piątek, 14 kwietnia 2017

Opis odcinka 6x17

Cześć. Tak jak obiecałam, wstawiam wam tylko opis odcinka 6x17, bo zdjęć promujących chyba się nie doczekamy. A na początku przypomnijmy sobie także promo. :)
 
Opis:
Wciąż uwięziony w Nibylandii, Hak sprzymierza się z Tiger Lily, mając nadzieję na znalezienie drogi powrotnej do Emmy. W Storybrooke Regina pracuje nad złamaniem klątwy snu, pod którą znajdują się Śnieżka i David, a Gold odmawia Czarnej Wróżce, co doprowadza ich do potwornej sytuacji bez wyjścia. We flashbackach, dowiemy się co poświęcili Śnieżka i Charming, aby Emma wypełniła swoje przeznaczenie jako Wybawicielka.

Postacie drugoplanowe, które pojawią się w odcinku: 
Leroy/Gburek
Babcia
Archie
Marco/Gepetto
Czarna Wróżka
Gideon
Mała Emma (Mckenna Grace)
Tiger Lily
Moe French (ojciec Belli)
Mędrek 
Śpioszek

Co sądzicie o opisie? Nareszcie pojawi się Tiger Lily! Jestem bardzo ciekawa tej postaci. Do tego dostaniemy ponownie małą Emmę. Uwielbiam jej flashbacki, więc nie mogę się doczekać. Jestem ciekawa co takiego poświęcili Śnieżka i Charming, żeby Emma mogła wypełnić swoje przeznaczenie. Czekam na wasze komentarze. :)


3 komentarze:

  1. Czy mogłabyś przetłumaczyć nowy wywiad z Adamem i Edwardem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W którymś poście już pisałam, że dzisiaj powinien pojawić się już przetłumaczony. :D

      Usuń
  2. Też jestem ciekawa postaci Tiger Lily zwłaszcza ,że ma jakąś przeszłość z Hakiem.Cieszę się też ,że ponownie zobaczymy małą Emmę uwielbiam z nią flashbacki , a do tego dziewczynka która ją gra jest prześliczna i słodka.Też jestem ciekawa co takiego poświęcili Charmingowie by Emma mogła wypełnić swoją misję bycia wybawicielką.

    OdpowiedzUsuń