niedziela, 16 kwietnia 2017

Sneak Peek #2 z odcinka 6x17

Cześć. Właśnie dzisiaj pojawiły się napisy do sneak peeka, więc wstawiam wam go na bloga, bo jak tego nie zrobię to po prostu będę się z tym źle czuła. :) Zapraszam do rozwinięcia.
Znalezione obrazy dla zapytania ouat 6x17 sneak peek #2 
Zagubiony chłopiec: Bierzcie pirata! Niech zapłaci! Tam!
Killian: Ah, jasna cholera. Poczekajcie, mam -- mam skarby zakopane na całej tej wyspie i, uh -- i rum. Czy ktoś z was ma już odpowiedni wiek, żeby go pić?
Zagubiony chłopiec: Jest tylko jedna rzecz, której od ciebie chcemy -- żebyś zapłacił za to, co stało się Piotrusiowi.
Killian: Aye? Cóż, więc przejdźmy do tego. Ktoś czeka na mnie w domu. Poczekajcie, nie chcę skrzywdzić żadnego z was, więc to wasza ostatnia szansa.
Tiger Lily: Powinieneś być bardziej ostrożny, Kapitanie. Zagubieni Chłopcy zrobily się niegrezczni odkąd Piotruś zginął.
Killian: Tiger Lily.
Tiger Lily: Nie oczekiwałam, że zobaczę cię na tej wyspie ponownie.
Killian: Ani ja. To nie jest dokładnie to, czym nazywasz zaplanowaną wycieczkę. Przypuszczam, że podziękowania są konieczne za to, że odważyłaś się mnie uratować.
Tiger Lily: Racja. A właśnie o tym... Kto powiedział, że to ratunek?

Jak podoba wam się ten sneak peek? Jestem bardzo ciekawa postaci Tiger Lily. Czekam na wasze komentarze. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz