czwartek, 27 kwietnia 2017

Prześledzenie urywków z odcinka 6x20

Cześć. Postanowiłam, że zrobimy małe prześledzenie "promo" odcinka 6x20, które pojawiło się razem z promo odcinka 6x19. Po prostu wstawię gify i podyskutujemy, co może się tam wydarzyć. :) Zapraszam do rozwinięcia. :D
 
1. Jak już widziecie, w pierwszym urywku, ponownie zobaczymy Złą Królową, która wygląda nieziemsko. :D I jeżeli wzrok mnie nie myli, to czy tam siedzi Babcia Ruby? Chociaż i tak na pewno się mylę. :D

  
2. Następnie widzimy Kapitana Haka w jakiejś tawernie, w której zapewne zobaczymy piracki występ. Ale to będzie epickie! :D

 
3. W tawernie znajdują się także Śnieżka i Charming. Wydaje mi się to trochę dziwne, chociaż tam linia czasu nie istnieje, ja już w tym tak się pogubiłam. XD Ale jestem bardzo ciekawa, co tam się wydarzy.

 
4. I ponownie widzimy naszego Kapitana Haka!

Musiałam zrobić takiego posta, bo te gify tak mi się podobają. XD I w ogóle tak się zdziwiłam, kiedy oglądałam promo odcinka 6x19, a tu też urywki z 6x20. Patrzcie jak to czas szybko leci, przecież niedawno jeszcze mieliśmy przerwę w emisji i wyczekiwaliśmy na odcinek 6x11, a tu za niecałe 2 tygodnie musicalowy odcinek... 
Co sądzicie o tych urywkach? Cieszycie się na powrót Złej Królowej? Ja zareagowaliście na te urywki? czekam na wasze komentarze. :D

7 komentarzy:

  1. Tak, tam siedzi Babcia i robi na drutach kocyk Emmy ;) Jak się spauzuje promo to widać wyraźnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i myślałam, że musical jest dopiero 7 maja, czyli za tydzień i trzy dni, to kiedy jest w takim razie? :)

      Usuń
    2. musicalowy jest 7 maja.

      Usuń
    3. Wkradł mi się błąd, odcinek musicalowy jest 7 maja. Myślałam o promo odcinka 6x20 i wpisałam, że jest za 3 dni. :D

      Usuń
  2. Cieszę się ,że będzie w odc EQ i nie mylisz się faktycznie tam była babcia Ruby.Hak,Snow i Charming razem w tawernie , no będzie ciekawie ,skoro Jen też ma śpiewać to mogliby dać urywek śpiewającej Emmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. EQ,Snow,Charming i Hak razem w tawernie no będzie ciekawie ,szkoda tylko ,że nie dali urywku śpiewającej Emmy.Mam tylko nadzieję ,że faktycznie ten odcinek będzie dobry ,skoro go tak reklamują ,a potem się może okazać ,że to było jedno wielkie nic , no ale zobaczymy.A teraz tak z innej beczki pamiętacie te zdjęcie co wstawiła Julia i byli na nim Emma i Henry i że Emma jest na nim w szpitalu psychiatrycznym.I każdy się zaczął obawiać ,że pewnie zrobią tak ,że to co widzieliśmy przez ostatnie 6 lat to był tylko sen Emmy który się dział w jej głowie i jest chora psychicznie i Henry ją odnajduje.Otóż spokojnie Adam i Eddie potwierdzili ,że to nie jest sen Emmy ,ale będziemy widzieć co by się stało jakby Black Fairy zdobyła swoje szczęśliwe zakończenie.Czyli ,że może rzucić jakąś klątwę ,że każdy zapomni kim był oprócz Emmy i Henriego i dlatego Emma będzie w szpitalu psychiatrycznym bo będą sądzić ,ze jest szalona i znajdzie ją Henry i będą się starali przełamać klątwę.Tak czy siak te zdjęcie nie sugeruje ,że to wszystko się działo tylko w głowie Emmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Ostatnio na youtube oglądałam filmiki z ouat i natknęłam się na filmik ze śpiewającą Jen z filmu Enchanted Stallion czy coś w tym stylu. Może zechaciałabyś zrobić post o tym filmie? Chyba, że już było coś takiego to sorki :D

    OdpowiedzUsuń