poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Odcinek 6x17 online

DYSKUSJA O ODCINKU 6X17: [LINK]
Cześć. Oczywiście przychodzę do was z odcinkiem 6x17 online. Moim zdaniem odcinek jest genialny, jest dużo takich słodkich scen, a ja je uwielbiam, ale nie w dużej ilości. :D Wydaje mi się, że napisy polskie mogą się dzisiaj nie pojawić, ale zobaczymy. Oczywiście poinformuję was, jeżeli będę coś wiedziała. A teraz linki. :)
OUAT 6x17 JUŻ 16 KWIETNIA! 
ODCINEK ORYGINALNY: WATCH ONLINE EPISODES
STAN TŁUMACZENIA: NAPISY24
NAPISY DO POBRANIA: 
ODCINEK Z POLSKIMI NAPISAMI: 

14 komentarzy:

  1. Jak to napisy mogą się dzisiaj nie pojawić ? 😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumaczce może dzisiaj nie będzie się chciało robić napisów, zważając na to, że są święta. Może będzie chciała odpocząć, ale zobaczymy. ;) Trzeba obserwować postęp tłumaczenia.

      Usuń
  2. a nie orientujecie się może gdzie mogę obejrzeć odcinek z ang napisami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znalazłam żadnego linku. Może ja jakoś źle szukam, ale nigdy nie mogę znaleźć odcinka z angielskimi napisami. :/

      Usuń
    2. właśnie wchodziłam na różne strony, ale także nie znalazłam ;c

      Usuń
    3. 1. Wpisujesz w google np. "ouat 6x17 subtitles" i musisz znaleźć do pobrania plik z napisami (nie gotowy odcinek z napisami) i pobrać. (przykładowo do 6x17 z tej strony: http://www.tvsubtitles.net/subtitle-323529.html no i klikasz download ;) )
      2. Czasem trzeba wypakować ten plik w "pobranych"
      3. Masz odcinek po angielsku z openload (takie są np. na alltubie - jak jest lista odtwarzaczy to większość z nich to openload)
      4. Na odcinku z openloadu jest ikonka na pasku: CC. Najeżdżasz myszką na nią i wybierasz opcję "load from pc" i wybierasz ten plik z napisami.
      I tyle :) może wydawać się skomplikowane, ale działa, mi zajmuje jakieś 2 minuty. Jak coś nie gra to daj znać :)

      Usuń
    4. O kurczę, nie wiedziałam, że tak prosto jest wtopić te napisy do odcinka na openload. Dzięki za napisanie, następnym razem skorzystam. :D

      Usuń
    5. Haha do usług :D
      Tę opcję znalazłam tak przypadkiem, ale od kiedy polskie napisy zaczęły pojawiać się trochę później jest bardzo przydatna ;)

      Usuń
  3. Dziewczyna od tłumaczenia dodana nam napisy do tego odcinka czy nie mamy na co liczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, co się dzieje. Tłumaczenie jeszcze się nie zaczęło, a na facebooku nic nie pisali. :/ Trzeba napisać do niej na ich stronie na fb Project Haven.

      Usuń
    2. pytanko poleciało do nich odpowiem jak tylko będę coś wiedziała.

      Usuń
    3. napisy od PROJECT HEAVEN będą na pewno do końca tygodnia dodane ;)

      Usuń
  4. Super, już zaczynałam się niepokoić... a z moim angielskim jest średnio i potrzebuję napisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest juz z polskimi napisami http://www.tvso.pl/once-upon-a-time/6x17-17/

    OdpowiedzUsuń