niedziela, 23 kwietnia 2017

Script tease #4, #5, #6, #7 i #8 z odcinka 6x18

Cześć. Mam nadzieję, że nie przerazi was ta liczba script teasów. Niestety tyle mi się ich zebrało, ponieważ Adam założył Instagrama, a ja na początku nie wierzyłam, że to jego oficjalny profil. Jednak sam Adam udostępnił link do tego profilu na swoim twitterze. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia, a tam dużo script teasów.
 
Hak
Mmm... Pyszne.

Emma
Jest po prostu z pudełka.


 
Bella (kontynuując)
Rumple?

...po prostu czas na zobaczenie...

Zelena
Nie. To ja. Ja...
on odszedł.

Bella
Zelena -- ?

 
Regina
To dla twojego dobra.

Zelena
Teraz dbasz o moje dobro? Nie jesteś tutaj, żeby mnie o coś obwiniać?

 
Emma
Cóż, jest definitywnie...

Hak
Większe?

 
Regina
Emma? Co myślisz?

Emma
Może, my możemy.

Niestety script tease jakie są takie są. Jak sam Adam pisze, nie umie jeszcze dobrze obsługiwać się Instagramem. XD Już nie przerabiałam screenów, to chociaż możecie zobaczyć nazwę Adama na instagramie.
Jak wam się podobają script tease? Czekam na wasze komentarze. Szykują nam się przygotowania do ślubu i czyżby miała pojawić się Bella w odcinku. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz