sobota, 22 kwietnia 2017

Sneak Peek #2 z odcinka 6x18

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z tłumaczeniem drugiego sneak peek. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Zelena: poczekaj chwilkę, kochanie. Mama już idzie. Tak szybko jak mogę. Nie za ciepłe, nie za zimne, w sam raz. Ktoś zaraz zje śniadanko. Robin?
Czarna Wróżka: Ciągłe obserwowanie dziecka samej może być bardzo ciężkie. Ale się nie martw, mam bardzo dużo doświadczenia i będzie mi miło, tobie pomóc.
Zelena: Oddaj moją córkę.
Czarna Wróżka: Oh, czy nie mogę potrzymać jej dłużej, nigdy nie zbrzydnie mi zapach niemowlaków.
Zelena: Jeszcze raz położysz rękę na moją córkę, a ją stracisz.
Czarna Wróżka: Oh, nie musisz być tak wrogo nastawiona. Zwłaszcza przy dziecku. Przyszłam tu, ponieważ słyszałam, że byłaś podła. I pomyślałam, że możemy pomóc sobie nawzajem.
Zelena: Dlaczego miałabym ci pomagać?
Czarna Wróżka: Oh, czy to nieoczywiste? Rozejrzyj się. Mieszkasz tutaj sama, w środku niczego. Wyglądasz na taką, która mogłaby poznać przyjaciółkę. Zwłaszcza, kiedy Finałowa Walka jest blisko. Mogłabym być tą przyjaciółką. Nie chciałabyś być sama, kiedy to nadejdzie.
Zelena: Czy to groźba? Bo ja się ciebie nie boję.
Czarna Wróżka: Oh, a powinnaś. Na pewno powinnaś. Będę w tunelach krasnoludków, jeśli zmienisz zdanie to powiedz mi.

Mam nadzieję, że tłumaczenie jest okay, bo musiałam korzystać z czeskich napisów. XD 
Starcie dwóch mocnych charakterów, jestem bardzo ciekawa, co wydarzy się w tym odcinku. Do tego ten śmiech Czarnej Wróżki, lubię jej postać, ale trochę mnie przeraził. Co wy sądzicie o tym sneak peeku? Czekam na wasze komentarze. ;)

1 komentarz:

  1. Widać ,że Zelena się zmieniła wcześniej przystałaby na ofertę Czarnej Wróżki , a teraz jej grozi ,że się jej nie boi.Ciekawa jestem co Zelena wykombinuje bo będzie chciała pokonać Czarną Wróżkę , a jak wiemy coś przytargała z sobą z krainy Oz ,ale coś pójdzie nie tak.

    OdpowiedzUsuń