poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Promo odcinka 6x19

DYSKUSJA O ODCINKU 6X18: [LINK]
Cześć. Przychodzę do was z promo odcinka 6x19 i tak troszeczkę też 6x20. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :D
 
Emma: Ja naprawdę muszę wiedzieć, kiedy będę chciała ją pokonać, że jesteś po mojej stronie.
Gold: Nie uronię nawet jednej łzy.
W NASTĘPNĄ NIEDZIELĘ...
STORYBROOKE PRZYGOTOWUJE SIĘ NA FINAŁOWĄ BITWĘ
Regina: W bitwach chodzi o to, że nie każdy ją przeżyje.
I ZOSTANIE ODKRYTY ŁAMIĄCY SERCE SEKRET
Emma: Źadna klątwa nie będzie tak przerażająca jak dowiedzenie się, dlaczego zostałeś porzucony.
NOWE ONCE W NASTĘPNĄ NIEDZIELĘ
A TYLKO ZA DWA TYGODNIE, ODBĘDZIE SIĘ NAJBARDZIEJ MAGICZNE WYDARZENIE SEZONU!
ONCE UPON A TIME: ODCINEK MUSICALOWY NA ABC

Jak podoba wam się promo? Jestem bardzo ciekawa, dlaczego Gold został porzucony przez czarną Wróżkę i mam naprawdę wielkę nadzieję, że to będzie tragiczne i doprowadzi mnie do płaczu. I do tego musicalowy odcinek! Ah, ale to będzie wydarzenie. XD Wszyscy tak się ekscytują, że czasami to tak mi się odechciewa tego odcinka i moim zdaniem, za dużo informacji wypływa przed odcinkiem.
Okay, czekam na wasze komentarze, co sądzicie o promo. A na później mam dla was zaplanowany post z pierwszym spojrzeniem na Haka w 6x20 oraz wywiad z Adamem i Eddym o odcinku 6x20, więc napiszcie, co chcecie najpierw. I zapraszam do dyskusji o odcinku. ;)

6 komentarzy:

  1. Wywiad zdjęcie już widziałam :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa dlaczego Gold został porzucony przez Czarną Wróżkę , mam nadzieję ,że to będzie coś mocnego.Czyżby Gold jednak stanie po stronie Emmie w ostatecznej walce ,oby to by oznaczało ,że faktycznie się zmienił.Zgadzam się z tobą za dużo informacji wypływa przed odcinkiem niemniej jednak jestem go bardzo ciekawa.Możesz dać post z pierwszym spojrzeniem na Haka w 6x20 , jak i wywiad z Adamem i Eddym o odc 6x20.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy zamierzasz zrobić posta o Magic Conie w Niemczech? Chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz to specjalnie dla ciebie zrobię takiego posta. :) Spróbuję wyrobić się w weekend.

      Usuń
  4. Pamiętacie jak Julia wstawiała info o odc finałowych i była notka ,że w którymś odc będzie scena w szpitalu psychiatrycznym.Otóż przed chwilą widziałam zdjęcie Emmy i Henriego w tym szpitalu i jest teoria ,że Emma w nim wyląduje właśnie w odc finałowym , ale nie wiadomo dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wstawiłam o tym posta, więc zapraszam do podzielenia się swoimi przemyśleniami. :D

      Usuń