niedziela, 9 kwietnia 2017

Script tease #5 #6 z odcinka 6x16

Cześć. Przychodzę do was z jeszcze dwoma script tease z dzisiejszego odcinka. Oczywiście zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Regina
Czy my się teraz targujemy? Czy to się właśnie dzieje?

Isaac
Jesteś szybka. Zawsze miło mi się o tobie pisało. Wyzwanie dla intelektu.

  
Emma
Okay. Więc odkąd uświadomiłam sobie, że mamy trochę pracy, co ty na to, żeby odzyskać mojego pirata?

Zaczynam pisać tu tylko o piątym script tease, wchodzę na twittera Adama a tam jeszcze kolejny. :D Teraz nas nimi zasypuje. Jak już pewnie wicie, bo wspominam o tym w każdym poście, nie mogę się już doczekać nowego odcinka. Jestem ciekawa scen z Isaackiem i jak Hak powróci do Storybrooke i czy zrobi to w tym odcinku. :D
Co sądzicie o script teasach? Czekam na wasze komentarze. :)


3 komentarze:

  1. Miło będzie zaś zobaczyć Isaaca ,ciekawa jestem co się stało Henriemu.Też jestem ciekawa jak Hak wróci do Storybrooke i czy będzie to w tym odcinku , ale słyszałam ,że ma wrócić dopiero w 6x17.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok jeszcze dodam ,że bardzo podoba mi się tekst Emmy ,że co ty na to by odzyskać mojego pirata słodko to zabrzmiało.

      Usuń
    2. A ja słyszałam ,że Emma jakimś cudem ma się przenieść do Nibylandii do Haka i tam Hak ma się jej oświadczyć w miejscu w którym się pierwszy raz pocałowali ,i razem jakoś mają powrócić do Storybrooke w 6x17.No ale zobaczymy czy to prawda .

      Usuń