wtorek, 25 kwietnia 2017

Pierwsze spojrzenie na Haka w 6x20

Cześć. Tak jak pisałam, mam dla was zdjęcie Haka z odcinka 6x20. W rozwinięciu wstawiam o wiele więcej zdjęć z planu 6x20, więc jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia. :)
Tak oto będzie się prezentował Hak:

Tutaj dam wam link do małego artykuliku, jeżeli ktoś jest zainteresowany. Nie będę tego tłumaczyła, bo tylko pierniczą o materiale na garnitur. XD I jacy to fani będą szczęśliwi, kiedy będzie ten ślub, a mi już brzydnie tłumaczenie tego wszystkiego o ślubie. xD
Jak podoba wam się Hak w takim garniturku? Moim zdaniem wygląda bardzo przystojnie.Piszcie, co wy sądzicie, a teraz parę zdjęć zza kulis. :D

Z instagrama Jen:
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.
 Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.
 Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.

Z instagrama Keegan:
Zdjęcie użytkownika Once Upon A Spoiler.
keeganconnortracy: Teraz, kiedy ujawniono suknię ślubną, mogę wstawić moje ulubione zdjęcie z musicalowego odcinka!

Z instagrama  Leanne (dziennikarka, która kocha Captain Swan):
 
leanneaguilera: Jen i Colin zapytali się czy chciałabym stanąć w środku. Powiedziałam im, że fani Captain Swan woleliby, żeby było tak.

3 komentarze:

  1. Hak się reprezentuje świetnie ,z początku nie podobała mi się suknia Jen ,nie wiem jakoś bardziej wolałam tę z Camelotu.Teraz stwierdzam ,że suknia mi się podoba i Jen wygląda w niej przepięknie ,ale nie podoba mi się ,że wyciekło tak dużo zdjęć i informacji o tym odcinku mam wrażenie jakbym już znała cały odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Możecie spisać posta o Warsaw Comic Con? Staraja się sprowadzić dużo aktorów z ulubionych seriali i można wybierać kogoś kogo oni mogą tak sprowadzić już między innymi są aktorzy z gry o tron, mogą być również z tren wolf coś szalonego! Ja już do nich pisałam a propo kogoś z OUAT i powiedzieli ze niewykluczone,ale pewnie mało osób do nich pisze a pro po OUAT więc fajnie by było jakbyś napisała posta a pro po tego żeby czytelnicy pisali z prośbą o ekipę ouat do nich na fejsie! Może się udać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sporo osób pisało już do nich o obsadę OUaT. Jedyna osoba, która mogłaby przyjechać to Lana, ponieważ reszta głównej obsady raczej nie odwiedza Europy. Pytano się już o Lane i napisali, że w tym roku to na pewno nie wypali. Prawdopodobnie nawet nie próbują się z nią kontaktować, więc nie wiem czy jest sens o tym pisać. :/

      Usuń