sobota, 8 kwietnia 2017

Sneak Peek #2 z odcinka 6x16

Cześć. Zupełnie zapomniałam wstawić drugi sneak peek, a dopiero dzisiaj pojawiły się angielskie napisy. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Emma: Gold! Wychodź -- i to teraz. Mam pytania i lepiej, żebyś znał odpowiedzi.
Gold: Cóż, jeśli chcesz odpowiedzi, sugeruję ci zacząć prosić życzliwie.
Emma: Skończyłam z życzliwością. Twój syn chyba chce śmierci, jeśli zadrze ze mną jeszcze raz to z przyjemnością zrelizuję jego życzenie.
Śnieżka: A ja z przyjemnością pomogę. Szukałyśmy więzi matka-córka.
Belle: Co zrobił teraz?
Emma: Wysłał Haka do innego świata. Traktuje go jak kartę przetargową, aby zmusić mnie do pomocy przy zabiciu Czarnej Wróżki.
Gold: Zrobił to?
Emma: Tak, zrobił. W tej chwili, nie wiem nic o tej Wróżce, ale zgaduję, że ty coś wiesz.
Gold: Tak, jest moją matką. Porwała Gideona od Niebieskiej, zabrała go do innego świata, gdzie czas płynie inaczej, torturowała go przez 28 lat.
Śnieżka: Dlaczego miałaby to zrobić?
Gold: Żeby mnie skrzywdzić.
Śnieżka: Własnego syna?
Gold: To wszystko, co musicie o niej wiedzieć.
Bella: Emma, proszę, nie krzywdź Gideona. Nie urodził się złym. Ona go na takiego zmieniła. Jeśli mu pomożesz, myślę, że stanie po stronie dobra. Jestem pewna.
Emma: Belle, mogę przez to przejść  tylko z tym co widzę i co wiem.
Gold: Więc wiedz to -- wiara w dobro i nadzieję nie jest jedynem powodem, aby poświęcić mojego syna i pomóc w zniszczeniu Czarnej wróżki. W tej chwili mamy okazję, nie tylko żeby zniszczyć ją i uratować jego, ale i uratować nas wszystkich.
Emma: Przecież nikomu więcej nie groziła.
Gold: To dlatego, że jest w innym świecie -- by móc być wolną tak długo, żeby kraść inne dzieci zanim to ją zawróci. Ale jeśli uwolni się na dobre --
Emma: Myślę, że poradzę sobie z tym. Poradzilam sobie z tobą. Przełamałam twoją klątwę -- którą dałeś Reginie i która rozpętała cały ten bałagan.
Gold: Cóż, to jest tylko jedna z rzeczy, panno Swan -- klątwa, mroczna klątwa. To i cały mrok, z którym się zmierzyłaś, powstało z jednej duszy -- Czarnej Wróżki. I jeśli nie spróbujemy jej powstrzymać, ona sprowadzi większe zło.

Wow, chyba pierwszym raz wyszło mi tak długie tłumaczenie. Tak nie mogę się doczekać tych flashbacków i do tego zobaczymy ponownie Czarną Wróżkę! Ah, super, że to już jutro i chyba znowu muszę oglądać na żywo. Poniże wstawię wam też nowe zdjęcie z odcinka, więc piszcie w komentarzach, co o nim sądzicie i o zdjęciu. Czekam na wasze komentarze. :D Do tego mina Emmy, kiedy dowiedziała się, że Czarna Wróżka jest matką Golda, jest bezcenna. :)


5 komentarzy:

  1. Ahahaha mina Emmy gdy dowiedziała się ,że Czarna Wróżka to matka Golda bezcenne.Też się nie mogę doczekać flashbacków z Czarną Wróżką i w ogóle poznać historię Gideona ,ciekawa jestem jakie większe zło może przynieść jak się uwolni i jej nie powstrzymają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mina Emmy bezcenna , też się nie mogę doczekać flashbacków z Czarną Wróżką i historii Gideona .I czy dobrze zrozumiałam mamy jakby potwierdzenie ,że to Czarna Wróżka stworzyła mroczną klątwę , ciekawe jakie większe zło może sprowadzić Czarna Wróżka.Wiecie co już bym wolała by to Czarna Wróżka była tą postacią z wizji Emmy to by nabrało większego sensu niż Gideon który sam nie wie czego chce.

      Usuń
  2. Tak wgl Gold często mówi do Emmy "panno Swan" (tak samo jak Regina w 1 sezonie). Będzie musiał się przestawić, skoro Emma będzie niedługo już mężatką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie się zwracał do Emmy panno Swan-Jones.

      Usuń
    2. A może to Killian będzie panem Swan xd

      Usuń