poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Promo odcinka 6x18

DYSKUSJA O ODCINKU 6X17: [LINK]
Cześć. Przychodzę do was z promo odcinka 6x18, w którym będzie się działo! Zobaczymy starcie dwóch ostrych charakterów. I jak już wiemy będą flashbacki Zeleny. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)
Czarna Wróżka: Słyszałam, że byłaś podła.

Zelena: Nie boję się ciebie.
Czarna Wróżka: Uh, ale powinnaś.
W NASTĘPNĄ NIEDZIELĘ...
Regina: Jakikolwiek był jej plan na finałową walkę, potrzebuje pomocy.
ZNIESZCZENIE TEJ CZAROWNICY...
Regina: Ona jest najpotężniejszym wrogiem, z którym kiedykolwiek się zmierzyliśmy.
BĘDZIE POTRZEBOWAŁO...
Zelena: Tu chodzi o zatrzymanie kobiety, która groziła mojemu dziecku!
OSTATECZNEGO POŚWIĘCENIA.
Zelena: Przyszłam tu. żeby zrobić jedną rzecz: zabić cię!
Czarna Wróżka: Nie dzisiaj.

Ja już nie mogę się doczekać. Nareszcie zobaczymy sporo Zeleny, a ja ją uwielbiam. Do tego starcie Czarna Wróżka vs Zelena. Czekam na ten odcinek! Mam nadzieję, że przy tym odcinku wyjdą jakieś zdjęcia promujące. Co sądzicie o promo? Piszcie w komentarzach. :)

1 komentarz:

  1. Zapowiada się świetny odcinek będzie sporo Zeleny i oczywiście starcie Czarna Wróżka vs Zelena , mam tylko nadzieję ,że Regina nie zostawi swej siostry w potrzebie.

    OdpowiedzUsuń