piątek, 7 kwietnia 2017

Sneak Peek #1 z odcinka 6x16

Cześć. Właśnie wyszedł pierwszy sneak peek z przyszłego odcinka. Mamy przedstawioną scenę Reginy i Henry'ego! Wow, ale szok! Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :D
Henry: Jak ci idzie, mamo?
Regina: Powoli. Rzucenie klątwy snu to jedna sprawa, ale złamanie jej? Najwyraźniej, Śnieżka i Charming trafili jak kosa na kamień -- na mnie.
Henry: Jeżeli jest ktoś, kto może odczynić twoją robotę, to jesteś to ty.
Regina: Tak. Cofnęłam, prawie wszystkie bałagany, które narobiła moja zła połowa -- zaklęcie na granicach miasta -- zrobione. Uwolniłam tego smoka ze świata za lustrem -- zrobione. Wypuścić doktora Dolittle z klatki. Nie pytaj. Cofnęłam już wszystko -- oprócz tego największego.
Henry: Chciałabym móc pomóc.
Regina: Może pomożesz.  Jest kilka składników w garażu Emmy, których jeszcze nie próbowałam. Możesz tam pójść i przynieść mi je?
Henry: Oczywiście. Czego potrzebujesz?
Regina: Uh... Język traszki... Nie oko -- język. Henry? Henry?!

Jak podoba wam się ten sneak peek? Powiem szczerze, że na tym ostatnim momencie, kiedy dzieje się coś z Henrym, trochę się uśmiałam. XD Ale jestem bardzo ciekawa, co to jest. Czekam na wasze komentarze i domysły na temat tego, co 'opętało' Henry;ego. :)


6 komentarzy:

  1. Ja śmiałam się jak głupia jeszcze przez 5 minut po tym jak scena się skończyła XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podobała taka trochę creepy.

      Usuń
  2. Omg co się stało Henriemu wygląda na opętanego .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ciekawe czy Regina zadzwoni po Winchesterów.

      Usuń
    2. Ahaha już widzę jak Sam i Dean pędzą Henriemu na ratunek.Btw taka ciekawostka weszłam przed chwilą na instagrama Jen a tam panika bo prawdopodobnie Jen skróciła włosy.

      Usuń
  3. Biedny doktor Dolittle, Zła Królowa wsadziła go do klatki. Ciekawe do czego jej był potrzebny? Tego raczej się nie dowiemy. Chciałbym zobaczyć przeszłość Smoka.

    OdpowiedzUsuń