Powinniście jej posłuchać, ojcze. Ona zawsze dotrzymuje swoich obietnic.
Gold: A co z obietnicą matki dla syna.
Czarna Wróżka: Trzymaj swoje emocje na wodzy, Rumple. Emocje w naszej rodzinie są bardzo silne. A Niebieska się o tym przekona.
Gideon: Przepraszam, że musiałem to zrobić, ojcze. Do widzenia.
Gold: Wydaje mi się, że twoja magia nie będzie już tobie posłuszna. Czas żeby odzyskać twoje serce.

Jak podoba wam się sneak peek? Może nareszcie odzyskają serce Gideona i się z nim dogadają. I nie wiem dlaczego, ale jakoś tak bardzo lubię Czarną Wróżkę... :D Strasznie spodobał mi się też głos to chyba jeszcze Ginny, kiedy już przemienia się w Czarną Wróżkę. ;D A co wy sądzicie o sneak peeku? Czekam na wasze komentarze. 


2 komentarze:

  1. W pierwszej chwili serio myślałam ,że to Śnieżka a tu Czarna Wróżka podszywająca się pod nią .Mam nadzieję ,że znajdą tę drugą połowę tej różdżki , dobrze by było jakby w tym odcinku odzyskali serce Gideona i się z nim dogadali .Ale chyba pójdzie coś nie tak skoro Emma z nim walczy w finale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się ,że chyba w tym odcinku odzyskają serce Gideona i jakoś się z nim dogadają.A skoro ostateczna walka ma się odbyć pomiędzy Emmą i Czarną Wróżką to pewnie podszyje się pod Gideona i Emma będzie sądzić ,że walczy z Gideonem a tak naprawdę to będzie walczyć z Czarną Wróżką , w końcu widzimy ,że podszyła się tutaj pod Snow więc czemu by się nie podszyła potem pod Gideona.Na filmwebie ktoś dał info ,że Lana potwierdziła chyba ,że będzie 7 sezon.

    OdpowiedzUsuń