piątek, 7 kwietnia 2017

Script tease #2 z odcinka 6x16

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z nowym script teasem. Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam do rozwinięcia. :)
  
Emma

Tak. On to zrobił. Teraz nie wiem dużo o tej Czarnej Wróżce, ale zgaduję, że ty tak.

Gold
Ona jest moją matką.

Już tak nie mogę się doczekać na ten odcinek! :D Jestem ciekawa co Emma, Śnieżka, Belle i Gold wymyślą, aby powstrzymać Gideona. Mam nadzieję, że pojawi się jeszcze jakiś sneak peek. 
Jak podoba wam się script tease? Czekam an wasze komentarze. Do tego mam do was pytanie, czy chcielibyście dzisiaj notatkę z najnowszymi zdjęciami i tweetami aktorów. :D Jest parę śmiesznych tweetów i ciekawych zdjęć, więc jeżeli będzie zainteresowanie to dzisiaj zrobię takiego posta. :) O i jeszcze jedno, czy chcielibyście posta z linkami do filmu Carrie Pilby? Czekam na komentarze.

2 komentarze:

  1. Oni raczej nie będą nic wymyślać by powstrzymać Gideona ,tylko właśnie Gold i Belle będą namawiać Emmę by pomogła Gideonowi w powstrzymaniu Czarnej Wróżki.Jestem ciekawa jak Emma i reszta zareagują na wieść o tym ,że Czarna Wróżka jest matką Golda , bo chyba o tym wie tylko Belle.Możesz zrobić posta z tweetami aktorów , jak i posta z linkami do filmu Carrie Pilby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest już drugi sneak peek mina Emmy na wieść o tym ,że Czarna Wróżka jest matką Golda bezcenna.

    OdpowiedzUsuń