czwartek, 27 kwietnia 2017

Sneak Peek #1 z odcinka 6x19

Cześć. Na wieczór przychodzę do was z pierwszym sneak peekiem z odcinka 6x19. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia.
[link]
Znalezione obrazy dla zapytania ouat funny gif
(gif dla uwagi XD)
Emma: Świetnie, więc teraz mnie porywasz.
Gold: Robię to, co muszę aby uratować mojego syna. W tym miejscu, nawet Czarna Wróżka nie może go kontrolować.
Emma: Rzeczywistość ze snu, huh? Myślałam, że będą tu, na przykład, latające świnie lub gadające pączki lub coś takiego.
Gold: Cóż, jeżeli nie jesteś pod wrażeniem, mogę cię to zostawić, kiedy znajdę Gideona.
Emma: Gdzie on jest? Czy to nie jego sen?
Gold: To nie takie proste. Sny są labiryntem.
Emma: Więc dlaczego tu jestem?
Gold: Jesteś to, żeby zatrzymać samą siebie przed zrobieniem tam czegokolwiek. Jeśli ją zabijesz lub się jej pozbędziesz, zanim znajdę serce mojego syna, stracę go na zawsze.
Emma: Mogłeś mi to po prostu powiedzieć.
Gold: Cóż, Wybawiciele mają tendencję do robienia zawsze właściwych rzeczy. Ja nie.
Emma: Gdzie on jest? Co to za miejsce?
Gold: Tutaj się urodziłem. To nigdy nie było domem. Po tym jak moja matka odeszła...
Emma: To nie jest sen Gideona, prawda? Jest twój.
Gold: Na to wygląda. Jeśli nie masz nic przeciwko -- Spędziłem już tu wystarczająco dużo czasu. To może być mój sen, ale... mój syn wciąż gdzieś tu jest i zamierzam go znaleźć.

Jak podoba wam się sneak peek? Mnie rozwaliła Emma: "Przecież mogłeś mi po prostu powiedzieć". XD Jestem bardzo ciekawa, co takiego odkryją w tym świecie. Piszcie w komentarzach, co sądzicie. :)

2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa co takiego odkryją w tym świecie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kołyska była bardzo creepy.
    Z początku myślałam, że ta chatka to ta sama z finału 4 sezonu, gdzie Rumple był rycerzem i żył z Belle i ich dzieckiem w alternatywnym świecie.
    Zawsze cieszę się z duetu Emmy i Golda, jakoś lubię jak współpracują i rozmawiają ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń