sobota, 1 kwietnia 2017

Once Upon a Time skasowane po 6 sezonach

Cześć. Niestety przychodzę do was ze złą wiadomością. Once Upon a Time nie zostało przedłużone o 7 sezon. Osobiście jestem załamana tą wiadomością i nie wiem co ze sobą zrobić. Niedawno założyłam bloga, a już będę musiała go zamknąć. Jest mi tak przykro przekazywać wam te informacje. ;c Oczywiście więcej informacji znajdziecie w rozwinięciu.
 
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 
Prima aprilis!
Wiem, że pewnie nikt się nie nabrał, ale chciałam spróbować. XD Nie jestem najlepsza w te klocki, ale mam nadzieję, że nabrałam chociaż jedną osobę. Się zdenerwowałam, bo nie mogłam już pogrubić czcionki. Piszcie w komentarzach jak udał mi się żart, chociaż pewnie nie bardzo. XD I czy chcecie kolejną część zdjęć z planu finałowych odcinków. :D

6 komentarzy:

  1. Mnie nabrałaś! Kompletnie zapomniałam, że to dziś xd

    OdpowiedzUsuń
  2. prawie sie poryczalam, boze jeju hahaha, nigdy wiecej takich zartow XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie już trzeci raz dziś się nabrałam , wchodzę na bloga a tu czytam ,że OUAT skasowane , nigdy więcej takich żartów.Jasne możesz dać kolejną część zdjęć z finałowych odcinków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże jak się wystraszyłam, nie rób tego więcej! xD Haha udało ci się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.instagram.com/ouat_taking_back_storybrooke/ co sądzicie o tym filmiku widać ,że faktycznie Emma na chwilę umrze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż wydaje mi się , bo chyba Emma i Regina na chwilę przed walką Emmy i Gideona rozmawiają.A co jeśli Regina wyrwała Emmie jej serce i dała jej serce kogoś innego i Gideon wyrywa Emmie właśnie serce i Emma jest martwa przez chwilę by uśpić właśnie czujność Gideona.Bo jest też filmik ,że zaraz po tym podbiegają do Emmy jakby jej wsadzali serce bo słychać na tym filmiku jak Emma łapie odech, tym samym Gideon sądzi ,że Emma nie żyje , a ta go atakuje znienacka , bo jest też filmik jak Emma właśnie z mieczem podbiega do wszystkich i ich przytula.

      Usuń