czwartek, 20 kwietnia 2017

Pierwsze spojrzenie na suknię ślubną Emmy

Ok jak już widzicie po tytule, mam dla was pierwsze zdjęcie subni ślubnej Emmy. Nie przedłużając, zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Artykuł: [link]
Jak już wiecie, Emma i Hak staną na ślubnym kobiercu już w musicalowym odcinku. Jednak przed Emmą jeszcze jest Finałowa Walka.
"Emma wie, że Finałowa Walka jest przed nią, ale ona, w tym momencie, jest odważna i nie pozwoli nikomu ani niczemu stanąć na jej drodze do szczęścia" mówi o zdjęciu Edward Kitsis. "Naprawdę idzie za radą swojej matki, żeby żyć swoim życiem".
Albo może, żyć tym życiem, które jeszcze zostało? "Może zarówno umrzeć, albo nie umrzeć, albo coś innego się wydarzy" mówi wstydliwie Adam Horowitz.

Czy ślub zostanie przerwany tak jak ślub Śnieżki i Charminga? Przypomina nam to, żeby być czujnym, ale można powiedzieć, że Finałowa Walka odbędzie się w ich wielkim dniu. "Dla nas ta Finałowa Walka wygląda inaczej niż sobie wyobrażacie" powiedział Kitsis. "Jak każda dobra walka, czasami walka nie znaczy dosłownie walki". Horowitz dodaje: "To jest walka, ale jest inna niż te, które widzieliśmy wcześniej, jest bardzo osobista dla Emmy".

I co sądzicie? Jeżeli mam być szczera to sukienka mi nie przypadła do gustu. Myślałam, że może pójdą w jakiś inny styl, a nie taką tradycyjną suknię. Strasznie nie podoba mi się strój Śnieżki. Za to David, Henry i Regina wyglądają genialnie. Czekam tylko na zdjęcie Killiana. XD
Bardzo czekam na wasze komentarze i co sądzicie o sukni. :D

10 komentarzy:

  1. Hmm... mi też ta suknia jakoś nie pasuje do Emmy :/ a tak wgl to przed chwilą odkryłam twój blog i jest super! Fajnie mieć newsy po polsku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. :) Mam nadzieję, że będziesz odwiedzała bloga. ;)

      Usuń
  2. Jakbym miała wybrać sukienkę dla Emmy byłaby to ta z balu w Camelocie. Ona była idealna. Jak dla prawdziwej księżniczki, którą Emma zresztą jest. Z wiankiem też by wyglądała lepiej. Gdyby ta sukienka i welon były czarne, to byłyby idealne na pogrzeb. Strój Śnieżki wygląda jak dla babci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta sukienka byłaby idealna. Emma tak ślicznie w niej wyglądała. Zgadzam się z tobą, strój Śnieżki wygląda jak dla babci. XD

      Usuń
    2. Zgadzam się z wami nie podoba mi się ta suknia Emmy ,lepsza byłaby ta z Camelotu ,tak Emma wyglądała w niej przepięknie .Ahahaha tak strój Snow wygląda jak dla babci ,tak David ,Regina i Henry wyglądają idealnie tylko czy Henry musi wszędzie z sobą nosić tę książkę.

      Usuń
  3. A mi tam się podoba. Emma wygląda przeuroczo. Bałam się, że przedobrzą i dadzą jakąś przesadnie ozdobną suknię. Bardzo podoba mi się to, że jest inspirowana suknią Grace Kelly. Uwielbiam to, że twórcy nie robią niczego bez powodu i nie jest to zwyczajna sukienka, ale nawiązanie do czegoś. W końcu była ona prawdziwą księżną, do tego grała w filmie ,,Labędź". Ale wiadomo, że każdy ma inny gust i nie wszystkim to suknia musi się podobać, ale byłoby tak z każdą, a w ten sposób niezależnie czy trafia w czyiś konkretny gust, czy nie, to jest pięknym symbolem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta symbolika też mi się bardzo podoba. :)

      Usuń
  4. Myślę, że Emmie do ślubu byłoby ładniej w rozpuszczonych albo częściowo rozpuszczonych włosach, a tu widać, że raczej ma upięte. Suknie nie trafia do końca w mój gust, ale nie jest zła.
    Już sobie wyobrażam Killiana w pirackiej czapce, albo podającego obrączkę hakiem XD Nie no pewnie będzie wyglądał jak zwykły pan młody, tylko że z hakiem zamiast ręki.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się podoba suknia Emmy tradycyjna nie przekombinowana tylko nie podoba mi się jej uczesanie w koka.Właśnie jak ktoś napisał wyżej widziałabym ja raczej w rozpuszczonych włosach albo częściowo rozpuszczonych.David ,Regina i Henry prezentują się idealnie ,ale muszą robić taką krzywdę Śnieżce ,że w tym stroju wygląda jak babcia Emmy a nie matka.Ciekawa jestem jak będzie wyglądał Killian ,ale pewnie jak tradycyjny pan młody.Co do tej walki Emmy to już się kompletnie pogubiłam to będzie walka czy jakiś rodzaj testu mający sprawdzić , czy zasługuje na miano wybawicielki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? Pierwsze na co zwróciłam uwagę, to Regina i to jak bosko wygląda w swojej kreacji *o*
    A Emma? Brzydszej sukni ślubnej chyba nie widziałam XD Wygląda okropnie, już mogliby się trochę bardziej postarać :D

    OdpowiedzUsuń